ההעלמות שלי וההעלאות של סיפורים :|

TheAvatar 14/07/2014 720 צפיות 4 תגובות

אז ככה.. קודם כל, אם יש מישהו שכן קורא את הסיפורים שלי, אני לא מת או משהו וסליחה על ההיעלמות וההפסקה הפתאומית של הסיפורים שלי.
אז התחלתי לכתוב פרק של "לזמן קצר" ויצא לי קצת מחורבש ואני צריך לשכתב אותו קצת ולהמשיך לכתוב, אני מקווה להעלות אותו בקרוב ואת הפרקים עד סוף הסיפור.
לגבי הסיפורים בכללי – מבוך האשליות יהיה כרגיל, ממשיך מאותה נקודה בפרק 15 או 16 אני כבר לא זוכר XD ולזמן קצר כנ"ל, פרק 4 ימשיך מאותה נקודה.
לפי דעתי, הפאנפיק שאמרתי שאני מתכנן, אני אתחיל לתכנן אותו בסוף יולי כי יש לי לכתוב גם פרקים בסיפורים האחרים ובלוג בישראבלוג, שהוא גם אחת הסיבות שנעלמתי.
אני לא מאמין שיש לי הרבה קוראים, אבל מי שכן ואהב לקרוא סיפורים שלי אז לא לדאוג אני אחזור להעלות פרקים, ואני אשמח אם עוד גולש שראה את ההודעה הזאת יקרא את הסיפורים שלי ;)
אוי יצאתי כל כך נואש כרגע.. לא נורא XD בקיצור, אני חוזר לטייל להעלות פרקים למי שכן קורא סיפורים שלי.


תגובות (4)

לא קראתי את הסיפורים שלך עד כה, אבל אני כבר מחבבת אותך יותר על סוף ההודעה!
יישר כוח :)
רצה לקרוא את הסיפורים **

14/07/2014 19:19

באמת שדאגתי לך… חחח אסור להיעלם ככה בלי להודיע? לא לימדו אותך?? לא בסדר… חחח אבל אני שמחה שאתה חוזר להעלות, ותאמין לי, יש מי שקורא את הסיפורים שלך :)

17/07/2014 18:06

רגע איך קוראים לבלוג? U.U הייתי פעם בישרא ואני מעוניינת להסתכל!
טוב, ברוך השב ומקווה שאתה לא כועס שלקחתי לך את השם של הסיפור למרות שזה היה מבלי ששמתי לב חחח

21/08/2015 10:09

    את יודעת שזאת הודעה מלפני שנה נכון? XD
    ויש לו איזה פוסט אחד ואני יכול לשלוח לך בסקייפ אם את עדיין במשתמש הקודם
    וזה בסדר חחח אני גם ככה לא ממשיך בטייל את מבוך האשליות

    23/08/2015 09:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך