אתר כתיבה

בלו 28/10/2016 4474 צפיות 13 תגובות

האם מישהו רושם בזהWATTPAD
והאם זה טוב?


תגובות (13)

wattpad לדעתי מסודר יותר עם כל הסיפורים שיש שם והאפשרויות לערוך כריכה, לשמור סיפורים של אחרים ב"ספריה" אישית שיש לך ולשמור עבודות שלך בלי לפרסם בהחלט נותנים לו יתרונות.
אבל עד כמה את אוהבת סיפורי אהבה וסיפורים לנערות (יעני ספרות גסה עם תכנים מיניים)? כי יש יותר סיפורים כאלו באתר מאשר פנטזיה, הרפתקה וכל השאר. לדעתי כל ספר גס מוסיף חיסרון לסיפור ספציפית, לז'אנר ולכל האתר.

28/10/2016 14:51

אני שם, ומבחינת העניין של קריאה וכתיבה, קבלת התראות, לעקוב אחרי כותבים וסיפורים, הוא מצוין, רק צריך קצת להבין איך הוא פועל כי בהתחלה זה יכול להיות מסובך, אבל כשמבינים זו לא בעיה. הוא יותר מתאים לסיפורים בהמשכים, למרות שאפשר לפתוח או לקרוא ספר שהוא ספר סיפורים, שירים או קטעים קצרים.
מחולקים שם לקטגוריות, שבכל אחת יש פופולרים, חדשים וטרם התגלו, שזה נחמד, וגם מסודר.
זה נכון שרוב הסיפורים שמקבלים יותר יחס אלה סיפורי אהבה ובין היתר סיפורי ערסים או כאלה עם תכנים מיניים, אבל יש הרבה סיפורי פנטזיה והרפתקאות שם, מעט יותר אמנם, אבל מספיק, אני מאמינה ^^
אני, אישית, לא מוצאת בו יותר מדי בעיות שיקשו על הגלישה שם.

28/10/2016 15:27

אני ממש לא מתמצאת בו, לא אוהבת בכלל

28/10/2016 15:40

תלוי גם בתגובות שאת מחפשת לסיפורים שלך. אם את מחפשת תגובות בונות, אז זה ממש לא המקום. תגובות בונות אפשר למצוא במקומום אחרים שלדעתי יותר טובים. :)

28/10/2016 18:05

    זה לא בדיוק נכון. יש כאלה שכותבים תגובות בונות, אבל הם די מעט. רוב הגולשים שם הם באמת כאלה שמתייחסים יותר לסיפור מאשר לאיך שהוא כתוב. אם את מעוניינת בביקורת על העלילה עצמה ולא בדיוק משנה לך לקבל על סגנון הכתיבה אז אני מניחה שזה מתאים.

    28/10/2016 18:25

    תגובה בונה היא לאו דווקא תגובה שמתייחסת רק לפן הטכני של הסיפור, אלא פשוט מתייחסת לכלל הפגמים והנקודות החלשות של הסיפור במטרה לשפר את הכותב. אני לא רואה את זה כדבר רע, ובוואטפד אני לא רואה את זה בכלל, לצערי. :(

    29/10/2016 03:08

    יש שם הרבה שפשוט מוותרים על התגובות הבונות, שם בעיקר מעדיפים לקרוא בשביל הכיף מאשר לטרוח לתקן טעויות, בין היתר כי רובם, ממה שאני רואה, לא באמת משקיעים יותר מדי בלנסות להשתפר… זה דווקא עצוב, אבל כן יש שם קהל נרחב שאפשר להגיע אליו ואפילו תחרות כתיבה שנתית (שהתחילה השנה).

    29/10/2016 09:12

    בגלל זה המשפט הראשון שלי היה שתלוי מה היא מחפשת… אם זה לא להשתפר בכתיבה, יש מקומות טובים יותר מWattpad.

    29/10/2016 14:39

אני מחפשת אתר בו אוכל לקבל ביקורת לטוב ולרע,וככה להשתפר בכתיבה

29/10/2016 15:20

    אם את מחפשת להשתפר בכתיבה, כנראה שווטפאד זה לא בדיוק המקום, כי מעט מאוד שם באמת יכולים לסייע בקטע הזה ובאמת לוקחים את הזמן בשביל לכתוב תגובה בונה כנה.

    29/10/2016 16:10

    http://megira.pe.hu/phpBB3/index.php
    אמנם הקהילה שם קטנה כרגע, אבל המענה שם איכותי, כמו שאת יכולה בוודאי לראות.
    בכל מקום שלא תבחרי לכתוב בו, אני מאחל לך בהצלחה! :D

    29/10/2016 16:44

בwattpad רוב התגובות הן "פרק יפה" או כוכב.
לא תראי מישהו שכותב שם "נחמד אבל…" (חוץ ממני בסיפורים של חברות שלי רק שאני לא מגיבה שם כי אני פוגשת אותן). אחד ההבדלים הבולטים הוא שהאתר יותר עונה על השאלה אם לסיפור יהיו הרבה קוראים ואיך הכריכה תראה.
אגב את הולכת לנסות לכתוב סיפור פנטזיה נכון? כשאת מפרסמת אותו איפשהו את יכולה להגיד לי איך קוראים לו? אני מחפשת ספרי פנטזיה חדשים לקריאה.

29/10/2016 21:51

כרגע אני לא אכתוב שסיפור פנטזיה אם זה יקרה אגיד לך

29/10/2016 22:36
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך