המשך יבוא...

המסע- פרק שלישי: המלכודת

10/02/2015 609 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

פרק שלישי: המלכודת:
שני הגובלינים היו ליד טום כשהוא התעורר. "הוא ער?" שאל הגובלין הנמוך.
"נראה לי שכן." אמר הגבוה. "אתה ער?" הוא שאל את טום.
"כן," אמר טום.
"הוא ער," אמר הגבוה לנמוך.
"כן, שמעתי אותו." אמר הנמוך.
"למה חטפתם אותי?" שאל טום.
"איפה מי שהתחלתה לחצות איתם את ממלכת הגובלינים?" שאל הנמוך.
"אני לא יודע." אמר טום. "מה אתם רוצים מהם?"
"אנחנו רוצים לדרוש מהם כופר בתמורה אלייך אז תגיד לנו איפה הם." אמר הנמוך. טום קיווה שהם יצאו ממלכת הגובלינים. באותו רגע הוא היה מאושר שקילי שונא אותו. ככה אולי הוא שכנע אותם ללכת משם.
"אני לא יודע איפה הם." אמר טום.
"לפני שהתפצלתם היית עם גמדים. גמדים לא נוטשים. הם נעלמו מאיפה שקבעתם להיפגש. אנחנו יודעים שהם לא נטשו אותך אז תגיד לנו איפה הם!" הגובלין הנמוך התעצבן.
"אני באמת לא יודע איפה הם. אולי הם נפלו מצוק או משהו, אין לי מושג!" צעק טום והתחיל לבכות. הוא פחד מהגובלינים..
"אין צוקים בממלכת הגובלינים חוץ מחלק המלכותי ולא נראה לי שהם הלכו לחלק המלכותי של הממלכה!" צעק הנמוך.
"תקשיב, תירגע. אולי צריך להיות נחמד אליו, לצעוק עליו ולהפחיד אותו למוות לא יעזור לך לגלות ממנו מידע. אני אחקור אותו עכשיו לך." אמר הגבוה.
"בסדר," רטן הנמוך. "אבל קורה משהו לא מתוכנן אתה ישר קורא לי!"
"כן כן אני אקרא לך. עכשיו לך." אמר הגבוה והנמוך הלך ברטינה.
"אני לא יודע איפה הם." אמר טום.
"אני מבין שאתה לא רוצה להגיד לנו אבל אם לא תגיד לנו אנחנו נפגע בך. מה עדיף להיפגע או לחיות?" אמר הגבוה.
"אני באמת לא יודע. הם בטח הלכו מאיפה שקבענו להיפגש אבל אני לא יודע לאן הם הלכו." אמר טום.
"טוב אתה יכול להמשיך לחשוב על זה כמה זמן שתרצה. אתה בכל מקרה לא הולך לשום מקום." אמר הגבוה והתיישב קצת רחוק מטום. אני חייב לברוח מפה מבלי שהגבוה ישים לב לזה, חשב לעצמו טום.
*
בבוקר כשהתעוררו כל גמדים בתא שלהם הם ראו את קילי בוכה. פילי ניגש אליו. "מה קרה?" הוא שאל.
"אתמול בלילה אחרי שכולכם הלכתם לישון אני ראיתי מישהו חולף ליד התא שלנו. הוא חשב שכולנו ישנים. זה היה גמד. גמד שאני מכיר. ואני לא רוצה להמשיך לדבר על זה." אמר קילי. פילי סימן לשאר הגמדים עם העיניים שלו שילכו לצד השני של התא והם עשו זאת.
"קילי תגיד לי מה קרה. אני רוצה לדעת. אני דואג לך." אמר פילי.
"זה היה גמד שהסגרתי לגובלינים כדי להגן על בומבור." אמר קילי והסתכל על פילי עם דמעות בעיניים. "זה היה אבא שלי."
"מה?!" שאל פילי.
"שמעת מה אמרתי." אמר קילי.
"אתה הסגרת את אביך?" שאל פילי.
"כן. כדי להגן על בומבור הייתי מסגיר והורג כל אחד." אמר קילי.
"אני יודע," אמר פילי וחיבק אותו. "תקשיב אולי זה לא היה אבא שלך ורק דמיינת או משהו. ואלי זה כן היה הוא."
"לחשוב שבגללי הוא עבר לצד של הגובלינים. בומבור אפילו לא יודע מי הסגיר אותו." אמר קילי. "שלא תעז לספר לו."
"אל תדאג אני לא אספר. אני אתן לך לעשות את זה כשתרגיש מספיק בטוח כדי לעשות את זה. עכשיו אני אשאיר אותך לבד עם עצמך כדי שתירגע." אמר פילי והלך אל שאר הגמדים. קילי לא סיפר לו כיצד הוא ידע שזה אבא שלו, הוא לא סיפר לו הכל. גובלין אחד הגיע אליהם. "המלך רוצה לראות אתכם." אחרי כמה שניות עוד כמה גובלינים ולקחו אותם אל המלך.
*
"תשחררו אותו." אמר המלך והצביע על בומבור. "אתה, תוציא אותו מפה." אמר המלך והצביע על גובלין גבוה אחד.
"איך מצאתם אותנו?" שאל פילי והמלך הסתכל על קילי.
"אתה תספר להם או אני?" שאל המלך.
"לספר לנו מה?" שאל ביפור.
"לפני שלושה חודשים אני הסגרתי אתכם למלך. הובלתי אותכם למלכודת." אמר קילי והסתכל על הגמדים עם דמעות בעיניו.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך