Thinkfast
SOOOOOOOOOO I DO NOT CARE THIS S#IT IS MIIIINE AND IT IS NOT EVEN A STORY SO DO NOT CORRECT MEEE ABOUT THE ENGLISH STUFF HUH? HUH. i know, i lost it. apologizes.

אוקיי כן בנוגע לביקורות וזה

Thinkfast 22/07/2014 807 צפיות 4 תגובות
SOOOOOOOOOO I DO NOT CARE THIS S#IT IS MIIIINE AND IT IS NOT EVEN A STORY SO DO NOT CORRECT MEEE ABOUT THE ENGLISH STUFF HUH? HUH. i know, i lost it. apologizes.

יש משהו שממש. אבל ממש. מציק לי בביקורות.
קודם כל אני באמת שמחה על כך שיש אנשים שמחליטים לתת ביקורות, אמתיות וכנות, אבל אני יותר שמחה כשהאנשים הללו עושים את זה בצורה פחות צינית ופוגעת אלא בצורה שאנשים יירצו להקשיב להם. (ומי שבכללי לא אכפת לו מהביקורות ולא משנה באיזו צורה הן מוצגות אז שייהנה לו)

אבל. אבל. יש אנשים שלוקחים את זה רחוק יותר מידי ומתחילים לעשות השוואה לספרים/כותבים אחרים. ממממ.. אני בעד לכתוב נכון, אני בעד לפסק נכון, אני בעד לנסות ולהביא אלמנטים קצת חדשניים, (למרות שקשה מאוד לחדש בעולם הזה) אבל מה הקטע של להגיד "כי ככה לא כותבים בספר"? מניין לכם שהאדם שכותב בכלל רוצה לכתוב ספר? למה נראה לכם שהאדם מתיימר לכתוב כמו סופרים? (ואם להודות באמת יש סופרים שלא כותבים ברמה עד כדי כך גבוהה משל חלקנו) או יותר מעצבן, שאנשים במקום לבקר מתחילים לכתוב דברים פוגעים. כן כן אני מבינה שזה כיף ונחמד לרדת על אנשים, ברור, גם אני הייתי במצב הזה, עד שהגעתי למסקנה שאני רק פותחת ריבים והאנשים הללו לא משתפרים עקב כך. זה פשוט יותר מידי PISS OFF SHOW OFF.

זה אתר חובבני. לא יותר מזה. תקלטו. תפסיקו לעשות השוואה לדברים גדולים יותר. אולי אתם רוצים להגיע לרמה הזו, אבל לא כולם. מה שכן, אנשים צריכים לדעת לכתוב ברמה הבסיסית ואני מאמינה שלזה האתר והמבקרים כן שואפים.

אז משהו גם לאלו שמבקרים אותם: מבקרים אתכם כי רוצים שתגיעו לרמה בסיסית. אתם לא צריכים להיות סופרים או כל כך טובים בכתיבה, אבל לדעת לכתוב ברמה בסיסית, פיסוק נכון, משלב לשוני טוב, ולא להקליד שטויות וגכחכחגחסחססדלדל על המקלדת. את הגכחכחגחסחססדלדל תשמרו מחוץ לסיפורים עצמם, בסדר? (זה מה שאני עושה, בכל אופן.)


תגובות (4)

זה מה שאני אומרת בדרך כלל,
כשאני נותנת ביקורת והאדם שמקבל אותה עושה איתה משהו ורואים את השינוי מהפרק הראשון לאחרון. ואני מגיעה למצב שאין לי כמעט כבר איפה לתקן אותו, אז אני פשוט אומרת "וואלקם לרמה הבסיסית + " שגם אני ועוד כותבים רבים נמצאים בה.
כי אין כאן באמת את מי שירים אותנו לרמה הגבוהה ביותר.

22/07/2014 13:09

    לראות כותב משתפר זה חלומי.

    22/07/2014 13:33

    במיוחד שאני יודעת שזה בזכות הביקורת שלי.

    22/07/2014 13:49

צודקת.

22/07/2014 13:46
סיפורים נוספים שיעניינו אותך