אי פעם חשבתם

גיקי סנאטור 04/11/2015 665 צפיות תגובה אחת

אי פעם חשבתם מה זה לא להתקיים?
אתם יודעים. ממש, לא להתקיים.
לא נולדתם מעולם ולא תוולדו.
תנסו לדמיין את ההורים שלכם בלי ילדים, את החברים שלכם, את חיות המחמד שלכם, ועוד.
האם העולם היה מקום יפה יותר.

אני רוצה להתוודות: אני חשבתי ככה במשך שנים. ואולי יש כאלה שגם חושבים ככה. להורים לא היו דאגות ובעיות כלכליות, לא היה למורות מישהו לצעוק עליו, לא יזכרו את כל המוגבלויות שלכם, הצרות שלכם, והבעיות שלכם.
אי פעם בהיתם בתקרה וחשבתם לעצמכם "מה היה קורה אם מעולם לא הייתי נולד" וענעיתם לעצמכם שהעולם היה יכול להיות מקום טוב יותר בלעדיכם?
אם התשובה היא לא, אז אני שמחה בשבילכם, ומקווה שחייכם נהדרים.
אבל אם התשובה היא כן, אז אני רוצה להזכיר לכם שיש לכם סיבה להתקיים.
החתול שישן על הבטן שלכם? הוא היה מת מרעב או נדרס בלעדיכם. הציור שתלוי לכם בחדר? מראה כמה מוכשרים אתם. הספר שליד המיטה? בלעדיכם הסופר אולי לא היה מצליח בהמשך הקריירה שלו.

מה שאני מנסה לאמר הוא שיש לכם מטרה ביקום הזה. תסתכלו מסביבכם ותראו סיבות לחיות. תסתכלו על ההורים שלכם שאוהבים אתכם ודואגים לכם. ותסתכלו על עצמכם. אתם מיוחדים ומדהימים. אל תתנו לשום דבר להוריד אתכם.
היי, אני דיאנה, ואני שונאת את עצמי. בשביל המוח אכול הפילוסופיה שלי זה כבר מאוחר מדי, אבל לא בשבילכם.
צאו החוצה ותסתכלו על העולם. הוא מקום יפהיפה. אתם יודעים מה גורם לו להיות כל כך מדהים? אתם.


תגובות (1)

וואו. בחיים לא הסתכלתי על זה ככה, וכמוך, גם אני דמיינתי ושאלתי את עצמי את השאלות שהעלית. אני לא מאמינה שבשבילך זה מאוחר. לכולם יש ימים קשים,תקופות , אבל זה עובר והחיים ממשיכים וזה מה שחשוב בסופו של דבר

04/11/2015 19:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך