חד קרן במסווה
(אני פשוט מעדיפה דמות שאחד הקוראים עשה)

התוצאה: סוף העולם -הודעה חשובה!-

חד קרן במסווה 28/08/2016 725 צפיות 6 תגובות
(אני פשוט מעדיפה דמות שאחד הקוראים עשה)

רציתי להגיד שאני צריכה עוד דמות אחת כדי להתחיל את הסיפור ורצוי שזה יהיה בן, פשוט תכננתי את הסיפור לפי מספר דמויות מסוים.
אז אם מישהו יעשה אותה אני מאוד אשמח , ואם לא אני פשוט אוסיף בעצמי .


תגובות (6)

כאילו רק שם או גם סיפור רקע וכל זה ?

28/08/2016 20:40

אני אנסה לכתוב בן. יש לי רעיון כלשהו. (זה כולל את הגוף הלא ממשי ששללתי מסקיילר…. ) אני אעלה אותה מחר כנראה

28/08/2016 23:54

רעיון לדמות בישבילך שם :גיימס רייבן גיל :16 מראה:לגיימס שיער כחול שחור אדום ולבן שצבעיו משתנים עם מצבי הרוח שלו. אופי : לפני הפיצוץ גיימס היה נער חייכן מאושר וחברותי עכשיו אחרי הפיצוץ גיימס רוב הזמן ממורמר קודר ועצוב . כוח : יכול להגיע ממקום למקום גם אם הוא מסתכל על תמונה של המקום ,יוצר אשליות ויכול להקים לתחייה לא רק בעלי חיים ובני אדם אלה גם דברים דוממים נגיד כמו ארון או שולחן . רקע: (הרקע שיש לי הוא קצת דליל ניראה לי ) יום לפני הפיצוץ הוריו של גיימס נעלמו מאז גיימס לבד הוא עבר את "חווית " הפיצוץ לבד ודואג לעצמו לאוכל מים ומקום מגורים את כל המסע המפרך של לעבור מסוף העיר לקצה השני שלה עשה לבד הוא כבר לא רגיל שיש לו חברים עכשיו לבד זה הרגיל שלו. הוא אלרגי לבוטנים ושומשום . פגם :מאז הפיצוץ לגיימס יש עין שלישית שאותה הוא מנסה כל הזמן להסיתר עם השיער שלו אבל זה קשה כי סביב העין השלישית שלו יש כתם גדול ואדום הכתם היחיד שיש לו על הגוף ואת הכתם הזה קשה נורא להסתיר. מקווה שעזרתי קצת ????????

29/08/2016 13:14

וסורי שזה קצת מבולגן כי רשמתי את זה דרך האפליקציה ודרך האפליקציה אי אפשר לעשות אנתר

29/08/2016 13:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך