yuval1008
נורה חשוב תגובות בבקשה

יצורי Z פרק 3 (כל כך קרוב אך, כל כך רחוק)

yuval1008 25/11/2018 612 צפיות אין תגובות
נורה חשוב תגובות בבקשה

ספירט וקופאן השתגרו לאזור בו המשאית נמצאת הארכאולוגים עשו הפסקה לשינה אבל היהלום היה מאובטח בטוח המשאית.
ספירט וקופאן חיכו עד שאחרון הארכאולוגים ירדם והתחילו לפעול, ספירט עשה חור בפתח המשאית בעזרת ציפורניו החדות, לאחר מכאן קופאן הפך לג'לי ונכנס דרך החור לתוך המשאית ופתח את הדלת לספירט.
הם נכנסו לתוך המשאית וראו בתוכה בתוך כד זכוכית את היהלום,ספירט החל להרים את המכסה אך לפתע משהו עצר אותו, מעין נוזל ירוק אזק אותו ומנע מימנו לקחת את היהלום, מיד הנוזל הירוק הפך ליצור משונה מעין יצור מוזר העשוי נוזל ירוק. קראו לו ליקוויד הוא חשב שהם פושעים שמנסים לגנוב את היהלום ומיד קופאן זיהה שהוא יצור Z וסיפר לו על המשימה שלו ושל ספירט, הוא סיפר להם על האינווינדרס ועל המשימה שקיבלו מסטיב והציעו לו להצטרף אליהם.
ליקוויד סיפר להם שכאשר היהלום יצר אותו ושקע בחולות אז הוא החליט לשקוע יחד איתו כדי לשמור אילו אז… הוא יסכים להצטרף אליהם אבל רק עד שהיהלום יהיה מוגן לחלוטין!
עכשיו יש להם עוד חבר בצוות ליק (הקיצור של ליקוויד).
החבורה החלו לצאת המשאית את השומר ראה אותם והעיר את כל האנשים האחרים, ליק הזהיר אותם שיש להם נשקים מיוחדים מאוד לכל מיני יצורים משונים. זה לא עניין את ספירט וקופאן הם היו חייבים להגן על היהלום, ספירט שלף את ציפורניו והחל להילחם בשומרים אך ירו אליו חץ הרדמה, ליק וקופאן יצוא להילחם ביחד איתו החצי הרדמה לא השפיעו אליהם כי היו עשויים מנוזל אך הארכאולוגים הצליחו להקפיא אותם בעזרת רובה קרח!
לאחר כמה שעות החבורה התעוררה בתוך כלוב מזכוכית, היהלום כבר נבדק הם שלחו אותו למוזיאון עתיקות השמור ביותר בעולם, המוזיאון בשיקגו!
החוקרים רצו לחקור את ספירט, ליק, וקופאן אך לליק היה כוח מיוחד, הוא לא היה סתם נוזל הוא היה נוזל חומצתי! הוא שחרר את החומצות שלו והמיס את דלת הכלוב, הפעם לא היה הרבה שומרים אז הם הצליחו להילחם בהם ולנצח אך זה היה מאוחר מידי! היהלום במקום אחר,
חברינו חוזרים לסטיב ומספרים לו את המתרחש בלילה הבא הם יצטרכו לפרוץ למוזיאון השמור ביותר בעולם: המוזיאון של שיקגו.
__________________________________________________

בפרק הבא של יצורי הZ: המוזיאון בשיקגו

גיבורינו פורצים למוזיאון ופוגשים באויב חדש אקו
מי זה?
האם הוא יצור Z?
אולי הפעם הגיבורים יצליחו להשיג את היהלום?
מה הקורה אם האינווינדרס?
הכול בפרק ברביעי בסדרה של יצורי הZ


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך