yuval1008
נורא חשוב התגובות והדעות שלכם בבקשה!

יצורי Z פרק 2 (קופאן)

yuval1008 18/11/2018 653 צפיות תגובה אחת
נורא חשוב התגובות והדעות שלכם בבקשה!

ספירט השתגר לעיר נו יורק בשעות הלילה והתחיל החיפושים אך עם החיפושים מצא עוד דברים כמו את הכוחות שלו כוחות של חתול הכוללות שליפת ציפורניים, טיפוס,לחימה ועוד, לאחר זמן מה ספירט מתחיל לשמוע קולות מתוך סמטה חשוכה הוא התחיל להתקרב והקולות החלו להתחזק ופתאום מתוך פח זבל קפץ על ספירט יצור מוזר בצבע כתום!
היצור המוזר היה יצור Z השם קופאן (קוף+אני-י) מגזע יצורי הגלי\', ספירט שמח שהצליח למצוא עוד יצור Z ומיד התחיל לספר לו על המשימה שקיבל וניסה לשכנע אותו להצטרף למשימה אף קופאן לא רצה, הוא לא רצה לעזור לכל בני האדם ש\"סגרו מפניו את הדלתות\" שפחדו מימנו וזרקו אותו לרחוב, ספירט לא מוותר הוא אומר לו שאם הוא יתחרט שהפגוש אותו ליד מגדל הבינג בנג הגדול בעוד כשעה וחצי.
ספירט ממשיך בדרכו כשהוא חושב על בני האדם ועל הסיפור של קופאן, וחשב האם באמת שווה לסכן את עצמו כדי להציל את היצורים האלו?
אך נזכר שזה לא חשוב ושהוא גיבור וגיבור חושב קודם כל על טובת הכלל לא משנה מי הוא, וגם לא רק כדור הארץ בסכנה אלה כל היקום!
לפתע ספירט שם לב לשוד בנק שביצעו 4 שודדים, ספירט החליט לפעול ולנסות לעשות משהו כדי לעצור אותם.
ספירט התפרץ לבנק שלף את ציפורניו החדות והחל להילחם בפושעים אבל בם היו רבים מידי וגם חמושים, אחד הפושעים ניסה לפגוע בספירט בעזרת רובה אך לפתע הפושע נקשר בעזרת חבל ג'לי כתום קופאן הגיע, הוא החליט לעזור לספירט לעצור את האינווינדרס.
קופאן וספירט התאחדו והחלו להילחם ביחד בפושעים, לאחר מאבק קצר בין שני הצדדים יצורי הZ נצחו.

_________________________________________________

ספירט וקופאן חזרו למעבדה של סטיב, וסטיב הסביר להם את המשימה הבאה שלהם:
סטיב: המעבדה של הארכאולוגים לבדיקת היהלום היה במרחק 4 ימים מנקודת המצאות היהלום, כיום נשאר להם עוד יומיים כדי להגיע למעבדה!
אתם צריכים להתגנב למשאית שלהם, לקחת את היהלום ולחזור לפה. בהצלחה.

סטיב וקופאן יצוא למשימה שלהם בעוד כמה שעות האם הם יצליחו?
תגלו בפרק הבא!

בפרק הבא של יצורי Z:
המשימה לגנבת היהלום מהארכיאולוגים.
מי זה ליקאווד (Liquod)?
האינווינדרס מתקרבים לכדור הארץ.
ועוד…


תגובות (1)

נורא חשוב התגובות והדעות שלכם בבקשה!

18/11/2018 15:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך