Joker
אשמח אם תכתבו בשביל מה אתם אתם חיים ?

בשביל מה ?

Joker 11/08/2021 395 צפיות 2 תגובות
אשמח אם תכתבו בשביל מה אתם אתם חיים ?

מיהו מכיר את השיר "pain " של Three Days Grace ?
זה ללא ספק אחד השירים היותר משמעותיים ששמעתי בכל חיי הנעורים הבלתי נגמרים שלי .
הפזמון הוא "כי אני מעדיף להרגיש כאב על פני להרגיש כלום ".
אבל אחריי שהקשבתי לשיר ,הקשבתי לו עוד הרבה פעמים כי לא הצלחתי להבין .
האם באמת עדיף להרגיש כאב כל יום על פני לא להרגיש כלום ?
על מה אני נלחם בעצם כדי להמשיך להרגיש כאב במקום לוותר ?
האם עליי לקום כל בוקר ,להסתכל לתקרה ולחשוב "בשביל מה היום אני אקום ? ".
בשביל ללמוד ,לאכול ,להתקלח ולישון ?
בשביל תקווה שאחריי הצבא חיי ישתנו לעד ?
בשביל מה אנשים בעצם חיים ?
ילדים חיים בשביל לשחק עם חבריים ולראות דורה .
נערים חיים כדי לבלות עם חבריהם ולריב עם הוריהם .
אבל מבוגרים ?
בשביל מה הם חיים ?
בשביל לעשות ילדים ,בשביל כסף ,בשביל סגריה אחרי שעה 12 בלילה ?

בשביל מה אתם חיים ?


תגובות (2)

זו שאלה טובה. אני חושב שגם הרבה מבוגרים מתעסקים בה.
החיפוש אחר משמעות. אני מניח שאם אתה בגיל לשאול את השאלה, אז אתה אמור להיות בגיל שיכול להתמודד עם התשובה(או לפחות שאין לך ברירה), אבל אני לא בטוח שאני יכול לפתח את זה לגמרי בתגובה קצרה.

אני כן אתן לך את כיוון אחר לחשוב עליו.
כתבת ש:
"ילדים חיים בשביל לשחק עם חבריים ולראות דורה .
נערים חיים כדי לבלות עם חבריהם ולריב עם הוריהם."

אני מסכים אתך שהם *עושים* את זה. אני לא חושב שהם *חיים בשביל זה*. אני מאמין שהם עושים את זה כי הם נהנים לעשות זה והם יכולים לעשות זה.

כשהיית ילד האם היית מוטרד מהשאלה הזו? האם היה חשוב לך לברר שמשחק עם חבר או צפייה בטלויזיה הם משמעותיים, הם הסיבה לקיום שלך?

11/08/2021 07:53

אני מבינה ומכירה את ההרגשה שאתה מדבר עליה.
אני חושבת שמחשבות כאלה עולות בראשו של כל אדם לעיתים קרובות יחסית במשך חייו.

אני מסכימה עם הטענה שלך שעדיף לא להרגיש בכלל מאשר להרגיש כאב, אבל אפשר להבין אנשים שמעדיפים לחיות למרות הכל, בשביל לעבור את זה ובשביל הרגעים היפים.

אנו נלחמים על מי שאנחנו רוצים להיות, על החלומות שלנו, ועל מי שאנחנו עכשיו. אולי אנחנו לא תמיד מרגישים במלחמה, אבל ללא ספק קיים איזה מאבק ביננו לבין העולם כאשר אנו חשים מרוקנים ומיואשים.

אולי זה לא תמיד שווה את זה.
למעשה, רוב הזמן אנשים "מבזבזים" את חייהם בלהיות ממוצעים. אם אנשים היו מעיזים להגשים את החלומות שלהם, או שהיה להם אומץ להיראות אחרת לגמרי, להתנהג כמו משוגעים או לפתח תחביבים הזויים אז העולם היה מקום יותר מעניין.
וכרגע? כרגע אתה צודק. זהו נושא שמעסיק גם אותי ואני מנסה להיכנס לראש של רוב האנשים שחיים כרגיל.

24/08/2021 16:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך