בקשר לסיפור שלי (לא רק לקוראים שלי)

noalovejb6 05/04/2015 965 צפיות 20 תגובות

אז קודם כל היי, אני נועה, הסיפור שאני כותבת כרגע נקרא he looks so perfect,
דבר ראשון שמאוד חשוב שתדעו על הסיפור הוא שהוא סיפור גייז, זה משהו דיי חדש בגלל שזה באמת נושא שנוי במחלוקת והרבה מפחדים או נגעלים לגעת בנושא כזה.
אני החלטתי לכתוב דווקא על הנושא הזה בגלל שקודם כל אני מאוד תומכת בקהילה הגאה, אני חושבת שאדם לא הופך להומוסקסואל לסבית או ביסקסואל, אדם פשוט מתאהב באדם אחר, ואהבה היא אהבה לא חשוב דת, צבע, גזע או מין (ואני באמת מאמינה בדבר הזה.).
הדבר הבא שמאוד חשוב שתדעו הוא שהדמויות בסיפור זה חברי הלהקה 5SOS (אלה ששרים את השיר she looks so perfect, שזה השם של הסיפור רק במקום she אני כותבת he כי הם גייז.)
השאלה הנשאלת היא למה אני מפרסמת את הסיפור בסיפורי אהבה ולא בפאנפיקים או בסיפורי מפורסמים (שזה אפרופו אותו הדבר ואני לא מבינה למה זה שני ז'נרים שונים,), אז הסיבה היא שאני יודעת שאם אני אפרסם את הסיפור יהיה ליפחות קוראים מהסיבה המטופשת ש"סיפורי מפורסמים הם גרועים." או הכללה כזאת או אחרת, ואני רוצה לחשוף את הסיפור שלי לכמה שיותר אנשים כדי באמת לשנות דעה של אנשים לגבי הלהט"ב וההומופוביה שמאוד מפריעה לי.
הסיפור שלי (אני מקווה) ישנה דעה של אנשים לגבי להט"ב, וזאת הסיבה העיקרית שאני כותבת אותו, כי כמו שיש גזענות ואפליה על רגע דת, צבע עור,מין ועוד יש גם הומופוביה, עכשיו אני בן אדם שלא מתיימר להיות ליברל או וואטאוור אבל אני מאמינה בשוייון הזדמנויות לכולם בכל תחום בין אם זה בכלכלה, בחברה וכ'ו, אז למה בחרתי דווקא לכתוב על גייז והומופוביה ולא על אנטישמיות או אפליה על רקע כזה או אחר? בגלל שהומופוביה זה הדבר שהכי מפריע לי מכל האפליות הקיימות (שאני יכולה לחשוב עליהם).
בכל מקרה הסיפור שלי לא מתעסק רק בגייז ובהומופוביה, הוא מתעסק גם בכל מיני צמתים שאנשים מגיעים אליהם בחיים ובשביל לא לעשות ספויילר לאלה שלא קראו עדיין אני לא אספר איזה צמתים, אבל צמתים שלאמשנה מי אתה ומה אתה אתה מתמודד איתם.
אחרי החפירה הזאת חשוב לי לחזור ולומר שאני מחפשת לחשוף את הסיפור כמה שיותר בגלל הנושא שבו הוא עוסק, וכמובן הסיפור שלי לא מושלם ואני אשמח לביקורות.
(סליחה אם מישהו קרא עד לכאן ולא אכפת לו ובזבזתי לו את הזמן)


תגובות (20)

את מוצאת חן בעיניי :)
זאת אומרת, גם אני סטרייטית ותומכת בקהילה וחושבת שזו אפליה מגעילה, ובזמן האחרון העזתי לכתוב סיפורים עם גייז ואני חייבת להגיד שמבין כל הזוגות שיש בסיפור/ים שלי, הם תמיד האהובים עלי (כן, יש לי כמה חח). אפילו יוצא לי לעשות שיפ לזוגות חד מיניים אף על פי שהם סטרייטים, כי הם פשוט חמודים ביחד.
בכל מקרה, אהבתי מה שכתבת כאן ^^

05/04/2015 21:36

    את מפרסמת את הסיפורים שלך כאן? אם כן אני אלך לקרוא אותם, כי אני אף פעם לא ראיתי עוד סיפורי להט"ב באתר, בכל מקרה, הסיפור שלי הוא שיפ לסטרייטים, כאילו לוק ואשטון לא באמת ביחד (הם לפחות לא מודים בזה עדיין)

    05/04/2015 21:40

    חח כן, אני יודעת שהוא שיפ. זאת אומרת, אני לא מכירה את הלהקה יותר מדי טוב, אבל אם הם היו גייז או לפחות ביחד סביר להניח שהייתי קוראת על זה איפשהו חח
    אמממ יש לי כמה קטעים שכתבתי על זוג מהסיפור שלי (את יכולה לחפש בעמוד שלי סיפורים עם מילים כמו "קטע מתוך הסיפור שלי") וגם סיפור אחד בחלקים שקוראים לו "אני אוהב אותך". וכל הסיפורים שקשורים להם הם כמו AU, כי אני מנסה כל מיני רעיונות חח.
    ויש לי סיפור אחד שאני כותבת עכשיו שטכנית הקטע הזה הוא ספויילר, עדיין לא הגעתי לשם, שאני קוראת לו "טולפה", אז אם את מעוניינת, אשמח שתנסי או אפילו תגיבי ^^

    05/04/2015 22:11

אויש, לגמרי מסכימה! אני לגמרי תומכת בקהילה הגאה, וזה ממש עצוב שאנשים מתאכזרים לאחרים רק בגלל העדפה המינית שלהם. יש אנשים שההורים שלהם לא מדברים איתם רק בגלל שהם אוהבים את אותו המין, וזה ממש אכזרי. יש אנשים שמתייחסים לגייז כמו מורעים, וזה באמת שכואב לי. הם בני אדם בדיוק כמונו, ואין לנו שום סיבה להפלות אותם או לרדת עליהם רק בגלל העדפה המינית. שהיה להם כיף בחיים לאהוב את מי שבאה להם, והחברה לא צריכה לרדת עליהם או להחליט בשבילם מה הם צריכים לאהוב ומה 'נורמלי' ומה לא.

05/04/2015 21:51

אני לגמרי מסכימה איתך, גם אני ממש תומכת בקהילה הגאה וחושבת שזה ממש אדיוטי כול ההתאכזרות כלפיהם.
וגם אני משלבת חלק של זוג הוצואים בסיפור שאני כותבת עכשיו, לדעתי זה באמת יכול לעלות את המודעות :)
אכנס לקרוא את הסיפור שלך בהזדמנות!

05/04/2015 23:30

אני לגמרי מסכימה איתך, גם אני ממש תומכת בקהילה הגאה וחושבת שזה ממש אדיוטי כול ההתאכזרות כלפיהם.
וגם אני משלבת חלק של זוג הומואים בסיפור שאני כותבת עכשיו, לדעתי זה באמת יכול לעלות את המודעות :)
אכנס לקרוא את הסיפור שלך בהזדמנות!

05/04/2015 23:31

הייתי נותנת לך ביקורת אם היה לי כוח באמת לעשות את זה, אבל ביקורות זה המווווון מאמץ ואני מחבבת את הסיפור כמו שהוא גם ככה.
אבל אם את מחפשת ביקורת, אז שימי לב לזמנים שלך. את קופצת בין עבר להווה תוך כדי הסיפור וזה לא תואם את עצמו.

06/04/2015 01:06

    ובמקרה יש לי זוג גייז בערך בכל סיפור שאני כרגע מחשבת בראש שלי [אוליבר ולוקיאנו {אהבה 3>} דייב וניקולאי {הווו ניקולאי~~~} ערפד ובן אנוש אקראי {לא המצאתי להם שמות או שאני סתם לא זוכרת???????} אני חושבת לדחוף אחד גם לנמו ולצייד והצביה אבל אין לי רעיון לאןןןןןןןן {למרות שבצייד אני חושבת לדחוף זוג לסביות שיהיו החברות הכי טובות שלה ועדיין-} אני לא רוצה עוד סיפור עם חמישים ושתיים מיליון דמויותתתתתתתתתתתתתת]
    אולי כדאי שאני אפסיק לעכל אותם ואתחיל לכתוב.

    06/04/2015 01:11

    אז אוליבר הוא כן גיי? [כתבת ברציתי להוסיף "NO HOMO" ] כי זה פשוט הרגיש ככה כשקראתי את זה….. ליזה די לסתור את עצמך! כן או לא (כן)

    06/04/2015 02:09

    מאוד. הוא גיי מאוד.
    ה"נו הומו" היה בדיחה.

    06/04/2015 02:11

    אווווו! זה עושה אותו עוד יותר חמוד!
    מ-ת-י ע-ו-ד פ-ר-ק ?!

    06/04/2015 03:09

    בפרק האחרון יש פלאשבק והוא מסומן ב ' כנראה שלא שמת לב.

    06/04/2015 13:43

כשאני אדע, אני אודיע לך.
אין לי שמץ.
אני חושבת לגרום למישהו להיכנס להם לחדר באמצע נשיקה.
התגובה של אוליבר בטח תהיה הדבר הכי חמוד ביקום.

06/04/2015 03:11

    אולי תעשי איזשהו פרק על הבית ספר שלהם…
    מצטערת על הנושא המדכא אבל מאז ששמעתי את "TEENAGERS" ואת "BLOOD" של MCR אני לא מפסיקה לחשוב על תיכונים אמריקאים…

    06/04/2015 03:24

    אבל הם בקנדה QQ
    חוץ מזה, בית הספר שלהם לא הכי מעניין בעולם… הוא סתם… בית ספר.

    06/04/2015 03:28

נו… אני לא טובה בגיאוגרפיה. מדברים שם אנגלית? זה מספיק בשבילי. חוץ מניו יורק שם זה ינקים ו…

אוכלים שם על הגג, אני לא יודעת מה את אומרת אבל לדעתי זה לא "סתם"

06/04/2015 03:53

    רק המוזרואידים האלה אוכלים שם על הגג.

    06/04/2015 04:00

אני מאוד שמח לראות שכותבים סיפור על הקהילה הגאה.
לפני כמה חודשים פרסמתי פה סיפור בשם "כבוד השר" – סיפור פנטזיה שמסופר מנקודת מבטו של דמות גאה שנלחם נגד מוסכמות החברה והשלטון הרודני והקיצוני כלפי כל מי שמצטייר שונה בעיני האנשים "הנורמטיבים".

06/04/2015 13:40

    רעיון יפה,אבל אני פחות בקטע של פנטזיה, בכל מקרה אני חשבתי שאני היחידה שכותבת על הקהילה הגאה, וכל כך מרגש אותי לראות שעוד כותבים על זה כי באמת שזה יותר מלכתוב עליהם זה להעלות את המודעות ולגרום לאנשים להיות פתוחים יותר כלפיהם.

    06/04/2015 13:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך