צבי 4000
המשך של הפלאשבק בפרק הבא

השער 2: מלחמה שמימית פרק 3

צבי 4000 07/08/2018 498 צפיות תגובה אחת
המשך של הפלאשבק בפרק הבא

גדי הוריד אותם בסינמה סיטי. בזמן שאביעד הלך לברר מתי מגיע האוטובוס שייקח אותם לבאר שבע, תום ישב ליד הדינוזאורים בכניסה לסינמה סיטי ותהה איך אליאנה מסתדרת. בכל שנות היכרותו איתה הוא ידע טוב מאוד שהיא מסוגלת להגן על עצמה, במיוחד מאז גילה שיש לה כוח שמימי.

זה היה יום לפני שאביעד הגיע אליו. אליאנה הגיעה לביתו וביקשה להישאר כמה ימים, בטענה שאביה השתגע לגמרי והיא לא מסוגלת להישאר שם יותר. הוריו, שידעו על המצב בבית של אליאנה, הסכימו. בליל אותו יום כשהוריו יצאו לקניות בקניון גבעת שמואל הוא ואליאנה צפו ביחד בסרט. למרות הסרט, שהיה סרט קומדיה מצב רוחה לא היה מרומם ותום חש בזה.
"משהו קרה?" הוא שאל.
"זה המצב בבית," היא אמרה. "אבא מבלה כל היום עם עבריינים וזה משפיע על מצב הרוח בבית. אמא שוקלת להתגרש ממנו, אבל הוא מאיים עליה."
"כבר שמעתי את זה בעבר," הוא אמר. "ככה זה תמיד עם הורה עבריין, מאיים כל היום."
בזמן שדיבר איתה הוא שם לב לתכשיט שענדה על צווארה: שרשרת זהב עם יהלום כתום מגולף בצורת פניקס, שלא ראה אף פעם. אליאנה שמה לב שהוא הבחין בשרשרת. "זה משהו שקניתי אתמול. נכון שזה יפה?" היא שאלה.
"אכן," תום אמר ושם לב שהיא משקרת. לשניה התכשיט זהר באור כתום. פתאום שניהם שמעו קול של משהו מתרסק בקומה השניה של הבית.
"מה זה היה?" הוא שאל. "תישארי כאן. אני אלך לבדוק."
הוא קם והתקרב למדרגות שהובילו לקומה השניה. בקומה השניה היה חשוך משום-מה, והוא היה משוכנע שהאורות היו דלוקים לפני ששמעו את הרעש. הוא זימן להבה קטנה בידו השמאלית. מאז שגל האנרגיה מתל אביב חלף מעל גבעת שמואל הוא גילה שיש לו יכולת לשלוט באש, מים ואדמה. הוא עוד לא גילה על זה לאף אחד פרט להוריו, שגילו את זה לאחר שהוא השתמש בכוחותיו כדי לכבות שריפה שפרצה במטבח. הוא מצא את המתג של האור והדליק אותו אבל לא קרה שום דבר. "האור בטח נשרף," הוא אמר לעצמו. פתאום הוא שמע שאגה, ומשהו גדול נחת עליו והצמיד אותו לרצפה. 'נמר?' הוא חשב לעצמו. החיה שהצמידה אותו לרצפה נראתה כמו נמר עם פרווה שחורה וזנב שהתפצל לשלושה קצוות.
"אני ממליץ לך לא לזוז," שני אנשים בשריון שחור הופיעו מולו.
"מה אתה רוצה ממני?" הוא שאל.
"לא ממך אנחנו רוצים משהו, אלא ממנה."
"מאליאנה?" הוא שאל.
"היא לוחמת שמימית אחרי הכל או שהיא לא סיפרה לך את זה," אמר האיש השני. הוא לא הבין על מה הם מדברים.
"עכשיו תישאר בשקט," הוא סימן משהו לאיש השני והוא שלף סכין והניף אותה.
"אפילו אל תחשבו על זה," תום אמר והצמיד את ידו לרצפה. היא התפוררה מתחתיו ותחת שני האנשים האחרים. הם קרסו ישר למטבח ותום התרחק מהם בגלגול. הוא יצא מהמטבח ושם לב שכל הסלון הרוס. "איזה בלגן."
פיצוץ נשמע מחוץ לבית והוא יצא לחצר. הדבר הראשון שהוא שם לב אליו הוא שסופת טורנדו בגובה של גורד שחקים השתוללה במרחק רחוב אחד ממנו. מתוך הסופה נורו כלפי חוץ פרצי אנרגיה שהרסו כל דבר שפגעו בו. הוא שמע צרחה מכיוון המטבח וראה את שני האנשים בשריונות השחורים מסתערים עליו עם חרבות. הוא התחמק מהחרבות ואז זימן כדורי אש וזרק להם אותם בפרצוף. כאשר הלהבות נעלמו והם חזרו להתמקד בו הוא שם לב שיש להם פנים לא אנושיות.
"ממש מפתיע," הוא רטן ואז זימן שני סלעים ומחץ איתם את שני האנשים. הם קרסו על הרצפה ואז נעלמו בהבזק סגול. קול רעם מכיוון הסערה משך את תשומת לבו. הסופה החלה להסתובב מהר יותר ופרץ אנרגיה נורה לעברו.
הוא חסם אותו באמצעות חומת אבן. 'אם רק הייתה לי דרך להיכנס לסופה,' חשב לעצמו כשמישהו הושלך לעברו מתוך הסופה. הוא התחמק לתוך הבית ומי שהושלך לעברו התרסק על הקיר.
הוא שמע קול צחוק. "זה הכל?"
דמות של לוחם מכונף שנראה כמו נינג'ה יצאה מהסופה. "הלוחמים של היום ממש לא כמו פעם."
"זה מה שאתה חושב," הדמות שהתרסקה על הקיר קמה ופשטה את ידיה. חניתות עשויות מאור כתום נורו לעבר הנינג'ה, אבל הוא רק החווה בידו ומגן אנרגיה בלם את החניתות.
"עלוב," הוא אמר. "אם מנגוג היה כאן הוא היה מחסל אותך בלי דיבורים. יש לך מזל שהם שלחו אותי לטפל בך אליאנה."
תום הסתכל על הדמות השניה. התליון הכתום נצץ על צווארה והשריון שהדמות לבשה היה בצבע כתום. שיערה נשאר בלונדיני. תום התמקד בנינ'גה. "עכשיו תראי קסם אמיתי." הוא פשט את ידו וזימן פטיש ענק. "ריסוק אחד והקרב נגמר."
הוא הסתער לעבר אליאנה והניף את הפטיש. פתאום סלע ענק פרץ מולו מהאדמה והוא התנגש בו. הוא כשל והסלע התרומם ואז מעך אותו.
"איך זה בתור קסם?" תום סגר את ידו והסלע הפך ללבה שנשפכה על הנינג'ה והתקשתה בחזרה לסלע כאשר הוא כלוא בתוכה. "אם תחזור אתה גמור." הוא הרים את ידו והסלע עף עד שנעלם במרחק. הוא הסתובב לעבר אליאנה, שבהתה בו במבט מופתע.
"ממתי יש לך כוחות קסם?" היא שאלה."מלפני שבוע בערך" הוא אמר."מה הקטע עם לוחם הנינג'ה?".
"זה לוחם כאוס. הוא נשלח כדי להרוג אותי ואת שאר הלוחמים השמימים" אליאנה הסבירה."לוחמים שמימים? יש עוד כמוך?" הוא שאל."כן" היא אמרה. תום הבחין במישהו שנראה כמו סמוראי מאחורי אליאנה.
"יש מאחוריך עוד אחד" הוא צעק כאשר לוחם הכאוס שלף חרב יפנית והסתער. תגבותה של אליאנה הייתה מהירה כל כך כשהוא חשב שהראיה שלו לא תקינה. הוא עשתה סלטה ויצאה מחוץ להישג ידו של לוחם הכאוס ואז שלפה סכין וזרקה אותה על הגב שלו. הסכין ננעצה בסדק בשריון שלו והוא קרס בכאב.
"מה זה?" לוחם הכאוס שאל וניסה לקום ."מזכרת קטנה מיחידת שר"ף" היא אמרה ואז תפסה לו בגרון והרימה אותו."עכשיו תחזור למקום שבאת ממנו" היא שלפה סכין נוספת ונעצה בראשו. לוחם הכאוס כשל ושלף את הסכין.
"זה עוד לא נגמר. העין השחורה ולוחמי הכאוס ינצחו במלחמה הזאת" הוא קפץ ונעלם בהבזק סגול.

"איך אסביר את זה להורים שלי?" תום רטן כאשר הם נכנסו לסלון וראו כמה הרוס הוא. "זה מה שקורה כשנלחמים בלוחם כאוס. ליצורים האלה אין שום כבוד" אליאנה אמרה ונשמה עמוק. היא הרימה את ידיה ומעגל קסם כתום הקיף אותה. סביב המעגל החלו להופיע סימנים שתום לא זיהה אבל שיער שזה איזהו קסם שמימי. הוא ניחש נכון. חפצים התאחו וחזרו למקומם. מסך הטלוויזיה שנחתך לשניים התחבר ועף מעצמו לנקודה שלו בקיר. חלונות תיקנו את עצמם והחור שיצר בתקרת המטבח כשהפיל את עצמו ושני הלוחמים הלא אנושיים נעלם כלא היה. כאשר התיקון של הבית הושלם אליאנה הורידה את ידיה והמעגל הכתום נעלם.
"עכשיו לא צריך להסביר כלום" היא אמרה והתיישבה על הספה.
"ולחשוב שפעם דבר כזה היה מתיש אותי לגמרי". תום התיישב לידה.
"עכשיו את מוכנה להסביר מה כל הקטע של הלוחמים השמימיים?" הוא שאל."ברור. אבל זה אולי יישמע קצת מוזר"."אחרי מה שקרה היום? הצחקת אותי" תום אמר."אני רוצה לדעת על זה"
"אין בעיה אבל כדאי שנסגור את כל הבית לפני זה" היא אמרה ועצמה עיניים. פתאום כל החלונות בסלון נסגרו מעצמם.
"יש משהו שקסם לא מסוגל לעשות?" הוא שאל בתדהמה."זה תלוי ביכולת של המשתמש בה" היא אמרה והתחילה בהסבר.


תגובות (1)

אני רואה שהסתדרת בסוף עם הפרק!
ואני חושב שזה יצא לך בסדר גמור :) עריכה (מדבר על מה שלא ערכתי) כרגיל זקוקה לליטוש, אבל חוץ מזה מעולה! קצר ולעניין!

07/08/2018 14:09
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך