אההה טוב תראו… בנוגע לסבסטיאן.

oliv 11/10/2014 748 צפיות 10 תגובות

-טוב אז… נחסוך לכם קדמות מיותרות; אני לא מעלה יותר סבסטיאן לאתר.
-ולמי שמעוניין לגבי ה- למה:
*אלף, כתיבה כאן מוציאה אותי מקו מחשבה. אני מעדיפה לסיים את הספר בספרינט כמו את שאר הספרים שלי, לכתוב בוורד ורק כשאסיים אולי להעלות פרק פרק- תלוי אם יבקשו.
**בת, הייתה לי שיחה עם מישהו ותכלס שיש לזה הרבה יותר פוטנציאל אז הדרך היחידה שאני יכולה לממש אותו זה ריסטארט בראש. כתיבה זה לא חצי חצי בשבילי.
***גימל, עד כה יש לי 3 קוראים שאני יודעת עליהם שעוקבים כל פרק. וזה נחמד ואני אסירת תודה אבל מאחד בקשתי ולשניה קשה לעקוב כי טוב יש לה חיים והשלישית אני באמת חולה עליה, אבל זה מתחיל להרגיש חסר פואנטה קצת לעשות ככ הרבה מאמץ בשביל שני אנשים. תכלס שהתחלתי לכתוב כאן כי אנשים זה דרייב והייתי חייבת לדעת איך אנשים יגיבו לכתיבה שלי. אז את הדבר השני מימשתי. והראשון, לא שאני מזלזלת, זה כן דרייב, זה רק שזה לא מספיק אז אני אכתוב את זה בשביל עצמי ולא בשביל אחרים.
-אז לסיכום… אם יש עוד אנשים שעוקבים אשמח להודעה, זה עשוי לשנות דברים.
עד אז, או עד הודעה מוקדמת בכל אופן, אני אמשיך להעלות רק שירים וקצת סיפורים קצרים מידי פעם למען חוות דעת.
תודה לכם (:


תגובות (10)

אולי אם תעשי הפסקה קצרה ותסיימי אותו בפרטי ואז תעלי בטח יהיה לי יותר זמן להשלים בלי לחשוב שאני חייבת לקרוא הכל במהירות כדי שלא תעלי פרק באמצע.
בכל אופן, איך שתרצי יקירתי, בהצלחה במה שתבחרי לעצמך~

11/10/2014 16:25

    היי, אני לא יודעת כמה זמן זה ייקח לי אבל את צודקת. להמשיך הפרטי ואז להעלות זה רעיון טוב. תודה (:

    12/10/2014 15:33

°^° אוף.. אבל הוא יחזור נכון? את תפרסמי אותו כשתגמרי. אז זה לא כזה נורא.. זה רק יקח קצת זמן.. אבל את חייבת להבטיח לי שאת תפרסמי בסוף, ואחר כך תוציאי את הספר.

11/10/2014 18:19

    חחח את מקסימה, גם אם לא יהיו קוראים בכלח אפרסם רק בשבילך (: ומה הכוונה להוציא את הספר? ^^

    12/10/2014 15:35

הכתיבה שלך מצויינת אבל היא נורא מתוחכמת וצריך מאוד להתאמץ כדי להבין מה בדיוק קורה בסיפור. הייתי משתדל יותר, במיוחד בפרק הראשון, כדי לעזור לקורא למצוא את הידיים והרגליים בסבך ולהישאב לתוך העלילה.

אל תפסיקי בשום פנים ואופן.

11/10/2014 22:02

    היי. כן העירו לי שקשה להתמצא, אני בהחלט אקח את זה לתשומת לבי. פשוט הייתי כל כך מבולבלת מה ציינתי ומה לא כי לפרסם פרק פרק הקשה עליי. בכל אופן המון עתיד להשתנה כשאעבור לפרטי ורק אז אפרסם, זה אמור לפתור הכל. תודה רבה על החוות דעת, 'אל תפסיקי בשום פנים ואופן' אחד המשפטים שיצרבו <3

    12/10/2014 15:38

ואווווו!!!! לאלאלא!
אני כל כך מצטערת את לא מבינה עד כמה.
קראתי את הפרקים הראשונים וממש אהבתי ואז פשוט שכחתי את השם וחיפשתי את הסיפור מלא זמן ואני כל כך שמחה ועצובה ששלחת את זה.
שמחה כי, ובכן, מצאתי אותו.
ועצובה כי אני ממש לא רוצה שתפרשי, אני ממש אהבתי את הסיפור הזה וקיבלתי ממנו כל כך הרבה דוגמה טובה.
בבקשה לא!

12/10/2014 23:07

    תודה רבה וואי, אני מבטיחה לא לפרוש אני מבטיחה לסיים את הסיפור ואז להעלות את כולו 3> שמחה שאת מרגישה ככה, לא אאכזב (:

    13/10/2014 18:14

אני אתגעגע אליו
אומנם קשה לי לעקוב אבל קראתי כמה שוב וזה היה שווה את זה!

תכניסי אותי כרביעי.

21/10/2014 09:11

    אתה כבר השלישי חחח תודה אבל 3>

    21/10/2014 10:25
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך