yuval1008
תגובות בבקשה זה ממש חשוב להמשך הסדרה!

יצורי Z פרק 4 (המוזיאון בשיקגו)

yuval1008 24/01/2019 501 צפיות אין תגובות
תגובות בבקשה זה ממש חשוב להמשך הסדרה!

עברו 24 שעות מהמשימה הקודמת והשעה היא 00:00 גיבורינו יוצאים לשיקגו, סטיב נתן להם מכשיר קשר כדי שיוכל לעזור להם מרחוק.
הם מגיעים למוזיאון ומתחילים לפרוץ את המלכודות, כל אחד השתמש בכוח המיוחד שלו כדי לפרוץ מלכודת אחרת, לאחר זמן מה הם הגיעו לחדר בו נמצא היהלום, הם הסירו את קופסת הזכוכית מעל היהלום הם כבר החזיקו אותו בידיים שלהם אך לפתע רשת גדולה וחזקה נפלה מעליהם ולחדה אותם ומהגג ירדה דמות בצורת עטלף!!
הוא הציג את עצמו בתור אקו יד ימינו של מנהיג האינווינדרס הרס, אקו שלך את ידו אל היהלום אך ליק החל לפעול במהרה והמיס את החבל בעזרת החומצות הרעילות שלו, ספירט לא בזבז רגע וקפץ על אקו עם ציפורניו החדות קופאן הגיע לעזרתו ושלך יד גלי לכיוון הרגליים של אקו והפיל אותו אך זה לא עזר להם, אקו השתמש בכוח העטלף המיוחד שלו "קרני קול" הוא יכול להפיץ קול כלכך חזק שיכול להחריש את האויבים.
אקו השתמש במתקפה המיוחדת שלו והצליח ל"הוריד מימנו" את ספירט וקופאן.
אקו החל לברוח עם היהלום אך ליק וקופאן שילבו את הכוחות הנוזליים שלהם והצליחו למנוע מימנו לעזוב את הבניין, קופאן חסם את הפה שלו בעזרת ג'לי ולאחר מכאן ספירט לקח מימנו את היהלום.
אקו התאושש וברח אך בלי היהלום, הגיבורים שלנו הצליחו לנצח בקרב אבל המלחמה עומדת להיות הרבה יותר קשה וארוכה מה שגורם לגיבורינו להבין שהם צריכים להפוך לצוות גדול יותר, חזק יותר ומגובש יותר.
ספירט, קופאן ונוזלי יוצאים מהמוזיאון שלפתע היהלום מתחיל לזרוח ולרחף באוויר היהלום מייצר עוד יצור זי אך היהלום נטמע ביצור Z החדש, ליצור החדש קוראים זאוזי והוא מציג את עצמו בתור שומר היהלום!
_________________________________________________

בפרק הבא של יצורי Z:
– מי זה שומר היהלום ומה תפקידו?
– מהוא באמת כוחו של היהלום?
– ועוד הפתעות רבות!!!

הכול בפרק החמישי של יצורי הזי (שומר הראש)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך