והלוואי שהייתי מתעוררת בעולם חדש, והכל היה נשכח – הודעה חשובההה!

בנות, אני יודעת שהבטחתי שאני אעלה הפעם פרק מהר מהר, ואמרתי שאני כבר כותבת אותו. באמת שכתבתי את הפרק ונשאר לי לכתוב את הסוף של הפרק.
הבעיה שכל הפרקים שאני כותבת נמצאים אצלי בפתקים, כולל השירים שאני מתכננת להכניס במהלך הסיפור, וכל הדמויות ותיאורן.
הפלאפון שלי כבר כמה זמן עושה בעיות, וזו פעם שלישית שהוא נכנס לתיקון בשבועיים האחרונים. הפעם בדקו יותר לעומק את הפלאפון, וראו שכל המחשב מבפנים נהרס. עכשיו מנסים לתקן לי את הפלאפון. בנוסף יש סיכוי גדול מאוד שכל הדברים שיש לי בפלאפון ימחקו. וזה כולל את פרק 4, וכל שאר הדברים שתיארתי שיהיו שם.
אין לך מושג כמה התבאסתי ואיך הייתי עצובה ברגע שאמרו לי את זה. כי יש שם כ"כ הרבה דברים שחשובים לי ובניהם הפרק, ועוד מלא דברים שכתבתי, וחלקם על דברים אישיים, ואין לי שום גיבוי עליהם.
טוב חפרתי וסטיתי מהנושא של ההודעה, אז נחזור לסיפור. אם יצליחו לתקן לי את הפלאפון, זה יקרה רק בעוד כמה ימים, ואני מעדיפה לחכות לפלאפון, בתקווה שהפתקים לא נמחקו, ואיתם הסיפור. אם כן מן הסתם שאני אשחזר את הפרק ויעלה אותו מחדש, פשוט אני מעדיפה לחכות כי ממש אהבתי את הפרק המקורי.

אז חפרתי טיפה, אני אוהבת אתכן מלא ואני אשתדל להעלות את הפרק בהקדם האפשרי.
אוהבת מלא, עדן


תגובות (1)

זה באסה… מקווה שהטלפון יתוקן והפתקים ישמרו.
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי…( אין פה סמיילים)

24/06/2015 22:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך