liron100
אני ממש אעריך כל תגובה שתתקבל, אני פשוט קצת תקועה בגלל זה ואני שוקלת לעבור לגוף שלישי למרות שאני פחות טובה בסגנון הזה.

גוף ראשון 2x

liron100 10/05/2016 845 צפיות 2 תגובות
אני ממש אעריך כל תגובה שתתקבל, אני פשוט קצת תקועה בגלל זה ואני שוקלת לעבור לגוף שלישי למרות שאני פחות טובה בסגנון הזה.

אני חייבת לשתף אותכם במשהו שאולי קצת ישמע מטופש אבל אני קצת תקועה איתו בכתיבת הסיפור החדש שלי. הוא מתוכנן כגוף ראשון (זה הסגנון שאני הכי טובה בו) אבל בעיקרון, בגוף ראשון דמות אחת מספרת את הסיפור ( ולא ניכנס עכשיו לפרטי ההגדרה) ובעצם הדמות הזאת נמצאת בכל " הסצנות" של הסיפור. אבל מה קורה כשהיא לא מופיעה בכל הסצנות?
קראתי משהו שניתן לספר בגוף ראשון מדמות אחרת ב"סצנות" שהגיבור הראשי אינו מופיע. אבל אני לא בטוחה בקשר לזה ואני מפחדת שזה יעורר בלבול כלשהו אצל הקוראים.
אשמח לדעתכם בעניין…


תגובות (2)

יש דבר כזה, אבל אם את שואלת אותי עדיף לא להשתמש בזה. זה מבלבל ולא מסודר. כשלי הייתה את הבעיה הזאת פשוט כתבתי את הסצנות שהדמות המספרת לא מופיעה בה כגוף שלישי שכולל גם את הדעה שלה, כאילו היא מספרת את הסיפור למרות שלא הייתה שם, כפי שסיפרו לה (אם הבנת למה התכוונתי.. קשה להסביר, אבל בתכל'ס זה פשוט).
לא יודעת אם זה יתאים לך, אני הצלחתי להסתדר עם זה.

11/05/2016 12:55

תודה רבה על התגובה! אחשוב על זה…

11/05/2016 20:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך