Dr_Ellert
מי שלא מכיר את הסיפור, מוזמן לקרוא את הפרק הראשון כאן: https://www.tale.co.il/%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%9e%d7%a2%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%aa/%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%a4%d7%a0%d7%98%d7%96%d7%99%d7%94/%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%9e%d7%98%d7%a8%d7%93-%d7%a4%d7%a8%d7%a7-1-%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%a9.html

הרשמה | אלי מטרד – נבלים

Dr_Ellert 15/05/2017 1002 צפיות 24 תגובות
מי שלא מכיר את הסיפור, מוזמן לקרוא את הפרק הראשון כאן: https://www.tale.co.il/%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%9e%d7%a2%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%aa/%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%a4%d7%a0%d7%98%d7%96%d7%99%d7%94/%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%9e%d7%98%d7%a8%d7%93-%d7%a4%d7%a8%d7%a7-1-%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%a9.html

צלליתה המכונפת של מע'ת חסמה את אור החמה.
זה בסדר. שִינִיתוּ גם כך הסתנוור ממנה בלאו-הכי.
הוא צמצם את עיניו במשטמה, והביט בדמותה הדקיקה רחבת הנוצות של אלת הצדק. צדק? צדק מצרי, אולי. לא משנה כמה התחזק, האלים המצריים תמיד נדמו נצחיים בעיניו, בני-אלמוות אמתיים, בעוד שהוא עדיין אותו אל שנאלץ להיאבק כדי להשיג את מבוקשו. אם הם ההר, הוא האל שמטפס כדי לכבוש אותו.
קולה הכפול ועורה הזהוב רק גרמו לו לחשוב עליה כפסל חי. יצוקה ודומיננטית. "זה נגמר, שיניתו."
הוא שמר על ארשת פניו הקרה. הוא התרגל להתנהג כך. "שום דבר לא נגמר. השינוי בלתי נמנע."
"הצדק אמרה את דברה," אמרה והאבירה את נוצותיה. "מילים אחרונות?"
"מי כמוך יודעת: מוות אינו הסוף. אני אעבור לגוף אחר. וכשאני אחזור…"
מכאן הזיכרון שלו דיי הפכפך. הוא זוכר הרבה זהב בכל מקום, סערת נוצות ירוקות שמסתחררת סביבו… ואז הכל נהפך לעולם של מראות. הוא היה מסוגל להריח מלח עומד באוויר, טיח, ותחושת אבק כיסתה אותו מכף רגל ועד ראש.

היום המצב שונה. שיניתו חזר לעניינים, והוא לא מתכוון לתת לרע לצאת מזה בזול. האלים אינם, ומה שנשאר מהעולם בשל ללקיחה.
השעה הכתומה כבר הלכה לה. הכוכב הראשון הנץ, והשמיים נעו בין כחול עמוק לסגול שבור. הוא הגיח מהצללים שלמרגלות הבניין עליו דָמוּ עמד, ובחן את המכוניות הנוסעות. 'השינוי בלתי נמנע,' חשב ועצר מול המדרכה. 'אני אהיה רָע! קְרוֹנוֹס! אָשוּר החדשים! אני הראשון לברך את השינוי, ואחריי…' שורת מכוניות עצרה בפני המדרכה, העולם כולו.'
הוא חצה את הכביש, וכשהגיע לצד השני, הוא התבונן בגורדי השחקים של מרכז העיר, באופק. 'זה ייקח זמן, אבל אני אוכל לאתר את השאר. רע רוצה לשחק? כדאי שאבוא מוכן.'

אלי מִטְרָד מחפשים את אלו שמעזים לברך את השינוי. הם מחפשים את אלו שיתנגדו לרע, ויעזרו לעולם להפוך למושבם המושלם של הפנתיאון שכולם ניסו להשתיק.
אז מי הגיבורים והגיבורות, לדעתכם, שיכולים להשפיע על המאזן?

שדרגתי לנוחיותכם את טופס ההרשמה. שמתי לב שהוא לא היה מספיק ברור. עבודה בתהליכים מה שנקרא.

שם: (איך קוראים לדמות שלכם? בסעיף הזה אפשר להכניס גם כינויי חיבה)
מיתוס: (איזו מיתולוגיה? תרגישו חופשי; אתם יכולים להמציא אחת, עד כמה שמתחשק לכם.)
גיל: (רובכם עשיתם דמויות באמת בין גילאי 16-20 אבל תרגישו חופשי; גם גיל 40 זה סבבה וגם גיל 50. פשוט אני צריך שהן יהיו מספיק צעירות כדי להיות פעילות.)
מין: (בניגוד לדעה הרווחת באינטרנט, רק זכר\נקבה במטותא).
הורות\גלגול:
(הסעיף הזה דורש קצת הסבר, כי אני חושב שבדרך בה הצגתי את זה, זה לא היה ברור במיוחד. הסבר בכוכבית למטה.*)

יכולות:
– אנושי: (האם יש לדמות איזה כישרון אנושי? כמו שירה, או לפרק נשק מהר, או להכין אורז דקה ב-59 שניות? כאן תכתבו את זה.)
– אלוהי: (יכולת על-טבעית כמובן: חוזק של עשרה אנשים, קול מחריש וכו')

מראה:
– אנושי: (איך הם נראים ביום-יום? ג'ינס וטי-שירט והכל.)
– אלוהי: (יש להם עיצוב מיוחד כשהם הופכים לאלים? תכתבו כאן.)

נטייה: אלי מטרד (כמובן. עמוד הרשמה לאלי מטרד, לא?)

אופי: (קצת על האישיות וההתנהגות של הדמות.)

רקע: (מי היא? מי ההורים, איפה היא גרה, מה היא עושה בחייה, ואיך קבלת הכוחות השפיעו עליה? שמתי לב שרובכם הרגשתם בנוח לתת לי לכתוב איך הם קיבלו את הכוחות. תרגישו חופשי גם להיכנס לפרטים הקטנים, כמו מתי זה קרה, איך, מי נתן אותם וכו'.)

* בעולם הזה של אלי מטרד, הרעיון עובד ככה: יש אלים שיכולים למות (בין אם בחרו או נהרגים ע"י אל אחר וכו') ולכן הצורה האלוהית שלהם נשברת. מה זה אומר? שהם סוג-של מפסיקים להתקיים. אבל, חלקם יכולים לבחור "להתגלגל" לגוף אנושי. חלקם לוקחים את "המיץ" הזה שלהם, הכוח האלוהי שלהם, ומכניסים אותו לגוף אנושי (בדומה לגלגול נשמות במיתולוגיה ההינדית, שם אלים כמו וישנו). בני האדם עדיין נשארים בני אדם, אבל הם הופכים לאלים ברגע בו הם חפצים, ואז הכוחות שלהם ממש מתעוררים לחיים.

* לעומת זאת, "חצי-אל" זה משהו קצת שונה. חצי אל תמיד נשאר אלוהי, הוא פשוט תחת מעטה אנושי. כדי להיות חצי אל צריך להיוולד לאם\אב אנושי ואם\אב אלוהיים.

* דרך אגב, הם יכולים להיות אלי מטרד ועדיין לבוא במקור ממיתולוגיה אחרת. למשל, להיות אל ממיתולוגיה יוונית אבל להיות בצד של מטרד. אתם גם יכולים להמציא אלים משלכם – הכל כשר.

דף דוגמא:

שם: ניר סבג
מיתוס: מטרד
גיל: 29
מין: זכר
הורות\גלגול: חוֹרשוּ, אל הלפידים

יכולות:
– אנושי: סופר דיי מהר, ובעל תפיסת זמן מעולה. בלי שעון הוא יכול לנחש כמעט עד לרמת הדקה.
– אלוהי: מסוגל לזמן לפיד שאף פעם לא נכבה, ומשתמש בו כנשק הרסני. בנוסף הוא חסין לאש, והוא יכול לפזר מראש לפידים ברחבי מקומות שונים ולעבור דרכם כמו שערים.

מראה:
– אנושי: לבוש תמיד בסרבל ודגמ"ח. קצת שעיר, זקן עבה. עיניים חומות ואוזניים אדומות.
– אלוהי: הגוף מתעטף ברצועות על רצועות של בדים מתנפנפים, ומחזיק בלפיד שחור.

נטייה: אלי מטרד

אופי:
ניר הוא טיפוס אנוכי, שחושב בעיקר על הזדמנויות ואיך לנצל אותן. ניר גם טיפוס זהיר שלומד מטעויות העבר.

רקע:
ניר נולד באשדוד, למשפחה בינונית. אביו ואמו מעולם לא באמת היו שם בשבילו. לכן מאז שהיה קטן הוא למד לנצל הזדמנויות כדי להצליח. הוא היה אוהב להיטפל לחלשים ולאלו שאפשר לנצל, והפיק מהם את המיטב.
הוא החליף חברות כמו שהחליף גרביים. ברגע שמיצה אותן, הוא פשוט עבר הלאה. זה נתן לו שם מאוד לא טוב בהרבה מעגלים, וזה הפך אותו לטיפוס זהיר.
כשהתגייס לצבא הוא דאג שישתחרר על נפשי, וגם שלא יהיה כתוב על זה דבר בתעודת השחרור.
עד לפניי שבועיים פנה אליו נער מסתורי שלא הציג את שמו. הוא היה בעל עיניים סגולות ועור שחום. הוא הסביר לניר שבתוכו נמצא אל הלפידים, חורשו, ושהוא יכול לעזור לו ללמוד עליו. ניר הסכים.
מאז ניר עוזר לאלי מטרד, ונלחם לצדם.


תגובות (24)

ווהו, עכשיו אני צריכה לחשוב על עוד רעיון מקורי שיסווה את הבורות שלי בכל הקשור למיתולוגיה ^^
שם: דור הררי (כינוי חיבה: דורי)
גיל: 28
מראה:
אנושי –
גבוה, עור שזוף מעט. בעל עיניים חומות נוטות קצת לצהוב ושיער שחור קצר ופרוע. הולך תמיד עם ג'ינס בגוונים כהים וחולצות טריקו עם הדפסים ונועל אולסטאר לבנות/כחולות.
אלוהי- גוון עורו נהיה חיוור, לבן כמו סיד והוא נעטף במן הילה בהירה כזאת.
אופי: הוא אדיש ברוב הזמן, לא ממש אכפת לו מה קורה סביבו. הוא חכם יחסית ומבין הרבה בתחום האזרחות. הוא סקרן מאוד ואף חטטן לפעמים, מסוג האנשים שאם משהו יעניין אותם הן פשוט ידחפו את האף שלהם לכל חור כדי למצוא עליו מידע.
טוב מאוד עם אנשים למרות אדישותו. שחקן מעולה ויכול להעמיד פני אדם אחר בקלות. הוא מתאים את התנהגותו לסביבה הנוכחית שלו וכך מצליח לגרום לאנשים להתחבר אליו למרות שהוא עצמו שומר על ריחוק.
מיתוס: המיתולוגיה היפנית
הורות/גלגול: טסוקיומי (אל הירח)
יכולות:
אנושי- רואה טוב מאוד בלילה, בעל זיכרון צילומי מעולה ותחושת זמן טובה. הוא אומנם לא יכול לדעת את השעה המדויקת, אבל יכול לדעת בדיוק כמה זמן עבר מהרגע שהגיע למקום כלשהו ועד שעזב.
אלוהי- הוא כמו משאבה כזאת של אנרגיה, מכל סוג. הוא יכול לשאוב אנרגית חשמל ובכך להחשיך מקומות או לכבות מכשירים וכו', הוא מסוגל להשתמש באנרגית אור כדי להאיר מקומות מסוימים או לחלופין לגרום לחשיכה מוחלטת.
אנרגיה, בקיצור.
רקע: נולד בבנימינה ובגיל עשר עבר לטבעון. הקשרים שלו עם חבריו מבנימינה התרופפו עם השנים עד שבסופו של דבר נותקו לגמרי. הוא השתלב מהר מאוד בחברה של מקום מגוריו החדש ורכש לעצמו הרבה חברים, אך לאחר כמה שנים קלט שהם התחברו איתו רק בגלל כספם של הוריו – הוא בא ממשפחה די עשירה – ורק ניצלו אותו כל השנים. לאחר שגילה את זה העדי שלא להתחבר יותר מדי לאנשים בכדי שלא יקרה מצב שינצלו אותו שוב, אז הוא כן מדבר וחברותי אבל תמיד שומר על ריחוק מה.
הוא שירת בצה"ל וחתם על קבע חמש שנים, אז הוא השתחרר ממש לא מזמן. כרגע הוא לומד לתואר ראשון ותוך כדי עובד בחברת הייטק.
הוא גילה על הכוחות שלו באחד מאימוניו בצבא (היה בטייסת) כשבטעות כיבה את המטוס וכמעט גרם להתרסקות שלו. למזלו הרב החשמל חזר באותה מהירות שנעלם והוא התאפס על עצמו מספיק מהר כדי להמשיך כרגיל. בסוף התרגיל נקבע שזו היתה תקלה במערת ההפעלה של המטוס, אך הוא היה בטוח שזה קשור בו. הוא הרגיש עקצוצים בכל גופו ברגע שהחשמל נעלם ועוצמה בלתי מוסברת התעוררה בתוכו. מאז הוא ניסה לעשות את זה בכוחות עצמו וכשהבין שזה באמת הגיע ממנו וגילה על האפשרות לשאוב עוד סוגי אנרגיה הוא מתאמן על זה כדי שלא יוצרו מצבים מסוכנים לסובבים אותו. הוא אמנם לא אכפתי במיוחד, אך הוא לא רוצה שחפים מפשע יהרגו והדם יהיה על ידיו.
שיניתו הגיע אליו שני לילות לאחר שחרורו והסביר לו על הכל. הוא לא הופתע במיוחד, אך כשהציע לו להצטרף אליהם דור אמר שיחשוב על זה ויתן לו תשובה בעוד שבוע-שבועיים. עד עכשיו הוא עדיין לא החזיר לו תשובה.
נטייה: אלי מטרד, כמובן.

15/05/2017 18:42

    אוקיי ואוו על זה דיברתי! ממש מגניב! אהבתי שהלכת על קיצוני, מיתולוגיה יפנית.
    פאן פקט, מיתוס הבריאה היפני (אם אני זוכר נכון):
    הייתה האלה איזאנאמי והאל איזאנאגי. אחריי תהליך הזיכוך של איזאנאגי, פניו נשרו. עינו השמאלית הפכה לשמש (אמטראסו), עינו הימנית הפכה לירח (טסוקויומי), ואפו הפך לאל הסערות והסופות (סוזאנו).
    אהבתי אותו, הוא יהיה תוספת מאוד מעניינת למטרד. אני כבר רואה את הכימיה שלו עם אלה מאוד מסוימת.

    15/05/2017 20:54

שם: סינתיה פגאן
מיתוס: מטרד
גיל: 33 (נראית בת 10)
הורות\גלגול: סקתך (חסות הצללים) – אלת הלחימה.
מיתולוגיה: קלטית.
רקע מיתולוגי קטן: זו אלת לחימה שקוללה להיות בגוף של ילדה.
יכולות:
– אנושי: נראית תמימה מאוד ויכולה לפתות אנשים שיעזרו לה. חכמה מאוד וכל כך הרבה טועים בגינה בגלל שהיא נראית ילדה.
– אלוהי: אלת לחימה קלטית אשר נחשבת לשורש כל אומנויות הלחימה… היא לא צריכה סכין כדי להרוג. כשמגיעים לרמת מאסטר בלחימה, הגודל לא קובע.
מראה:
– אנושי: נראית ילדה בגלל עצירת גדילה. לובשת בגדי ילדים ולפעמים נושאת איתה דובי קטן (עם סכין בפנים).
– אלוהי: בגדים לבנים קרועים מעל גופה הלבן כשלגייה אשר יש להם חיים משלהם ומתנפנים בצורה סוריאליסטית. שערה החלק והארוך בצבע שחור כפחם מוטה קדימה (כמו בסרט הצלצול). הבגדים הלבנים הם בשביל לספוג את דם המתים בקרב לפי הלחימה הקלטית (וגם שתיית דם… לפי המסורת)
אופי:
מטורפת. נולדה עם זרע האלוהות מרגע הלידה. ההבנה והחכמה שהגיעו יחד וגם להיות כלואה בגוף התינוק ולחוות את חוסר ההבנה של הסביבה אלייך עיוותו לגמרי את ראשה. היא לפעמים ילדה ולפעמים אישה.
היא חיה עבור עצמה בלבד. היא מסוכנת לכל אחד כולל אלי מטרד. היא מסוג האנשים שקשה להיות איתם לבד בחדר בגלל השתיקה והצמרמורת שעוברת בחוט השידרה. הפחד של אחרים ממנה מלווה אותה בכל דרך שהיא הולכת.
היא יכולה ברגע אחד לשחק עם ילדים בגינה ושנייה אחר כך לרקוד על דם של אחד ההורים של הילדים כי הוא פנה אל בנו בצורה שהיא לא נראית לה.
דבר אחד מניע אותה… היא רוצה להסיר את הקללה שחוזרת על עצמה בכל גוף שהיא לוקחת.
רקע:
היא נולדה בפתח תקווה. ההורים מסרו אותה מהר מאוד לרווחה… זרע החוכמה והתבונה יכל לפרוץ ממנה ברגע שיכלה לדבר (גיל חצי שנה) וזה הפחיד אותם. בנוסף, הם לא יכלו לשאת את זה שהיא נעמדה שעות בלילה בכניסה לחדר שינה שלהם ופשוט להסתכל עליהם.
היא התגלגלה בין משפחות והבינה ששם לא העתיד שלה אז היא פשוט ברחה. היא מצאה משפחה בדמות זקן ערירי בפתח תקווה (קרוב להיכן שנולדה) שאהבה אותו מאוד. (באותה תקופה פחדו באיזור מכת שטנית בגלל שמצאו חתולים מתים ושאריות טקסים לא מובנים… אתם יכולים להבין עכשיו למה ;) . כשהזקן נפטר ולאחר קבורה קלטית היא עבדה על הרשויות שימשיכו לשלם את קצבת הזיקנה והפנסייה כשהיא הציגה את עצמה כנכדה שלו. כשזה כבר לא עבד אז היא מצאה זקן ערירי אחר לגור אצלו וחזר חלילה עד היום למרות שהיא בגיל מבוגר…

15/05/2017 18:52

    אגב… הילד, שיניתו, הבטיח שהוא יסיר את הקללה ולכן הצטרפה אליו… (אם זה לא היה ברור)

    15/05/2017 18:56

    מעולה! אני רואה שהצלחתן להבין בדיוק מה רציתי! אהבתי את השימוש במיתוס קלטי. אגב, בויקיפדיה בעברית לא היה כתוב איך קוראים את השם שלה, זה טיפה הרגיז אותי. אז למי שסקרן, באנגלית כותבים Scáthach.
    וברור שהיא תהייה הדמות הרעה! היא גדלה בפתח תקווה, זה מסביר הכל!

    15/05/2017 20:59

אנסה בערב לכתוב משהו ^^

15/05/2017 19:45

ורציתי לשאול אם יש צורך שאכתוב איך לילי נראת בצורתה האלוהית של דמטר…כי לא כתבתי.

15/05/2017 20:03

    מחכה לראות את הדמות!
    וכן, האמת היא שזה יהיה נחמד. בינתיים גם לא השתמשתי בה במצב האלוהי שלה, אבל זה בהחלט לא יזיק.
    מיד מסיים לבדוק את הדמויות של השאר. אל תדאגו, כבר שמרתי אותן בקובץ, אבל אני רוצה לעבור עליהן יסודי.

    15/05/2017 20:44

    לילי בצורתה האלוהית של דמטר:
    זר פרחים מופיע על ראשה- צבעי הפרחים מושפעים ממצב רוחה של לילי. הלבוש שלה מתחלף לשמלה לבנה עם גב פתוח שחושף את קעקוע הדמטר שלה. החגורה שלה עשויה מענפים דקיקים וגמישים של עצים ובשיערה מופיעות ממש מעט " שיערות חיטה" – מן סוג של חיטה שגדלה מראשה בעת המצב האלוהי. החיטה לא זקורה ומקבלת את צורת השיער. אפשר לומר שזה כאילו קצת גוונים כזה… ( אם זה מרגיש לך מוזר מידי או קשה לתיאור אתה יכול להוריד את הקטע עם החיטה).

    15/05/2017 22:23

שם: איזבל בלו-ריין
מיתוס: המיתולוגיה היפנית ( מה שצפייה ממושכת באנימה עושה ^^).
גיל: 25
מין: נקבה
גלגול: אל הסערות ושליט הים- סוסאנו. ( כן, זה אל זכר שבחר לו גלגול נקבה. אף פעם לא הבינו למה הוא עשה את זה, אבל הוא עשה).
יכולות:
אנושי- היא מטבעה מעולה בלחימה בחרב/ חרבות.
אלוהי- שליטה במים ( גם גשם נחשב) לכן לעתים נדירות היא גם מצליחה ליצור סערות.
*היא יכולה למזג את שתי היכולות יחד כאשר היא בצורת האל/ה. למשל, היא יכולה לנעוץ את החרב במרכז מקור מים וזרועות מים יצאו מאיפה שהחרב ננעצה. החרב משמשת אותה גם בצורתה האלוהית.
מראה:
אנושי- שיערה בלונדיני, ארוך וחלק. יש לה עיניים כחולות- טורקיז בוהקות והיא יחסית גבוהה. היא לובשת ג'ינס שחור, גופיה בצבע סגול ( או כל צבע אחר לחלופין), ז'קט שחור ומגפיים…(תנחש)…שחורות.
אלוהי- כשהיא במצב האלוהי העיניים שלה זוהרות, קצת כמו באווטאר. הבגדים שלה מתחלפים לקימונו ארוך שמתחיל בתכלת בפלג גופה העליון ולאט לאט בהדרגה כלפי מטה הוא מתחלף לכחול כהה. קצוות שיערה הבלונדיני הופכים לצבע כחול כהה.
נטייה: אלי מטרד.
אופי: היא קשוחה. אני חושבת שזו המילה שתתאר אותה הכי טוב. הפנים שלה כמעט לא מבטאות רגש, ולרוב היא מעט מאיימת. היא גם עקשנית לא קטנה ויש לה ביטחון עצמי גבוה והרבה אומץ.
רקע: ההורים שלה הם בעלים של חברת הייטק מצליחה, לכן היא ממש עשירה. היא גרה באחוזה ליד הים. החינוך שלה היה קפדני וקשוח ולכן גדלה להיות מה שהיא. אבא שלה חובב גדול של המיתולוגיה היפנית ( יש לו חדר באחוזה מלא במידע וספרים על המיתולוגיה), הוא זה שהבחין ביכולותיה המיוחדות לראשונה.
כשהייתה עוד קטנה, ממש ילדה בת ארבע, הם הלכו לים שמתחת לאחוזה שלהם. וכששיחק איתה במים הבחין שכאשר היא מסתובבת המים מסתובבים יחד איתה, מפסיקים בדיוק כשהיא עוצרת ואפילו לפעמים מרחפים באוויר לכמה שניות. הוא גם ראה מידי פעם את אישוניה נעלמים ובוהק כחול במקום שבו היו עיניה ( זה היה ממש לשבריר השנייה). מאז הוא התחיל לחשוד וחקר על העניין. לאט לאט הוא הבין על הדבר הזה שנקרא "גלגול" וכי יש סיפורים שהאל סוסאנו מת בקרב גדול ומאז לא שמעו ממנו או מ"השארית" שלו.
יום אחד, כשהייתה בת שמונה היא הגיעה לחדר המיתולוגיה היפנית של אביה ואז " המיץ" של סוסאנו התפרץ והיא הפכה לדמותה האלוהית מול אביה. הדמות האלוהית סיפרה לו על היותה הגלגול של סוסאנו וכך קרה שאיזבל הבינה מהי.
כיום, היא עוזרת להוריה בחברת ההייטק מהבית- היא מעבירה את רוב זמנה באחוזה.

15/05/2017 22:16

    אני משנה את הגיל ל- 26.

    15/05/2017 22:24

    היי היי ^^
    יש לי נטייה לקרוא כל דמות בהרשמות לסיפורים שאני קוראת ולא יכולתי שלא לשים לב לרקע של איזבל (אני לא אדבר על האנימה).
    אולי, ורק בהסכמת הכותב ובהכסמתך כמובן, אפשר לעשות שהדמות שלי עובדת בחברת ההייטק של ההורים שלה ושההורים שלהם מכירים או משהו כזה וגם הם.
    רק מציעה כי אני חושבת שזה יכול להיות מגניב :)

    15/05/2017 22:43

    קראתי ואהבתי! דמות ממש מגניבה. אגב, אני מקווה שאת מודעת שהיא הולכת להיות האויבת של לילי?
    זה יהיה מעניין. מאוד מעניין. מוהאהא!

    15/05/2017 22:44

    תגידו, רק לי האתר עושה בעיות? במידה וכן אני יכול למצוא פתרונות נוספים. אולי לעדכן דרך איזה אתר אחר שהוא יותר יציב. יש את וואטאפד, נכון?
    שכחתי לציין – אשנה את הגיל ל-26.
    ובנוגע לרעיון של pume161 – אני לחלוטין בעד! אני חושב שזה מוסיף סוג של עומק ואני אודה שזה מקל לי קצת על הכתיבה חחחח
    אבל בעיקר עומק ואני חושב שזה מעניין. עדיין לא ראינו אלים שבאמת מכירים אחד את השני עוד מלפני הגיוס (כלומר, חוץ ממטרד THAT IS).

    15/05/2017 23:11

    לא רק לך, למרות שאצלי זה ככה רק בזמן האחרון…
    אני בווטפאד, זה אתר נחמד. הוא גם די נוח.
    שמחה שאתה בעד :) והתגובה הזאת גם הזכירה לי שהנבלים שלנו אויבים ל- 'גיבורים', שלנו (כי בסך הכל כל אחד גיבור למה שהוא מאמין בו). זה יכול להיות ממש מגניב.

    15/05/2017 23:22

יהיה נחמד לראות את איזבל ולילי אחת נגד השנייה. וקראתי את התגובה של puma161, וזה יהיה טוב אולי שדור יעבוד בחברת הייטק של ההורים של איזבל ושהם כאילו כבר יכירו אחד את השני.

16/05/2017 10:02

    ראו את זה מסודר! דור עובד בשביל בחברת ההיי-טק!

    16/05/2017 11:50

    ואתה מוזמן להוסיף את המניע של איזבל: שהאל סוסאנו רוצה לנקום את מותו- אולי אלי מצריים הרגו אותו? אולי דמטר? (ואז הדבר גם יהפוך לנקמה אישית אם אתה מכוון אותה כנגד לילי). אתה מוזמן גם להמציא " רוצח" אחר.

    16/05/2017 17:50

שם: שלי כהן
מיתוס: מיתולוגיה יוונית
גיל: 23
מין: נקבה
הורות\גלגול : ארס (אל המלחמה)
יכולות :
אנושי – זיכרון צילומי , היא די ערמומית והיא מהאנשים האלה שקל להם לעבוד על אנשים אחרים.
אלוהי – היא מסוגלת להגיע לטונים מטורפים עם הקול שלה, ולגרום לאנשים להתעלף עם הכוח שלה.
מראה:
אנושי – יש לה עור די בהיר וחיוור מטבעה, עיניים קטנות בצבע תכלת ושיער בלונד – פלטינה ארוך וחלק (מחומצן). היא אוהבת לשים ג'ינס סקיני וגופיית ספגטי לבנה וכובע מצחייה שחור. יש לה גם עגיל באף.
אלוהי – נשארת אותו דבר.
נטייה: אלי מטרד
אופי: שלי שלנו היא טיפוס עצבני ו"זאב בודד". אם אתם תופסים אותה ביום רע, היא די תצא עליכם. היא אוהבת לשבת בבית לבד.
רקע: שלי נולדה למשפחה מרובת ילדים והייתה רבה בלי סוף עם האחים וההורים. כשהגיע גיל 18 – עברה שלי לגור לבד בדירה שכורה , רחוק ממקום מגורי משפחתה.
*הצורה האלוהית שלה לא מתה, גם אם הגוף שלה מת, הכוחות יעברו לגוף אחר.

16/05/2017 15:14

    יאיי עוד אלה למטרד!
    אני לא הספקתי לעבור על זה. היום בערב אני אכין לה טופס, ואדאג שתשתלב כמה שיותר מהר בסיפור יחד עם השאר!

    16/05/2017 15:20

    שלי כהן מצטרפת לאלי מטרד!
    רק שתדעו לכן שבכל פעם שאתם שמים פה משהו, אני צריך לחזור ולערוך את הפרקים שכבר הספקתי לכתוב. טוב, אתם יודעים מה אומרים: עבודתו של עורך לא תמה. ואתם יודעים מה עוד אומרים? עבודתו של כותב ועורך נערמת. אז יאללה לעבודה!
    דרך אגב, חשפת אותי לעולם שלם באופנה: המונח "גופיית ספגטי" לא היה קיים בלקסיקון שלי עד שהמצאת את הדמות הזו. אז תודה ;)

    17/05/2017 00:49

אני ממש מקווה שאני לא באיחור גדול מדי… בכל מקרה, אני מוסיף את הדמות שלי, אם עדיין יש מקום:
שם: תום עדן (שם חיבה שהוא ממש שונא אבל כולם בכל זאת משתמשים בו: תומי).
מיתוס: המיתולוגיה הנורדית.
גיל: 13
מין: זכר.
גלגול: בלדר, אל התום והאור הנורדי.
יכולות אנושיות: הוא יכול להסתכל על רוב מקורות האור בלי להסתנוור.
יכולות אלוהיות: להפוך למעין פנס אנושי – כל הגוף שלו קורן באור זהוב.
מראה אנושי: גבוה יחסית לגילו, עור שזוף גם באמצע החורף, בדרך כלל הולך עם גופיות או חולצות טי מקושקשות ומכנסי ג'ינס קצרים בדרך כלל בצבע אפור. בחורף, כשבאמת קר לו, הוא לובש מכנסי ג'ינס ארוכים. יש לו שיער קצר (מהתספורות האלו שבצדדים קצוץ ובאמצע שיער ארוך) בצבע חום בהיר עם קצוות בהירים יותר, עיניים כחולות כהות.
מראה אלוהי: אותו גובה, עור, שיער ועיניים. לבוש- מעין טוגה לבנה.
נטייה: יש מצב שלמרות שאני שולח את זה בהרשמה ל"נבלים" הוא יהיה בצד של רע? אם כן, אז בצד של רע, אם לא, אני ממש מחכה לראות איך תהפוך אותו לרע.
אופי: מאוד נחמד ותמים, קל לעבוד עליו ולנצל אותו, למרות שרוב האנשים פשוט מתרחקים ממנו כי הוא "מוזר" – יש לו קטעים שהוא יכול פשוט לעמוד בשמש כמה דקות או להתחיל ללחוש אל צמחים. הוא מאוד אוהב סרטי וספרי מד"ב ופנטזיה, ומאמין בחייזרים, דרקונים ופיות (אבל לא בחדי קרן, וגם אם כן הוא חושב שהם מרושעים). למרות שהוא יכול להראות מאוד טיפש ופתי, הוא חכם מאוד וקולט אנשים מהר.
רקע: תום גר בקריית אונו עם ההורים שלו וגור הכלבים שלו – צ'ינו. כשהוא היה בכיתה א', מישהו שכנע אותו להתחרות איתו בנעיצת מבטים בשמש. הילד ששכנע אותו להתחרות נכנע אחרי שתי שניות, בעוד תום היה מוכן להסתכל על השמש עד סוף ההפסקה. זה רק הוסיף למעמדו כ"פריק" ולכך שהרבה אנשים התרחקו ממנו. זה לא מפריע לו, כל עוד נותנים לו לקרוא או לדבר עם צמחים כאוות נפשו.

16/05/2017 17:26

    פתאום קלטתי את מה שכתבתי ב"נטייה"… הכוונה היא שאם הוא לא יוכל להיות בצד של רע, אני ממש רוצה לראות איך תהפוך אותו לנבל…

    16/05/2017 17:36

    הדמות תצדד באלי מצריים, הכל טוב :)
    מזל שאני עובד בצורה מסודרת.
    רק רוצה להגיד שזה פחות או יותר מה שחשבתי שייראו רוב הדמויות שיירשמו (במקור, בהודעה הראשונה ששמתי).
    אוקיי בנוסף רק רוצה להגיד שאתם מתחילים לחשוב כמוני וזה מפחיד אותי – הדמות הזאת היא שתי טיפות מים מאחד האלים המצריים. הולי שיט.

    17/05/2017 00:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך