puma161
אין ממש מה להוסיף, אני חושבת שציינתי הכל בגוף ההודעה :) סליחה אם זה נראה כאילו אני תוקפת, זו לא הכוונה שלי בכלל.

בקשר לשדרוג

puma161 24/06/2018 769 צפיות 16 תגובות
אין ממש מה להוסיף, אני חושבת שציינתי הכל בגוף ההודעה :) סליחה אם זה נראה כאילו אני תוקפת, זו לא הכוונה שלי בכלל.

אז, אחרי שהאתר עבר את השדרוג שלו, שמתי לב לכמה דברים שלי אישית מפריעים ואני מניחה שגם למשתמשים אחרים כאן.
אני כותבת את ההודעה הזו כי אני רוצה לשלוח מייל לבעלים של האתר ולציין בו את הבעיות שנתקלתי בהן.
נכון לכרגע, תכננתי להסב את תשומת ליבם לאפשרות הוספת התמונות, שיכולה להיות אפשרות נהדרת אולם לא ניתן להוסיף תמונות ממאגר פרטי, והחסר בציון מספר התגובות לפרק, מה שיוצר בעיה למשתמשים שלא יכולים לראות האם כותב הסיפור שהגיבו עליו החזיר להם תשובה.
אם גם אתם שמתם לב לבעיות שנוצרו עקב השדרוג, אני אשמח אם תגיבו אותן כאן ואוסיף אותן להודעה שלי.
חוץ מזה, אשמח אם הבעלים קוראים את ההודעה הזו שיקחו לתשומת ליבם, רק כדי שהחוויה שלנו מאתר לא תיגרע בעקבות השדרוג הזה ורק תהיה טובה יותר.


תגובות (16)

הייי
מהעשרים דקות ששוטטתי לי כאן, רק שמתי לב לבעיית התגובות.

24/06/2018 21:52

הי גאיה,
עניתי לך בתגובות בהודעה שלי.
אם העניין יפתר אז אני אחזור.
בינתיים הלכתי לאתר מתחרה בשם MyPen (רק העלתי פרק 1 וכבר מישהו התחיל איתי בצ'ט… זה ממש הצחיק אותי :)
אגב, היום תכננתי להעלות פרק הרשמה וכבר כתבתי מעל 1000 מילים… אוף… הכל הלך לפח בגלל העיצוב מחדש :(

בכל מקרה, דבר נוסף שאי אפשר, זה לערוך את הסיפורים מחוץ לסיפור. כלומר, חייבים להיכנס לסיפור ואז ללחוץ על עריכה. בעבר, היה אפשר לערוך סיפורים דרך הרשימה של 'הסיפורים שלי' שמציג את רשימת הסיפורים שכתבתי.

24/06/2018 22:11

    לוקחת לתשומת ליבי את ההערה הנוספת~

    אני לא מתכננת לעזוב, מכמה סיבות (אחת מהן היא שאני בדיוק בחידוש פעילות אז למה לי?), וקצת עצוב לי שאת כן, אבל אני מבינה אותך. בכל מקרה, אני חושבת שההרשמה עוד אפשרית, הרי זה סיפור שלך ואת מקבלת התראות על התגובות בו.

    24/06/2018 22:26

היי,
אנו עושים את מירב המאמצים בכדי להביא לכם חווית קריאה וכתיבה אחרת.
עמלנו רבות כדי לשדרג ולעצב את האתר.
במידה ומצאתם טעות או נתקלתם בבעיה, אנו תמיד פה כדי לשמוע ולתקן.

תמיד ניתן לפנות אלינו באימייל בכל שאלה או בקשה וננסה לעזור:
[email protected]

24/06/2018 22:28

    תודה על המענה המהיר :)
    אני ארכז את מה שאמצא ויביאו כאן להודעה מסודרת במייל.

    24/06/2018 22:33

ישששש!!
אז אני נשארת 😀
רק מה להגיד לזה שהתחיל איתי באתר השני? 😉

24/06/2018 22:39

    שמחה לקרוא את זה ^^
    המממ, אני מניחה שאת יכולה לומר שאת לא מעוניינת ;-) או על פי מורי היקר לשל"ח – טוב שבאת, יותר טוב שתלך~

    24/06/2018 22:51

אני מקווה שהשדרוג יגרום לאתר להתרומם מבחינת פעילות.
יש משהו מאד, אבל מאד מתסכל בלהעלות סיפור ולא לקבל שום פידבק עליו. זו גם הסיבה שאני כבר כמעט ולא מפרסם כאן ושאפילו חטאתי (השם יסלח לי) כשמצאתי את עצמי מתחיל לרעות בשדות זרים (וואטפד).
העניין הוא שגם שם, בפלטפורמה רווית סיפורי הערסים והוואן דיירקשנים הזו, לא הכי להיט. hell, אפילו צפיות, הדבר הכי אלמנטרי ובסיסי, זה משהו שקשה עד בלתי אפשרי להשיג שם.

25/06/2018 03:07

גם אני שמתי לב לזה.
אולי אפשר גם להוריד את הפרסומות. זה מעצבן שזה נדחף ככה באמצע הפרק.

25/06/2018 09:31

כנראה שהם תיקנו את מה שדיברת עליו כי אפשר לראות את התגובות (בכיתוב כחול קטן מתחת לכותרת של הסיפור)

העיצוב סבבה, לפחות עכשיו האתר עובד מהר יותר ויעיל יותר. פעם הייתי יכול לתת לאתר לרוץ ברקע, באותו הזמן לפתוח WATTPAD, פינגי, ישראבלוג ועד שהייתי מסיים עם הכל זה עדיין היה נטען.

26/06/2018 01:18

היי,
את שלחת כבר את המייל או שאני יכולה להוסיף לו עוד דברים?

27/06/2018 10:37

אני רואה כמה תגובות הגיבו – לא מבין את הבעיה.

מזדהה עם העלאת התמונות משלך – זה היה מאוד מועיל, ובעצם נותן אפשרות לשים 'כריכה' לסיפור שלך – אתה מעלה תמיד תמונה שבחרת מראש, וכך נותן ייחוד לסיפור שלך ועוזר לקוראים אחרים למצוא את הסיפור הרלוונטי במקום.

27/06/2018 21:38

    אתה לא רואה את הבעיה כי אתה לא מבכים או כי היא לא קיימת? מפני ששלחתי להם את המייל לפני כמה ימים והם ענו מאוד מהר וסידרו חלק ממה שציינתי, כנ"ל לגבי עניין התמונות.

    28/06/2018 23:47

כתבתי להם מייל. הם ענו שאי אפשר להעלות תמונות כי זכויות יוצרים, אבל הם יוסיפו מקום לרענן את התמונות בקרוב.

28/06/2018 20:46

    זה תמוה, כי אם הסיבה היא זכויות יוצרים, אז למה היא לא תקפה גם לגבי תמונות פרופיל?

    30/06/2018 16:16

אני אגיד לך משהו… גם אני שלחתי מייל אבל אני לא קיבלתי תשובה.
האמת שציפיתי שכך יהיה.
התגובה החריפה שלי לא הייתה אמוציונלית אלא שקולה ומחושבת.
אני יודעת מה אני עושה.
לכן אני מעבירה את המשקל שלי לכיוון wattpad. זה לא אומר שאני נוטשת אלא שאהיה יותר פעילה שם.
בקשר לסיפור ההרשמה, הוא בכתיבה וכשאהיה מוכנה, אני אפרסם גם כאן וגם ב Wattpad.

09/07/2018 14:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך