התייעצות

Luna6666 04/05/2015 698 צפיות 5 תגובות

שלום:)
פרסמתי לפני הרבה מאוד זמן סיפור באתר, ומאז לקחתי אותו ושיפרתי, שיניתי חלק מהעלילה ושיפצרתי אותו מלא פעמים, עד שהוא יצא כמו שרציתי. עכשיו, הסיפור הוא סיפור קשה. הוא על שתי בנות שנחטפות ועל ההתמודדות עם זה לאחר מכן, כך שיש שם כמה סצנות לא קלות. השאלה שלי – האם לפרסם את הסיפור? אם כן, אני לא הולכת לכתוב הגבלת גיל של 16+ או משהו כזה, כי אני רק בת 14 ואני מאמינה שיש באתר עוד הרבה אנשים בוגרים מנטלית בשביל לקרוא סיפור כזה. אז… אני לא כל כך בטוחה אם לפרסם אותו, ואם כן, איך לכתוב בו אזהרה? "לבוגרים נפשית בלבד"? אני באמת לא יודעת אם הוא מתאים לכל אחד או אם לפרסם.
תודה מראש!:)


תגובות (5)

נשמע נחמד, תכתבי "אזהרה, מכיל קטעים…" ומה שזה מכיל, וכן את צודקת, אני בת כמעט 14 ואני בוגרת נפשית מספיק בשביל הכל, גם לסיפורים של 18+.
דרך אגב, זו pepper, אני מהחשבון של אחותי כי אני על המחשב שלה ואין לי כוח להתנתק ~עצלנית-בדם~
באופן כללי אני אשמח לתת לזה ניסיון, אני אוהבת סיפורים מהסוג הזה.

04/05/2015 19:46

    תודה רבה! אני אעלה את הפרק הראשון:)

    04/05/2015 20:54

זאת אני סקרלט, וקצת קשה לי לעזור לך כי אני לא הבנתי בדיוק על מה הסיפור. זה משהו סוטה? אם זה מאוד סוטה אז אולי עדיף שלא. תגידי לי על מה זה ואני אוכל לענות לך יותר טוב. אל תתארי את העלילה פשוט תגידי אם זה סוטה, מטריד…
אני מקווה שאני יוכל לעזור.

04/05/2015 21:51

    אממ… אני לא כל כך בטוחה איך להסביר – זה סיפור… כאילו, הן עוברות אונס… לא לפרטי פרטים והכל, אבל עדיין. אם את רוצה לראות, העליתי את הפרק הראשון:)
    תודה על העזרה!:)

    04/05/2015 21:55

גם אני קראתי סיפור עם אונס והאמת שזה דיי שיפר את העלילה, כאילו יותר מותח ו… לא נעים לי להגיד אקשן על אונס, אבל זה יכול לעזור לסיפור. תלוי מתי. אם את חושבת שהקטעים הפחות נעימים באים בזמן המתאים, ומותחים את הקוראים ולא שום דבר אחר אז אני מניחה שזה בסדר, כמו שפפר אמרה תכתבי אזהרה לפני, ואם השקעת בסיפור הזה אני מניחה שהוא יצא טוב ושווה להעלות אותו.

04/05/2015 22:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך