הקדמה קצרה

23/09/2015 657 צפיות 4 תגובות

-שלום – קורים לי נטלי והגעתי לפה מביקרה והחלטתי שאני יכתוב את הסיפור שלי .
קצת אלי – אני יתחיל מזה שאני בת 15 עוד מאת 16 . יש לי אח גדול אחד שקורים לו דוד לאמא שלי קורים לילי ואבא שלי קורים בוריס .
חביתי את החופש החרון בלונדון לבד בלי ההורים וניסיתי ללמוד אנגלית ה שלא כול כך עבד.
דבר מאוד חשוב עלי אני דיסלקטית יש לי די הרבה שגיאות כתיב ובטח כבר שמתם לב וגם על ה אני יכתוב סיפור שיושב לי בראש כבר כמה חודשים .
– מקווה שתהנו מימה שאני יכתוב ותיקראו ותזרו ליקרו את הסיפורים שלי –


תגובות (4)

היי אני יוקי, שמחה למצוא פה אדם נחמד כמוך.
התלבטתי קצת איך להגיב לך והחלטתי לספר לך מה קרה לי כשרק הגעתי לפה.
גם לי היו המון שגיאות כתיב,אך כיום כמעט אין לי. אז גם לא ידעתי לפסק…
ואז ביקר אותי אדם מאוד מוכשר ואמר לי שלא משנה מה הסיבה לכך שאני כותבת שגוי האתר והאנשים לא צריכים לסבול מזה, בהתחלה נעלבתי, גם אני סובלת מכמה ליקויי כתיבה. אך לאחר שחשבתי קצת הודעתי לו מעומק הלב, כי חוסר הרחמים לכאורה שהפגין כלפי גרם לי להתאמץ יותר בעניין. וגם אם אני מפסקת כיום לא כל כך נכון, ומידי פעם אני צריכה לשאול אנשים איך כותבים מילה כלשהי וגם אם מתפקשש לי משהו בכתיבה זה כל כך מזעירי לעומת מה שהיה לי בעבר והכל בזכות זה שלא וויתרתי ושלא וויתרו לי, אנשים טובים פה היו מתקנים לי את התגובות ואני הייתי מתקנת את עצמי אחריהם כמו תוקי ויש מילים נכונות שכתבתי שגוי והם תיקנו אותי ואני זוכרת אותם נכון עד עכשיו.
בעצם מה שאני אומרת זה שלעולם אל תעלבי כשמעירים לך על שגיאות, נסי לזכור אותם ולהשתמש בהן נכון בפעם הבאה…
מקווה שהבנת את דברי ולא נעלבת…
נ.ב אני יוקי, אם את צריכה משהו אני פה

23/09/2015 22:42

    *תוכי

    23/09/2015 22:45

    שמחה מאוד שכתבת לי את זה למדתי מימך הרבה מאוד

    23/09/2015 22:49

    אין בעד מה, מוזמנת להכנס לדף שלי לקרוא ולהגיב(זה יעשה אותי שמחה)

    23/09/2015 23:28
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך