puma161
אני ממש אשמח לחוות דעת, יש לי המון רעיונות בזמן האחרון, את רובם אני לא מפרסמת אבל על אלו שכן הייתי שמחה לראות דעות של אחרים עליהם :)

במה מאולתרת – רעיון

puma161 06/10/2017 909 צפיות 2 תגובות
אני ממש אשמח לחוות דעת, יש לי המון רעיונות בזמן האחרון, את רובם אני לא מפרסמת אבל על אלו שכן הייתי שמחה לראות דעות של אחרים עליהם :)

מיכאל אוהב לשיר, אך מעולם לא חשב להראות או בכלל לספר זאת למישהו מטעמי חוסר ביטחון ופחד למיניהם.

יום אחד הוא פוגש בגיא, שעבר במקרה ליד חדר המוסיקה בשעות שבית הספר אמור להיות ריק מאדם, אך כאמור, אמור זה שם של דג.

גיא שומע את שירתו של מיכאל כשהתנסה לראשונה בשיר מקורי משלו ונכנס לחדר המבודד ללא מחשבה מוקדמת, גורם למיכאל לשמוט את המיקרופון ולבהות בו בבהלה.
מפה לשם גיא חובר למיכאל ומפציר בו להציג את שיריו בפני קהל. מיכאל משתכנע והם מקימים במה מאולתרת עם זמר וגיטריסט וחצי בבית קפה קטן שצריך עובדי בידור.
כמה ימים לאחר ההופעה הקטנה שלהם באותו מקום לא מוכר במיוחד, מגיע לבית ספרם של מיכאל וגיא אדם המציג את עצמו כצייד כשרונות ומציע להם לעבור ללמוד בבית הספר לאומנויות במרכז העיר. גיא מסכים מיד, אך מיכאל מסרב נחרצות ושם דרכיהם נפרדות.

מה יקרה כשיפגשו פתאום במקרה לאחר שנה בדיוק, באותו בית קפה קטן בו הופיעו לראשונה?

***
עתיד להשתנות, אבל זה בערך הרעיון הכללי~


תגובות (2)

נראה כמו רעיון טוב, אחכה להמשך.

08/10/2017 15:32

רעיון חמוד וממש מעניין

11/10/2017 14:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך