Offir Margulis
"לפעמים גם הנשמה שלך עצמך זקוקה לנחמה, עידוד, מין ממתק כזה, לגוף ולנשמה."

בלי_משחקים_ GAME_OVER_BITCH

Offir Margulis 24/03/2019 565 צפיות אין תגובות
"לפעמים גם הנשמה שלך עצמך זקוקה לנחמה, עידוד, מין ממתק כזה, לגוף ולנשמה."

בלי משחקים.
היי את. כן את! אל תוותרי לעצמך!
תדעי שעוד יגיע האחד בשבילך.
תדעי שאת לא תהיי לבד. תדעי שעוד תמצאי את האחד, שיראה בך את היופי שבך. ולא, לא את היופי החיצוני, ולא, לא יעשה לך תרגילים, ומשחקים. תדעי שהוא יאהב ויעריך את הפנימיות שלך, האישיות שבך, האדם המקסים שאת, האהבה שאת מסוגלת להעניק. הוא יאהב כל פיסה שבך. הוא יאהב אותך עד שהמוות יפריד ביניכם. הוא יאהב אותך עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לעשות הכול למענך, ולא ינסה לשנות אותך.
הוא יאהב אותך בלי משחקים, הוא יהיה מוכן לנסות הכול בכדי לכבוש את לבך. הוא יאהב את השגעונות שלך, את הצחוק השובה לב שיצחיק אותו כל פעם שהוא ישמע אותך צוחקת, הוא יאהב את גופך, ולא ירצה שתרזי. הוא ירצה לראות אותך אוכלת. ולא, לא סתם סלט, ולא, לא דיאטות רצח. הוא ירצה לאכול ולשבת מולך, כששניכם אוכלים מה שמתחשק לכם.
הוא יאהב את החיוך שלך, הכל כך מקסים, שבכל פעם שיראה אותך, ינשק אותך, נשיקה טובה וסוחפת.
הוא יאהב ללא גבולות. הוא יאהב לנצח. חכי אהובה, הוא כבר יגיע. תני את הזמן, חכי מעט. בסוף האחד שלך יגיע. גם הוא מחכה לאחת כמוך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך