לופה
אני פשוט לא מסוגלת לא לכתוב "רציתי להוסיף", גם אם אין לי שום דבר להוסיף

אז…

לופה 21/05/2016 751 צפיות 5 תגובות
אני פשוט לא מסוגלת לא לכתוב "רציתי להוסיף", גם אם אין לי שום דבר להוסיף

מה קורה? אני לא יודעת מה קורה איתי, או עם הסיפורים שאני כותבת. אני רוצה לכתוב כאן ספר בהמשכים, באמת, אבל כל מה שאני אוהבת (מה שלא קורה יותר מדי) וכל מה שיש לי את הכוח להמשיך (מה שקורה לעתים אפילו יותר רחוקות) אני פשוט לא מסוגלת להעלות לאתר. חלק מזה זה כי אני רוצה לעשות משהו, לפרסם ספר בעתיד ואני לא רוצה שיהיה אפשר למצוא גרסאות שלו באינטרנט. אז אם למישהו יש הצעה לאיך להתמיד בכתיבת סיפור, או לחלופין הצעה לסיפור, אני אשמח לשמוע. ואם לא, אז סליחה שחפרתי :) בכול מקרה, בהצלחה. בהכול. פשוט בהצלחה.


תגובות (5)

כן, הבעיה הזו נפוצה…
קודם כול, אם את רוצה ואוהבת את הסיפור שלך תמשיכי אותו ואם לא ואת עושה את זה בשביל קוראים -אז תפסיקי אותו מיד!
ועכשיו, יש לי המון רעיונות, אבל עדיף לך פשוט לשמוע את הטיפ שיש לי על התמדה.
בכל זמן שיש לך, תכתבי! זה עוזר ממש ואני ככה מצליח לכתוב כל כך הרבה פרקים בזמן קצר כל כך.
וטיפ שני, תכתבי את כל הרעיונות שלך על דף או קובץ בוורד, וככה כל פעם שאת נתקעת תראי את הרעיון שהיה לך בעבר וככה תיכנסי לסיפור שוב!
זה מה שאני עושה וזה דיי עוזר. למרות שבינתיים במשתמש הזה יש לי רק סיפור אחד גמור אז אולי אני לא דוגמא טובה כל כך XD

21/05/2016 15:57

    הו, תודה. האמת שאני כותבת כל הזמן, אבל אין לי את המוטיבציה להמשיך ואני פשוט מתחילה סיפור חדש. בכול מקרה, אני מניחה שאני אעלה לאתר רק סיפורים קצרים בינתיים, למרות שזו לא המומחיות הכי גדולה שלי…

    21/05/2016 16:21

טוב, אני רוצה להוציא מתישהו ספר שאני כותבת (ואני ממש מתקדמת בו אז ייאיי), ואני פשוט לא מפרסמת אותו פה או באינטרנט בכלל. את יכולה לנסות לכתוב שני סיפורים במקביל, אחד למגירה ואחד להעלות, אם זו הבעיה שלך.
בקשר להתמדה, גם לי לפעמים אין חשק, אבל למדתי מהרבה פעמים שברגע שאני מתחילה משהו למרות שלא רציתי לעשות אותו, אני כבר מצליחה לעשות אותו עד הסוף, אז פשוט תתחילי לכתוב, לא משנה אם בא לך או לא, תכתבי מה שעולה לך בראש ותראי איך זה מסתדר לך.
אם תדחי את זה כל הזמן, כנראה שבחיים לא תסיימי XP אני ממליצה לך להמשיך סיפור אחד בכל פעם עד הסוף, ואז ממנו להמשיך עוד אחד עד הסוף וככה הלאה.
אני האמת כבר סיימתי…חמש סיפורים עד הסוף (אחד מהם סיפור קצר, ושניים מהם הם חלק מסדרה שאת השלישי אני ממשיכה עכשיו, אבל עדיין), אז נראה לי שאני מבינה בקשר לזה XP
בהצלחה שיהיה לך! 3:

21/05/2016 16:22

    תודה רבה :)

    21/05/2016 17:32

לי יש את חוק העשר דקות.
כל יום כותבים במשך עשר דקות, לפעמים יוצא גרוע, לפעמים טוב יותר אבל הכי חשוב זה ההתמדה. אחר כך משפצים את הסיפור וכו.
מדובר בסיפור בהמשכים…
יוקי!

21/05/2016 23:52
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך