JonathanS
מזכיר לכם לענות על השאלה שלי בתגובות - מה הייתם מעדיפים קודם? סיפור המשך או גרסא מלאה יותר של הסיפור הקיים? תודה לעונים ולקוראים :)

הודעה בנוגע ל"להקיף את השמש"

JonathanS 17/12/2015 938 צפיות 7 תגובות
מזכיר לכם לענות על השאלה שלי בתגובות - מה הייתם מעדיפים קודם? סיפור המשך או גרסא מלאה יותר של הסיפור הקיים? תודה לעונים ולקוראים :)

אהלן חבריי, קיבלתי מספר פניות בנוגע לסיפור האחרון שלי. חלקכם הרגשתם שהסיפור נגמר מהר מדי ובאופן כללי חסר קצת עומק, או שהסוף היה פתוח מדי והיו הרבה נקודות שלא נגעתי בהן, כמו גורלן של דמויות מסויימות או מידע כללי של העולם.

ועל כך יש לי רק דבר אחד להגיד – אתם צודקים לחלוטין!

בשגרת היום יום שלי, יש לי מעט מאד זמן לכתוב, אם בכלל. כשיש לי מזל אני מוצא יומיים פנויים בחודש וכותב בהם בקדחתניות, מנסה לספיק להעביר לכתב את כל הרעיונות שהצטברו במוחי בזמן הארוך הזה. הסיפור הזה כינן במחשבותיי כבר זמן רב, ולא רציתי שיאבד או שיעלם, ולכן כתבתי אותו במסגרת מצומצת מעט. הייתי יכול לכתוב אותו במתכונת יותר מפורטת, אך אז היו הפסקות עצומות ומעצבנות בין פרקים, ואין דבר שהורס סיפור יותר מאשר לנסות להזכר מה קרה בפרק הקודם.

בפעם הבאה שיהיה לי זמן פנוי, אני אתחיל לעבוד על גרסא נוספת של הסיפור – מלאה יותר ומעמיקה, שכולי תקווה שתתן קצת יותר עומק ונפח לסיפור שאני מרגיש שבהחלט מגיע לו. אני גם מקווה שאוכל לענות על חלק מהשאלות שהשארתי אתכם, הקוראים, בלי תשובה להן. אך קחו בחשבון – חלק מהשאלות נשארו פתוחות מסיבה מסויימת!

בנוגע לסיום עצמו – היו תלונות עליו ועל פתיחותו. השארתי אותו פתוח בכוונה תחילה, מכיוון שיש לי רעיונות לסיפור המשך שיענה על חלק מהשאלות הגדולות יותר שהסיפור מעלה. לצערי סיפור ההמשך לא יכתב בזמן הקרוב ככל הנראה, מכיוון שאני מתכוון להשקיע יותר בגרסא מוגמרת של הסיפור הקיים. בעצם, מה אתם הייתם מעדיפים? המשך לסיפור כמו שהוא, או גרסא משודגרת שלו? אני אשמח אם תוכלו לענות לי בתגובות.

לסיכום, לכל מי שקרא ולכל מי שאולי יקרא – קחו את הסיפור פחות כסיפור מוגמר, אלא יותר כרעיון. אני יודע שהוא לא מושלם וחסרים בו מספר דברים קטנים, ואני מתכוון לתקן את העוולות הללו. אבל אני חושב שהסיפור שווה קריאה בכל זאת גם במצבו הנוכחי, ועל פי התגובות רבים מכם מסכימים איתי :)

שאו ברכה! יונתן.


תגובות (7)

אני אישית אוהבת את הגרסה הקיימת של הסיפור, אין בה בעיה (לדעתי)
מאוד הייתי שמחה לקרוא המשך (יש זמן, מה הלחץ, זה לא שיש לנו לאן ללכת… XD)
אבל באמת, אני אישית עוקבת גם אחרי סיפורים שפרק עולה בהם פעם בחודש, אז תכלס לא מפריעה לי מגבלה של זמן (מבחינת לחכות..)

17/12/2015 00:55

    תודה על התשובה הזריזה :)

    17/12/2015 01:01

כיוון שהשאלה היא 'מה קודם' – התשובה היא 'המשך'.
גם כאן, מתוך הנחה שבעיות 'פיזיקליות' ייפתרו תוך כדי העלילה.

וזה שאתה בטכניון, לא פותר אותך מלהשקיע בדברים החשובים באמת.
אני לא גזען, אני שונא את כולם.

17/12/2015 00:55

    הידע שלי בפיזיקה רחב יחסית לאדם הממוצע, אך לא מספיק בכדי להבטיח חווייה פיזיקילית מדוייקת ב-100%… מצטער לאכזב אותך :)

    17/12/2015 01:01

אשמח אם תקראו את הסיפור שלי

17/12/2015 15:28

אתה בטח כבר הבנת מהתגובות האחרות שלי שכבר קראתי את ההודעה הזאת, פשוט רציתי לענות לך אחרי שאני אקרא את כל הפרקים…
אנחנו מבינים אותך והכל בסדר שאין לך זמן לכתוב, וכל הכבוד שאתה משקיע כל כך הרבה כשיש לך זמן! אני הייתי מעדיפה שתמשיך את הסיפור במקום לעלות אותו מחדש, בצורה משוכתבת – כי הוא בכל מקרה נגמר ואנחנו מאוד מאוד מסוקרנים!!
הכל בסדר עם הסיפור ואנחנו סולחים;) מחכה להמשך!!

17/12/2015 19:47

    תודה רבה :) אני עובד על העלילה הכוללת להמשך, יש לי כבר בסיס טוב לדעתי אבל אני רוצה לבדוק שזה באמת מתאים. מקווה שבעתיד הלא רחוק מדי אוכל להתחיל להעלות אותו!

    17/12/2015 19:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך