אני מצטערת עם חפרתי ואתם מוזמנים לעקוב אחרי ב-wattpad השם שלי הוא: yahavona123 וגם אשמח עם תיקראו את הסיפור שלי או את הסיפורים ועם אתם רוצים, אני יוכל גם לעקוב אחריכם ולקרוא את הסיפורים שלכם^^ ומי שלא יודע מה זה wattpad אני יכולה לשלוח לו הודעה בפרטי או כאן בתגובות^^ עם הוא או היא רוצה או רוצה :) אז ביי ביי ותודה מראש 335 yahav 335 (חדש)

הודעה- גיליתי אתר חדש^^

14/07/2014 2442 צפיות 5 תגובות
אני מצטערת עם חפרתי ואתם מוזמנים לעקוב אחרי ב-wattpad השם שלי הוא: yahavona123 וגם אשמח עם תיקראו את הסיפור שלי או את הסיפורים ועם אתם רוצים, אני יוכל גם לעקוב אחריכם ולקרוא את הסיפורים שלכם^^ ומי שלא יודע מה זה wattpad אני יכולה לשלוח לו הודעה בפרטי או כאן בתגובות^^ עם הוא או היא רוצה או רוצה :) אז ביי ביי ותודה מראש 335 yahav 335 (חדש)

היי. זאת שוב אני^^

אני גיליתי אתר חדש ששמו wattpad. אבל שלא תחשבו שנטשתי את האתר הזה אני ימשיך לכתוב בו סיפורים עם תולי אבל אין לי ממש זמן…

אז, בקיצור מה שרציתי להודיעה זה, שכמו שאתם יודעים מצאתי אתר ששמו wattpad, ובטח אני חושבת שרובכם מכירים… אז אני כותבת סיפור חדש משלי שניקרא: ״story about one direction & 5sos.״ (התחלתי גם לאהבות אותם^^)

ואני לא ממש מצליחה לפרסם אותו אז מישהו יכול אולי לעזור לי לפרסם אותו באתר? (wattpad)

עם כן אני ממש יודה לכם פשוט אני, כבר איזה שלושה ימים מנסה למצוא איך לפרסם ואני לא מצליחה… וכשאני כותבת זה נישמר לי רק בטיוטה ואני לא כל כך רוצה שזה יישמר לי בטיוטיה אני רציתי לפרסם אותו……

ושוב פעם אינ ממש יודה לכם עם תצליחו לומר (או במיקרה הזה לכתוב לי) איך אפשר לפרסם את הסיפורים שלי^^

בתודה yahav333 (חדש)!!! :) :) :) :)


תגובות (5)

היי, וואטפד זה אתר של ח״ול.
כדאי להעלות שם סיפור, את צריכה דבר ראשון משתמש.
דבר שני, לתרגם את הסיפור שלך לאנגלית.
האתר הזה, פאןפיקשן על מפורסמים. וסיפורים רגילים.
הוא אתר שסיפורים בעברית לא מתקבלים בו הרבה.
כדאי לך לחשוב שוב לפני שתפרסמי שם.

14/07/2014 19:21

האמת היא שאני רואה שם דיי הרבה סיפורים בעברית וגם רציתי לנסות את אחד הרעיונות שלי^^

14/07/2014 19:25

    מה הבעיה לנסות להעלות אותו כאן?
    אני חושבת שאת די מפחדת מביקורות ומחפשת אתרים אחרים.
    רק שתדעי, שאם הרעיון שלך לא יהיה חרוש או מה. והכתיבה תהיה מצויינת. יהיו לך קוראים, והביקורות יהיו חיוביות כי תאכלס, אין מה לבקר בכתיבה טובה. אולי פה ושם תיקונים קטנים.

    14/07/2014 19:29

וגם, יש לי שם משתמש והכל :)

14/07/2014 19:26

אוקי, את צודקת,עם את רוצה אני יכולה לעלות בדף אחד את הסיפור שניסיתי לרשום בwattpad כי זה ניראה לי סתם מסובך ומלא עבודה^^

14/07/2014 19:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך