sharon-belen
אני מקווה שהמסר שלי היה ברור כי היה לי קשה להסביר את המסר שרציתי..אבל אני מקווה שהבנתם :) אשמח לדעת מה דעתכם ^-^ ותזכרו שהחיים הם בעלי ערך רב!

החיים יקרים.

sharon-belen 27/09/2015 711 צפיות תגובה אחת
אני מקווה שהמסר שלי היה ברור כי היה לי קשה להסביר את המסר שרציתי..אבל אני מקווה שהבנתם :) אשמח לדעת מה דעתכם ^-^ ותזכרו שהחיים הם בעלי ערך רב!

היי,אני וחברה שלי דיברנו על נושא מסוים שאיכשהוא גלש לנושא שהרבה מאיתנו לפעמים מרגישים….אז החלטנו לפרסם את זה.זה לא סיפור או שיר.זה סוג של מסר שאנחנו מקוות שאתם תוכלו להפנים ולקחת לתשומת לבכם..ולהעביר את זה הלאה לאנשים שמרגישים כך.אז אני מקווה שתוכלו להקדיש מעט מזמנכם לקרוא את זה.
אז ככה,הנושא שאני אדבר פה הכי הרבה זה על החיים. אתם הולכים לכם לבית ספר ועבר עליכם יום קשה.או רבתם עם בן\בת הזוג שלכם ואתם מרגישים עכשיו ממש דיכאוניים.שמעתם את המריבות והצעקות של ההורים שלכם בבית ואתם מרגישים מפוחדים כעוסים ועצובים.רבתם עם ההורים שלכם בגלל דבר אחד והמריבה הייתה חזקה ועמוקה.קמתם מהמיטה בהרגשה דיכאונית שחורה ואפלה ללא חשק לדבר עם אף אחד.הלכתם למראה והבטתם על המראה אבל פחדתם להביט בעצמכם בגלל איך שאת\ה נראה\נראית.ואתם מרגישים כאילו החיים שלכם הם חיים בזבל ותוההים לעצמכם למה?למה בכלל נולדתי ולמה בכלל אני קיים פה מה אני עושה פה?אין לי פה אף אחד אני לא שווה אני אפס.אולי נפרדנו בגלל שאני לא טוב\ה מספיק בשבילו או שאני יותר מדי מגעיל\ה ,שמן\שמנה בשבילו\בשבילה והוא\היא מצא\ה לעצמו\ה מה עשיתי לא נכון למה אחרי שהרבה זמן אנחנו יחד פתאום ככה זורקו אותי?.ההורים שלי רבו בגללי אני אשם\אשמה עם לא הייתי מתחיל\ה לריב מהדבר הזה אז שום דבר מזה לא היה קורה.קיבלתי שוב פעם ציון נכשל אני לא מבין\מבינה כלום אני טיפש\ה למה אני כלכך איטי\ת בהכל?למה אני לא יכול\ה להיות כמו שאר התלמידים.אני מפחד\ת להביט בעצמי במראה כי אני כלום אני אפס גדול אף אחד לא יאהב אותי אף אחד לא ירצה אותי מי יאהב מישהי כמוני בכלל אני עושה צחוק מעצמי אני נראה\ת כמו ליצן,אני שמן\נה מדי אני שונא\שונאת את עצמי. אז השאלה שלי היא למה?למה אנחנו חייבים להסתכל תמיד בדברים השליליים שיש בחיינו?
1.אתם מהממים ואתם יפים כמו שאתם ואתם לא צריכים לשנות את עצמכם ולהפוך למישהו שאת\ה לא רק כדי להרגיש אוהבים או מקובלים כלפי החבר'ה שאת\ה נמצאים בה.עם הם ירצו אותך הם יקבלו אותך כמי שאתם ולא כמי שאתם מנסים להיות.
2.הלימודים הם דבר חשוב ולא חשוב באותו הזמן. אבל עם נכשלתם אל תרגישו שאתם גרועים או אפסים ואל תירדו על עצמכם בכלל.ההפך אתם צריכים לעודד את עצמכם שאתם כן תצליחו וכן יהיה לכם משהו חיובי לפחות אחד ותעריכו את זה.כי אתם הצלחתם להשיג את הציון ואת המעמד הזה.תהיו גאים בעצמכם ובכל דבר שאתם עושים גם עם זה בלימודים בעבודה בכתיבה שלכם ובציורים שלכם תעריכו אותם כי זה שלכם לא של אף אחד אחר!.
3.עם בזוגיות נפרדתם או חבר טוב שלכם תקע סכין בגב שלכם אל תתנו לזה לאכול אתכם זה לא אתם זה הם.אתם ניסיתם לאהוב אותם להעריך אותם ועם זה לא הספיק להם אז הם לא שווים את זה.עם חברים שלכם תקעו לכם סכינים בגב אז בהתחלה זה יהיה קשה לספוג את זה אבל אל תעצרו ואל תורידו מעצמכם את הביטחון רק בגללם.עם הזוג שלך עזב אותכם אתם יכולים להיות מדוכאים אבל לא להגזים וגם לא להיות מדוכאים לתמיד.עם זה קרה זה בגלל משהו.אולי בהמשך אתם כן תמצאו את הקליק האמיתי שלכם.אל תמהרו קחו את הזמן להתאושש ותתנו את הזמן לרפא אתכם…ובעיקר תתנו לאנשים שאוהבים אתכם לתמוך בכם ואל תינעלו. אני בטוחה שיש מישהו\מישהי שמחכה לכם ושבאמת אוהב\ת אתכם.
4.עם ההורים רבים ביניהם אל תאשימו את עצמכם זה לא אשמתכם!אתם לא קשורים בכלל ואפילו ולא טיפה למריבה שלהם זה ביניהם.כי בסופו של דבר אף אהבה לא יכולה להיות לנצח נצחים כמו בסיפורי אגדות.ושזה לא ישפיע עליכם עם אתם לא רוצים לשמוע את הצעקות שלהם שימו אוזניות ושימו על פול ווליום מוזיקה משמחת ולא דיכאונית שתהרוס אתכם יותר. או שתצאו מהבית עד שתרגישו יותר רגועים ושלווים.אל תתנו לזה לאכול אותכם.כי ההורים שלכם אוהבים אתכם ותמיד יאהבו לא משנה איפה מתי ומה יקרה ויהיה אתם הילדים שלהם ותמיד תהיו ילדיהם הקטנים והאהובים.
4.אתם לא אוהבים את עצמכם?זה בסדר קחו את הזמן…זה יכול לקחת שנים חודשים ולפעמים גם שבועות.אתם צריכים לגלות את עצמכם לגלות מי אתם באמת.לגלות מה אתם אוהבים בעצמכם. אבל אל תכאיבו ותפגעו בעצמכם כדי שיום למחרת לא תתחרטו על זה.הזמן יכול לשנות את החלטתכם.כי החיים הם מפתיעים בצורה מופלאה.
החיים הם כמו גלגל מסתובב שמרפא את כל הפצעים בזמן שלו ובמקום הנכון.החיים יעמידו אתכם בהרבה מאוד מכשולים ובהרבה מאוד אתגרים קשים.לפעמים אתם תתאכזבו מהתוצאות שיצאו בחייכם אבל אתם לא יכולים ולא צריכים לוותר בקלות. לא הצלחת הפעם?מה תעשה\י תיפול\י ותרים\תרימי ידיים? או שתנסו עוד הפעם?
אסור לנו להיתקע אל העבר כי מהעבר אנחנו לומדים.החיים ממשיכים וככה גם אנחנו ומה שהיה בעבר היה. ולמדנו ממנו כדי שבהווה ובעתיד לא נעשה את אותה הטעות. את\ה יכול\ה לשנות את גורל החיים שלך ואת הדרך שתרצה\י לקחת לחייך רק את\ה מחליט\ה על החיים של עצמך עם לא תתחיל לשנות את התהליך בחיים שלך לא יקרה כלום אבל עם כן אתם תראו שהכל ישתנה גם לטובה וגם לרעה בזמן שלו והכל קורה בגלל משהו שרק יעזור וילמד אותך.ותיזהרו על המילים שאתם אומרים לעצמכם כי אתם אלה שמקשיבים לעצמכם ופוגעים בעמכם יותר.ותמיד תחשבו חיובי כי העולם מלא בהפתעות והעולם יפהייפה..אתם רק צריכים לצאת מהכבלים של עצמכם ולהשתחרר לגמרי מהדאגות. ולהכיר עולם חדש שמחכה רק לכם..


תגובות (1)

הכול נכון , רק רציתי להוסיף למה שאמרת על יופי, כל האנשים שמביטים בעצמם חסרי ביטחון, לא יכולים לראות דבר חוץ מהחיצוניות, עלולים להפסיד הרבה, זוגיות, יופי, לימודים, כל אלה שלבים בחיים, הם לא נמשכים לנצח, כל מי שקורא את זה צריך לדעת ולהבין, שיש עולם שלם מעבר למה שהוא רואה, הוא צריך להמשיך לכיוון עולם חדש שיפתח לו בעתיד. אני מקווה שאנשים יקראו ויבינו את מה שכתבת, דברת על נושאים חשובים. אהבתי

27/09/2015 15:34
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך