אני פורקת,הגיע הזמן שתשמעו את האמת.

author1 03/07/2019 618 צפיות 2 תגובות

זה לא הודעה,אני מרגישה צורך לפרוק.
לא מצאתי קטגוריה מתאימה לכן זה בהודעות.
—-
אני מתה על זה, שכל תיק שנפתח או מקרה שקרה במדינה .
כולם ברשתות החברתיות ממהרים להגיב מי אשם ומי לא,
מי צודק ומי צריך עונש סקילה באבנים.
ולזה מתווסף אמירות כמו :
״בושה של המדינה״,״שוטרים זוועה״ ,״כל הכבוד בני העדה האתיופית״.
הבושה זה אתם,כי קל וכיף,ונורא טרנדי לעלות סטורי נגד או בעד.
פעם ביום ערוצי הטלוויזיה,והחדשות מאכלים אותכם בסיפורים ובמקרים שקרו כאן,
ואתם אוכלים את זה וכמובן ש״מביעים תמיכה״.
לפני יומיים היה נורא חשוב לכם לעלות סטורי נגד המשטרה הצבאית שחס ושלום, חשבה לעצמה לעשות את תפקידה ולמשוך חזרה כתב אישום של אונס ילדה בת 7.
ובנתיים הערבי שאותו דאגתם לקלל בסטורי, נהנה מתשומת הלב הרבה שהענקתם לו ,
ומנצל את 15 דקות התהילה שלו כדי להופיע בשער בעיתון.
כרגע לא שמעתי אפילו על אדם אחד שיוצא להפגין או מתעניין עדיין מה שלום הילדה.
כי כמו כל טרנד חולף,הסיפור כבר לא ״טרנדי״ מספיק כדי לעלות על זה סטורי.
היום זה בחור אתיופי שנורה,וכבר חצי אינסטגרם החליף את הפרופיל שלו לרקע של צבע אדום, כי זה ברור וידוע שאם הפרופיל בצבע אדום זה יחזיר את הבחור מהמתים.
ובוא רגע לפני שאתם מגיבים גם על זה,
אז לא,אני לא לוקחת ממכם את האפשרות לחופש הביטוי ,כל אחד בדעתו האישית ,
וכל אחד מוזמן לשתף אותה בסטורי.(ממש כמוני עכשיו)
אבל,שנייה לפני שאתם לוקחים צד ורוכבים על טרנד של בעד העדה ,
אתם בכלל יודעים מה קרה שם?
מדהים לראות איך לכל אחד יש גרסה מיוחדת לסיפור,
וכל אחד רק משנה דברים קטנים,או מוסיף כמה דברים או מחסר פרטים שבעיניו שולים.
זה מה שבדרך כלל מה שקורה בכל סיפור,
זה מתגלגל בין אנשים עד שזה נהפך להיות סיפור דמיוני אחד גדול ,ואחלה תסריט לסדרה לנטפליקס.
כמוני וכמוכם בדיוק, וכמו כל בחור או בחורה באינסטגרם .
אף אחד לא באמת יודע מה קרה שם,ומה נאמר בדיוק ,ולמה הדברים התגלגלו.
נכון ,יש אמת אחת ברורה הילד הזה נורה, וכואב לכולם.
אפילו לשוטר שירה,אני בטוחה שמעכשיו עד היום האחרון שלו,לישון טוב בלילה עם מצפון נקי הוא לא יצליח.
אבל מסביב לאמת הזאת יש עוד המון דברים ופרטים שאתם לא נחשפתם עליהם,
אתם לא מח״ש ותפקידכם לא לחקור ולהחליט מי אשם .
ואתם גם לא הבחורים שהיו במקום שיודעים מה קרה שם לפרטי פרטים.
תעשו טובה,חלאס עם הסטורי הזה ,
לא יכולה לראות עוד סטורי של אנשים שמצדיקים אתיופים שהורסים רכבים של אנשים, כי נורא כואב להם על בחור שסביר להניח בכלל לא מכירים אותו.
לפחות אם אתם רוכבים על טרנד ה-״להביע את דעתי בסטורי״.
לפחות תחשבו לפני שאתם מעלים,כי להפגין נגד אלימות כלפי האתיופים ,
שכל משמעותה של הפגנה זה לקבל זכויות, ושהמשטרה לא תתייחס עליהם כאילו הם פושעים או עבריינים.
ובהפגנות שלהם הם מתנהגים כמו פושעים, ועוצרים פה מדינה שלמה ומכניסים מכות לאנשים רק כי חס וחלילה עברו במקום הפגנה עם הרכב .
אז כולם מעלים סטורי ,וכולם צועקים ואומרים שזה נורא המצב שהגענו עליו,ששוטר ידו קלה על האקדח,אבל שלכם קלה על המקלדת.
וזה לא פחות נורא.


תגובות (2)

מדהים!
אהבתי את סגנון הכתיבה, לא וותרני, קולע לנקודה, ושופך מהלב את מה שיש, מזדהה עם דברייך! ריספקט!

03/07/2019 03:03

מזדהה

04/08/2019 01:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך