האחד שאבד ולא יחזור..

31/03/2017 717 צפיות אין תגובות

לא ישבתי וכתבתי לך המון זמן..את האמת שזה מרגיש כמו נצח מאז שישבתי ובאמת הסברתי לך על מה שאני מרגישה כלפייך.. זה חסר לי..לשבת ולכתוב לך כמו שפעם הייתי כותבת..ואני מתגעגעת אלייך..קשה לי בלעדייך בכל המובנים פשוט..קשה לי להתמודד עם השברים האלה בלב בלי האהבה שלך..קשה לי בלי החיבוק שלך..בלי החיוך האוהב שלך..לעזאזל אתה לא מבין כמה שאני מתגעגעת להצקות שלך..אני מתגעגעת לימים שבהם פשוט אהבנו בלי לפחד מאף אחד! שבהם שמנו כזה זין ענק על כולם וכל מה שהיה לנו אכפת זה אחד מהשנייה..כמה שחסר לי השיחות על העתיד שלנו ביחד..על איפה נגור, וכמה ילדים יהיו לנו, ושנגיע לחתונה המזדיינת הזאת כבר.. לרגע הזה שאני אוכל סוף סוף לעשות מה שבזין שלי לעשות. מתגעגעת לשיחות וידאו שבהם אתה אומר לי להתקרב כדי לראות את העין שלי..מתגעגעת לחפירות שלך על המטוסים או על זה שאתה מקנא בגיבורי על האלה שאני אוהבת..מתגעגעת לשיחות על הטיטאניק.. על השיחות על מה שיהיה בבית שנגור יחד.. אני אומר לך את האמת פעם אחת ואחרונה, אני לא חושבת שאני אמשיך הלאה ממך, ואני לא חושבת שאני רוצה..אני רוצה להמשיך את החיים המזדיינים האלה איתך ולא עם אף אחד אחר..לא אכפת לי מאף אחד אחר חוץ ממך בייבי תבין אתזה כבר..אני לא רוצה אף גבר אחר שידאג לי, שיאהב אותי, כי אף אחד לא משתווה אלייך..אני בחיים לא אמצא אף אחד שהוא כמוך..וכל מה שאני רוצה זה אותך.. אתה האדם שהכי מבין אותי בעולם הזה..הבן אדם היחיד שיסתכל עליי כמו שאתה מסתכל..הבן אדם היחיד שידע מה להגיד לי או מה לעשות כדי שיהיה לי טוב..בייבי, אתה החצי היחיד שלי, החצי שכבש לי את הלב ולא מוכן להרפות.. אני מצטערת על כל מה שעשיתי..ואין לי מושג מה חשבתי לעצמי כשעשיתי לך אתזה.. כי לא ידעתי מה אני מאבדת בייבי, לא הבנתי מה אני עושה לא חשבתי בהיגיון נכון..וכל מה שאני רוצה זה להשיג את האמון שלך בחזרה ושתבין..שאני בחיים לא אאבד אותך שוב אם תהיה שלי..אתה הכל בייבי..הכל… אני יודעת שלשבת ולבכות עלייך זה לא יוסיף ללב שלי אבל הדמעות בורחות מעצמן..והכאב כובש הכל ולא מרפה.. אני אוהבת אותך אהוב שלי..ואמשיך לאהוב לנצח..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך