הדרקון מהמבוך
יש לי כבר רע ראשי, אל תכתבו לו. אל תכתבו על השחקנים של הדמויות-לרובן לא יהיה שחקן.

הרשמה לדמויות לסיפור של "D.&.D" הסיפור

הדרקון מהמבוך 31/10/2015 1008 צפיות 9 תגובות
יש לי כבר רע ראשי, אל תכתבו לו. אל תכתבו על השחקנים של הדמויות-לרובן לא יהיה שחקן.

שלום כל אוהבי המבוכים ודרקונים, סליחה על השם הארוך והמסורבל, אני כותב סיפור על מבוכים ודרקונים (יש לקרוא כדי להבין) וחסרות לי דמויות משנה, רעים ודב"שים. תכתבו דמויות לעולם של המבוכים ודרקונים בבקשה. אם אפשר- תכתבו את זה כמו דף דמות.


תגובות (9)

מישהו כותב סיפור על DND ולא שמתי לב?!?!
אני אכתוב לך את אחת הדמויות ששיחקתי בעבר, כי הדמות שאני משחקת עכשיו היא ברמות גבוהות. כמה דקות ואני אכתוב את הכל.

31/10/2015 18:21

שם: ליה גרינסליב, היא מכונה גם 'בעלת מאה הפרצופים'
מקצוע: דרואידית-מאסטרית של צורות רבות (אני משחקת מהדורה 3.5 אני לא יודעת אם יש את מקצוע היוקרה הזה במהדורות אחרות…)
מראה: קודם כל, היא אלפית (לא יודעת אם היא תסתדר עם האלף האפל שלך). שיער אדום וארוך הוא אסוף במספר צמות שאסופות ביחד, עיניים חומות וגדולות שמזכירות עיניים של זאב.
נשקים: בצורה האנושית שלה היא משתמשת בקשת ארוכה קדושה ובהתקפות של היצורים שאליה היא הופכת כשהיא משנה צורה.
הנטייה שלה היא תוהו טוב והיא מאמינה באהלונה או אובאד היי.

לכתוב גם את מי שמשחק אותה בעולם האמיתי או שאתה דואג לזה?
מקווה שזאת דמות טובה :)

31/10/2015 19:40

וואו אני שמחה לראות אוהדי DND באתר הזה, אני אישית משחקת מהדורה 3.5 כבר כמה שנים ונהינת מאד מעצמי. אני גם גאה לומר שאני עומדת להיות שה"מ של קמפיין שלם בפעם הראשונה בקרוב, אפשר לדעת איזה מהדורה אתה משחק? ועכשיו לדמות :)
שם: מלודי פונד (מכירים אותה רק כריבר סונג)
מקצוע: אבירת קודש טרובדורית (Bard תמיד נשמע יותר טוב XP)
נתייה: סדר טוב
אל: Heironeous
גזע: בת אנוש
תיאור קצר: למרות שהיא אינה רזה וזריזה כשמסתכלים על מלודי אי אפשר להוריד ממנה את העיניים, יש לה שיער זהוב ועיניים כמו דבש, עורה השחום מראה על כך שבילתה הרבה זמן בדרכים מחפשת אחרי מידע ומנגינות חדשות. היא גבוהה ביחס לשאר האנשים שסביבה ותמיד תמצאו אותה מוקפת אנשים שמחפשים לשמוע את השירה והניגון שלה, לפעמים אפילו תרקוד לקצב הניגון של להקה מקומית לפני שתצטרף אליהם.
נשקים:למרות שתימנע מלהצטרף לתקיפת קפא"פ יש לה חרב ארוכה קדושה, קשת ושוט. אם כן יוצא לה להשתתף בקרבות כשהרפתקנים פונים אליה לעזרה היא לרוב תפעיל את הבאפים שלה בשירה או ניגון.
אם לא אכפת לך אז קצת רקע: מלודי נולדה להורים נוודים בקהילה נודדת, היא הוקפה תמיד במוזיקה וריקוד והעריצה את כל מה שהיה בקהילה הזו. כשהגיעו לאחת הערים הגדולות מלודי התאהבה בחיים העירוניים למרות שכל חייה חיה בדרכים, היא ראתה את הנאמנות של משמר העיר לאנשיה ומיד עזבה את משפחתה כדי להתגייס למשמר העיר. אחרי כמה שנים הבינה שהחיים במשמר לא בשבילה וביקשה להשתחרר מהתפקיד, היא התחילה להסתובב בעולם בחיפוש אחרי הקהילה שלה וגילתה שהם התפרקו ועברו למקומות שונים ברחבי היבשת. היא התחילה לשוטט אחרי משפחתה וכדי לשרוד השתמשה בכישורי המוזיקה שלה להרוויח כסף ועזרה להרפתקנים בשביל מידע ועוד כסף.

מקווה שהכל בסדר ואם אתה רוצה אני יכולה להביא לך את הבנייה שלי (אם יש לך בעיה עם זה שהיא גם אבירת קודש בנוסף לטרובדורית יש בשביל זה כישרון"^_^)

31/10/2015 20:12

    אהבתי! הרקע יפה מאוד והדמות טובה מאוד. אני משחק בגרסה 3.3 (וריציה משלי לגרסה 3.5).

    31/10/2015 20:54

    זה בסדר שמלודי פונד תעבוד יחד עם ליה גרינסליב? זה מאוד יתאים לי הסיפור. ממש ממש השקעת בדמות הזאת. אני א6נסה להוציא פרק כל שבוע.

    31/10/2015 21:52

שם: ניירוס סקס.
מקצוע: קשת.
נטייה: תוהו רע.
אל: אף אחד, הוא רוצה להשמיד את האלים.(מוהאהאהאה)
גזע: לא החלטטי, (רציתי אלף אפל, ואז נזכרתי שיש להם בקבוצה. טוב, אולי זה בכל זאת בסדר.)
מימנויות: מהיר, חכם, יודע לירות למרחקים עצומים, 99% שהוא פוגע במטרה, חזק מאוד.
נשקים: אשפת חצים עם אינסוף חצים מהסוגים האלה: חצים מתפצלים, חצים מעופפים,( חצים מעופפים אלה חצים שלא משנה באיזה עוצמה יורים אותו הוא ישאר באוויר עד שהוא יפגע.) אש, וחשמל.

31/10/2015 21:39

    דמות מעניינת מאוד. שני דברים: 1) אני אשנה לו את שם המשפחה,
    2)(הוא יכונה הצייד. בסדר? חוץ מזה, מאוד אהבתי.

    31/10/2015 21:44
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך