הבלוג שלי

hasafranit 19/02/2021 327 צפיות 2 תגובות

היי! קודם כל, מה שלומכם?
עכשיו, רציתי להודיע לכם על פתיחתו של אתר "הספרנית" – אתר שיצרתי, ובו נמצא הבלוג שלי, ששם אני ממליצה על ספרים. חשבתי על פלטפורמות בהן אני יכולה לפרסם את הבלוג והאתר, ומה עלה לי בראש? חבריי מקוראים כותבים סיפורים!
שיערתי לעצמי שאם אתם כאן, אתם אוהבים ספרים וסיפורים, לכן אולי תוכלו לתת הזדמנות לאתר ולבלוג שלי! :)
אז מה בעצם הבלוג?
הבלוג הוא המקום שלי להמליץ ולסקר ספרים שקראתי, בצורה הכי זורמת שיש. מה זה נותן לי? קודם כל, אני אוהבת לכתוב – כפי שנראה לי שאתם יודעים – אני אוהבת לקרוא – מאוד!!! – וככה אני מרגישה שאני תורמת לסביבה, כי למצוא ספר טוב זה קשה, וכשיש לכם ממליצה קבועה, הכל יותר טוב!
אני לא יודעת אם מה שתיארתי לכם מסקרן ומעניין אתכם, אבל מה שכן, אני מקווה שתתנו לי צ'אנס, ותבקרו באתר: https://www.hasafranit.com/

תודה רבה!!!!
( אם מתחשק לכם לשתף בכל מיני מקומות של כתיבה וקריאה – אני פשוט לא מכירה כאלה – אני אודה לכם מאוד :)
שבת שלום!


תגובות (2)

ספרנית יקרה שלום.

משמח מאוד שיש כאן באתר כותבים שגם אוהבים לקרוא. רבים מדיי מבין חברי האתר פשוט מפרסמים מבלי לטרוח לקרוא את סיפורי שאר החברים.
העניין המשמעותי ביותר בקריאה באתר זה – הוא הביקורת. כאן, יש לקורא אפשרות להגיב על מה שקרא, וכך לסייע לכותב להשתפר בכתיבתו.
המלצה על אתר אחר, זהה לכניסה למסעדה – וחלוקת עלוני פרסום בתוכה, למסעדה אחרת. לא ראוי.

את מוזמנת לכתוב כאן ב'סיפורים' את כל מה שבכוונתך לפרסם גם במקום האחר.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

21/02/2021 00:03

גזען יקר, ברצוני להבהיר מספר דברים:
אני לגמרי מסכימה איתך שלפרסם אתר כתיבה באתר כתיבה זה לא ראוי, אבל, במקרה הזה, אין תחרות בין שני האתרים – באחד, אני כותבת ומשתפת עם חבריי, ובשני, אני מנסה להתפתח כבלוגרית שמסקרת ספרים, לא כותבת סיפורים. שיערתי שזה מקום טוב לפרסום מכיוון שבדרך כלל כותבי סיפורים לוקחים השראה ומעשירים את הידע שלהם דרך ספרים, ולכן רציתי שהבלוג שלי – שבכלל לא מתחרה עם האתר הזה – יתפרסם דרך אנשים שמבינים עניין בספרים.

תודה רבה, גזען יקר, והמשך יום טוב מלא אהבה

21/02/2021 09:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך