נקמת דם פרק 8: סוד אפל

צבי 4000 29/04/2021 347 צפיות תגובה אחת

כשהאבק התפזר תום ראה איש בשריון זהוב עם קסדה בצורת אריה כורע על הרצפה בינו ובין מנגוג.
"מה עכשיו?" הוא שאל את עצמו כאשר האיש קם. "אתה לא מזהה אותי?" האיש שאל והקסדה נעלמה.
"מייקל?" קראה אליאנה. "חשבתי שאמרת שהשריון הרוס".
"זה היה לפני שנסיתי לתקן אותו" אמר מייקל. "עכשיו הוא כמו חדש".
"על מה את מדברת?." שאל תום את אליאנה.
"משהו שהוא מצא לפני כמה חודשים באמצע המדבר." היא אמרה. "אספר לך אחר כך".
"שריון האריה לא יציל אתכם" אמר מנגוג והסתער על מייקל. הוא חסם את החרמש ופשט יד. פטיש זהוב ארוך הופיע והוא חבט במנגוג, שעף על מכונית סמוכה. תום בא להשליך את כדור האש שבידו אבל מיקל הרים יד.
"תישאר ליד אליאנה" הוא אמר "אתה בטוח?" שאל תום. את תשובתו קיבל בדמות כדור אנרגיה אדום שנורה לעברו מהמחסן. תום ישר זימן סלע וחסם איתו את כדור האנרגיה.
"תראו תראו" אחמד יצא מהמחסן. "אני רואה שמייקל החליט לחזור לעסק" הוא פנה אל מייקל.
"חבל שאתה בצד הלא נכון של הקרב הזה" ."לא הייתי אומר את זה" מייקל השיב. "לחטוף את אמיר ולכרות ברית עם לוחם כאוס?. אתה באמת תרד כזה נמוך כדי להשיג את מה שאתה רוצה".
"זה לא העסק שלך" אחמד השיב. "זה עניין ביני לבין אמיר. הבת שלו היא רק אמצעי לכך" הוא אמר.
"זה ממש נמוך" תום זימן שני כדורי אש ענקיים והשליך אותם על אחמד. אחמד העלה סביב עצמו חומת קריסטלים שבלמה את כדורי האש והשליכה אותם חזרה לעבר תום, שתפס אותם והעלים אותם. "כאילו מה כבר היא עשתה לך?". "אתה באמת רוצה לדעת?" שאל אחמד
"שלא תתחיל עם השקר הזה שוב". אמרה אליאנה. אחמד צחק. "שקר?. את היית זאת שחיזרה אחרי". תום זימן כדור אש נוסף.
"היא לא סיפרה לך?" שאל אחמד כשראה את כדור האש. "ברור שלא. היא מתביישת בזה. בתקופה שבה הייתי חבר בארגון הפשע של אבא שלה היא ניסתה להתחיל איתי כמעט כל הזמן".
"שקרן" אליאנה צעקה. "אתה היית זה שחיזר אחרי. שלא להזכיר את-" היא עצרה בעצמה. "אליאנה?" תום שאל. היא השתתקה ונראה שהיא לא מסוגלת להשלים את המשפט. אחמד נאנח. "כנראה שאני אצטרך להשלים את המשפט" הוא אמר. ופתח את פיו אבל השתתק כאשר כדור אש העיף אותו לתוך המחסן. "תשמור את זה לעצמך" תום אמר. הוא פנה לעבר אליאנה ואז שם לב להילה הכתומה שעולה ממנה. הוא בא לומר את שמה אבל אז ההילה התחזקה וגל אנרגיה כתום התפשט מאיפה שהיא עמדה והעיף את כולם אחורה. 'מה עכשיו' תום חשב לעצמו. זאירוס לקח את האנרגיה השמימית שלה אז מאיפה ההילה שלה הגיעה?. מאחוריו הוא שמע את אחמד קם. אליאנה פשטה את ידה וקרן אור כתומה נורתה לעבר אחמד והעיפה אותו לתוך ארון מתכת שנסגר עליו.
"אתה לא תזכיר את זה שוב. לא עכשיו ולא לעולם!" ההילה שלה התחזקה והארון החל לזהור כאילו הוא עומד להתפוצץ. שניה לפני שזה קרה ההילה נעלמה באותה מהירות שבה הופיעה ואליאנה התעלפה. תום רץ לעברה.
"זה היה מעניין" מנגוג אמר וסובב את חרמשו. "אבל עכשיו הגיע הזמן לסיים את זה" הוא הסתער על תום אבל מייקל חסם אותו ."קח את אליאנה ותסתלק מפה!" הוא צעק. תום לקח את גופה הרפוי של אליאנה וכנפים בצבע תכלת נפרשו מגבו. 'לא השתמשתי בזה הרבה זמן' הוא כמעט המריא אבל אחמד התנגש בו. "היא שלי" הוא הניף סכין וניסה לדקור את תום אבל הוא תפס ביד שהנחיתה את הסכין ודחף את אחמד מעליו. "היא לא שלך ולא של אף אחד" תום אמר. "אתה באמת מאמין בכך" הוא אמר. "לא תוכל למנוע ממני את הזכות שלי. אמיר הבטיח אותה לי כשהיא תהיה בוגרת מספיק ואני מתכוון להכריח אותו לקיים אותה. "מה ל-" תום התחיל אבל אחמד פשט את ידו והוא קפא. "עכשיו בוא נוודא שלא תפריע לי יותר" הוא כמעט סגר את ידו אבל אז ענן ערפל הופיע מאחוריו ותמוז נתחה עליו ושיטחה אותו על הרצפה.
"בלי כשפות דם" תמוז הצביעה על אחמד וערפל "שיגר" את אחמד. "תודה" אמר תום. "אין בעד מה" תמוז הצביעה לכיוון מנגוג, שהניף את חרמשו על מייקל. שניה לפני שהחרמש פגע הערפל פלט את אחמד ישר במקום שבו עמד מייקל לפני שניה והעביר את מייקל למקום שבו היה אחמד. החרמש ננעץ לאחמד בראש.
"טריק יפה" מייקל החמיא לתמוז. מנגוג שיחרר את החרמש שלו מאחמד והפציעה בראש שלו נעלמה.
"ניסיון יפה" אחמד אמר. "אבל ידרש הרבה יותר מזה כדי לחסל כשף דם" הוא ומנגוג התקדמו אבל אז חומת אש עזה חצתה בין שני הקבוצות. אמיר עמד בכניסה למחסן. תנוחת ידו רימזה שהוא זה שהקים את חומת האש. לידו עמד אלכס
"מצטער אחמד אבל אתה לא תיגע בבת שלי יותר". אמיר אמר.


תגובות (1)

סיפור מדהים

15/10/2021 14:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך