שטנית חיננית
סוף פתוח. סתמי- על. מקווה שזה לא פוגע באף אחד, זה בהומור לחלוטין. זה זז מהר מדי, אני יודעת, וזה גם לא כזה ברור, אבל זה איזשהו רעיון שלא פיתחתי ועצרתי באמצע סתם כך. אני יודעת שהתפנית בעלילה קיצונית מדי חח, והכל כל כך מוזר, אבל זה מגניב בעיניי, אולי כי אני הכותבת. והדמיון שלי דפוק

עם כוס קפה מול אלוהים

שטנית חיננית 25/03/2017 1307 צפיות 7 תגובות
סוף פתוח. סתמי- על. מקווה שזה לא פוגע באף אחד, זה בהומור לחלוטין. זה זז מהר מדי, אני יודעת, וזה גם לא כזה ברור, אבל זה איזשהו רעיון שלא פיתחתי ועצרתי באמצע סתם כך. אני יודעת שהתפנית בעלילה קיצונית מדי חח, והכל כל כך מוזר, אבל זה מגניב בעיניי, אולי כי אני הכותבת. והדמיון שלי דפוק

"אלוהים… אל האלוהים. כבוד הוא לי לפגוש אותך. נשאתי תפילות רבות אלייך, אלוהים.
בכל זאת לקחת את אמי, אלוהים. ולא הגיע זמנה. מדוע בחרת להעניש אותי אם בן סגולה אני, ואנכי מאמין בך כשם שהשמש זורחת כעת מתחתינו?"
"בני, אין זה רע הדבר כי טוב הדבר בעיניי; הבאתיה לכאן יחד עם אבות אבותיה, כיוון שסופר לי שלבן זה צבעה האהוב. אני מעניק לה את הזכות לראותו בכל יום, בכל שעה, בכל עת שהנה חפצה בו. לעד."
"אלוהים… אדוני שבמרומים… הצבע האהוב עליי זה כחול, והכחול נמצא למטה. הלא ידעת כי כאשר הנך לוקח את אמי, אומר הדבר כי אבוא איתה?"
האל שם את עיניו על כובעו של העלם.
"בני, יקירי, לא הבטחתי לך שום דבר. נתתי לך חיים, ואין זה מובן מאילו, משום שבעת שהנך נושם, ישנם הרבה זרעים וביציות ששוחים אי שם באטמוספרה הלא נודעת, בין הביצים של אבא שלך לבין הכוס הרקוב של אמא שלך."
"מצחיק מאוד, אלוהים. מצחיק מאוד."
"כן, אני עושה סטנדאפ כל יום בין השעות 18:00-20:00. גבריאל ורפאל מתים על זה."
"אתה לא משעשע, אם יורשה לי לומר."
"אני לא מרשה לך לומר! אתה עושה צחוק מאלוהייך?"
"נו באמת, אלוהים. עכשיו אתה דואג לשם שלך? גם ככה אסור לאף אחד לומר אותו."


תגובות (7)

חח אהבתי. חמוד, (התפניות בסדר גמור…)

25/03/2017 20:40

מאחר ואני סוגדת לשטנית חיננית שכמותך זה רק הגיוני שבדיחות על חשבון אלוהים ישעשעו אותי: P

26/03/2017 07:25

    חח אני כל כך אוהבת אותך ♥♥♥ תודה רבה לך, תמיד, על הכל.

    26/03/2017 17:03

מחילה מראש על התגובה החריפה שאני מתכווהת לרשום. זה עצוב שאתה מבין שאתה עושה צחוק מאלוקים ואתה ממשיך! הוא כל כך רחוק מלהיות כזה! מה ניסת? לגרום לכולם לחשוב שאלוקים הוא כל כך רע?! אז אוקי, אם זה נכתב על רקע אמיתי ואימא שלך באמת נפטרה אני מאוד משתתפת בצערך. אבל עד ל"להשמיץ" את אלוקים! בהתחלה שקראתי עוד איכשהו ניסתי להבין אם זה דיבור של זילזול כלפי אלוקים או דו שיח תמים. אבל הוא ממש לא תמים! אלוקים הוא לא בהשגה שלנו בכלל! אנחנו לא יכולים להבין את העוצמה שלו! חבל שאתה עושה מיזה כזה צחוק! זה לא עינין של מה בכך, זה אפילו מסוכן…

30/03/2017 18:44

    תגובה בהחלט לגיטימית, אבל את סתם כועסת כי זה נושא שנוגע אלייך ואפילו לא ביקרת לשניה את הכתיבה עצמה. זו קבוצת כתיבה ככל הנראה (חח, זאת קבוצת כתיבה..) והדעות שלי יכולות להיות שונות לגמרי משלך ועדיין להחשב בעולם. אני כמובן לא שמה את אלוהים ללעג וכמובן לא את המאמינים והמעריצים שלו (הרבה מאוד מהאנשים הכי קרובים לי בעולם).
    העניין פשוט מאוד והוא- הסיפור בדוי.
    באפשרות "רציתי להוסיף" כמובן הדגשתי שהכל בהומור.
    מצטערת אם זה פגע בך, אבל זה העניין שלי אם לקחת את הסיכון ולדבר עליו בלי לדעת מי הוא (לפי דברייך), ולקחתי אותו על עצמי.
    השיחה כמובן בדויה, והכל לגמרי בהומור.
    שוב, בחרת להתייחס לתוכן ולא לרמת הכתיבה וכו', ועל כן אגיד לך שזה רלוונטי אבל לא נחוץ. למה יש את האפשרות "רציתי להוסיף" אם לא בשביל להצטער על התוכן? :)
    נ.ב: אני לא מתחברת לסיפורי סקס, אני לא אגיב שם שהתוכן גס מדיי, כי יש שיתחברו ואין לי זכות לבקר את הנושא. לכל איש יש דעה, וגם לה יש מקום (את לא היחידה בפלנטה, לא כך?)
    לילה טוב! :)

    01/04/2017 22:43

בלשון נקבה*

30/03/2017 18:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך