ביקורת

נ.ר5 10/10/2014 664 צפיות 7 תגובות

אתמול בלילה העלתי שיר, לא חשוב איזה, וביקשתי שאנשים יביעו את דעתם ויגידולי המ חושבים בתגובות. במקום ביקורת שכתובה בצורה יפה, קיבלתי ביקורת שתוריד ביטחון לכל מחבר באתר זה אם הם יקבלו את אותה ביקורת.
אני לא נאקוב בשמות ומי שיודע יודע, יש לי כמה דברים להגיד לאותם מחברים ולכל המחברים באתר שאוהבים לתת ביקורת:

למי שכתב לי את הביקורת – כתבתם את הביקורת בצורה כזאת מגעילה, כאילו אתם מתכוונים להגיד "אתה חתיכת אפס שלא יודע לכתוב כלום! הנושאים שלך מפגרים וכך גם השירים והסיפורים שלך!" זה מה שאני הרגשתי שקראתי את הביקורת שלכם!
פשוט חבורה של ילדים שרצתה להרוס לי, והצליח לכם! הורדתם לי לגמרי את הביטחון העצמי!

לכל הכותבים באתר – אם אתם כותבים ביקורת, תכתבו אותה בצורה נעימה ונכונה ולא ביקורת שאומרת "זה לא נכון! מלא טעויות! דבר מפגר!" וכאלה.
תחשבו על הצד שקורא את הביקורות על הסיפור שלו, איך הוא מרגיש! זה פשוט מעליב, פוגע ומוריד את הביטחון העצמי!

אני ממש נפגעתי והייתי חייב להבהיר את הנושא הזה על ביקורת, שאם אתם כותבים אחת כזאת, תכתבו אותה בצורה יפה! ואם אני כתבתי את הביקורת (ההודעה) הזאת בצורה לא יפה, זה בגלל שאני עצבני, ואני מצטער אם פגעתי במישהו בהודעה הזאת.


תגובות (7)

uta uta

כול הכבוד על כך שאתה כותב את ההודעה הזאת!
אני חושב שמי שכתב את זה, הוא לא יודע להעריך סיפורים/ שירים.
זו לא פעם ראשונה שאני נתקל באותו משתמש שמשתמש בשפה בוטה ומגעילה,
אל תתייחס. אני קראתי את השיר והוא מהמם ואינך צריך להקשיב למשתמש שהסיפורים שלו או השירים שלו הם סוטים!
אמרתי את דעתי בעניין ואם פגעתי במישהו בההודעה הזו, זו לא הייתה הכוונה..

10/10/2014 12:37

אני מקווה שאתה לא מתכוון גם אלי בזה, אבל אם כן אז אני נורא מצטערת ובאמת שלא רציתי לפגוע ^^" מצטערת נורא ><

10/10/2014 12:53

    ממש לא!
    התגובה שלך לא הייתה ביקורתית בכלל! ממש לא התכוונתי אלייך!

    10/10/2014 12:56

    הו, אוקיי ^^" אני שמחה, אם כך~
    אל תיתן להם [ולי, במצב רוח גרוע] להוריד אותך! *טפיחה על הכתף*

    10/10/2014 12:59

אני מצטערת שאתמול הייתי מגעילה, אני שונאת שאנשים רבים, ועל כמה כשהם מקללים. דיברתי לא יפה וזה לא היה מכוון אלייך.

10/10/2014 15:16

אתה כתבת את השיר באנגלית? כל הכבוד, אז איך זה שלא הצלחת לקרוא את הסיפור שלי באנגלית? סליחה אם השאלה מפריעה לך

11/10/2014 23:31

    לא הצלחתי לקורא את הסיפור שלך, כי בשיר השתמשתי בהרבה מקורות מידע כמו מילונים וכאלה, ובסיפור קצת יותר קשה לפרש מילה במילה, את מבינה?

    12/10/2014 00:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך