והעולים לגמר הם…

אורפז עזר 13/10/2015 875 צפיות 21 תגובות

אוקיי זהו יש את שמותיהם של שלושת העולים לגמר.
לפני שאני כותבת מי הם אני רוצה לציין שכולכם הייתם כותבים פשוט מדהימים ושאני כמובן מצפה לקרוא עוד המון שירים שלכם ואני צופה לכולכם עתיד מזהיר בתחום הכתיבה!
הייתי משאירה את כולכם אבל זה היה הופך אותי לשופטת גרועה ולכן בחרתי את השירים הטובים ביותר (זה היה קשה) מבחינת הכתיבה, הרמה, הרעיון והשפה.

ושלושת העולים לגמר הם (בסדר אקראי בלבד):
1.מספרת הסיפורים בזמני הפנוי
2.תולעת סיפורים
3. all of me

ובשלב הגמר (כמו שהבטחתי הוא לא יהיה קל) עליכם לכתוב שיר באורך 5 בתים, 25 שורות (5 שורות לבית), על הדבר הכי יקר לכם (זה יכול להיות חפץ, בן אדם, משהו רוחני ובקיצור כל דבר).
אבל, עליכם להיעזר במשפטים מוכנים מראש בשורות בנויות מראש (למשל בית שני, שורה 3).
אסור לכם לשנות אותן או להזיז אותן מקום, או להוסיף מילים ואותיות מלבד לשנות מזכר לנקבה וההפיך.
עליכם לבחור לפחות 3 שורות מבין ה-5 (מותר להשתמש בכולן):
1."אני אליה מחוברת בכל לבי" (בית ראשון, שורה 3).
2."הדבר הכי יקר לי בעולם" (בית שני, שורה 2).
3."לעולם עליו אני לא אוותר" (בית שלישי, שורה 3).
4."אני אוהבת אותו, אני תמיד אוהב" (בית רביעי, שורה 1).
5."הדבר הכי יקר לי בחיים" (בית חמישי, שורה 5).

מכיוון שהשלב קשה יש ובגלל המצב בארץ יש לכם עד ה20.11.15 להגיש את השיר שלכם (שימו לב זה יותר מחודש) בקישור בהודעה זו ולתייג #תחרותהשיריםשלאורפז.
אז שתהיה המון בהצלחה ושנדע ימים שקטים מאלו!
אוהבת אתכם,
אורפז♥


תגובות (21)

קיבלתי התקף לב עכשיו.
אעאעאעאעאעעא אני לא מאמינה שעליתי לגמר!!!! אני כל כך מתרגשת!!!!! תודה, תודה, תודה! ♥
יש לנו חמישה שבועות לכתוב את השיר? אני אזדקק להם… בהצלחה לכולן! ♥♥

13/10/2015 20:39

    חח בשמחה את ראויה לזה!
    כן חמישה שבועות מהסיבה של המצב והקושי חח♥

    13/10/2015 20:40

    בהצלחה לכולם
    ~אבל במיוחד לך תס ;)

    15/10/2015 16:51

כל הכבוד לזוכים!! ( : ♥♥♥

13/10/2015 20:43

בהצלחה ענקיתתתת לכל מי שבגמר!!!! ♥♥

13/10/2015 20:58

אאאאההההה!
תהיל! תהיל! תהיל! תהיל!
בהצלחה לכולם. הכי חשוב להפסיד בכבוד…. חחחחחח סתם
באמת בהצלחה

13/10/2015 21:05

היי לכולם :)
כשראיתי את ההודעה הזאת שרפה לי הבטן חחחח אבל הכול בסדר (:
אני מתנחם בזה שהיה לאורפז קשה לבחור את אלה שיעלו בגמר.. מלבד זה, אני רוצה להיות כשאני אהיה גדול סופר ולא משורר, אז בכלל לא נורא.. אני בכלל חושב שזה לטובה שלא עליתי לגמר, כי המשימה עכשיו קשה באמת (יותר מדי!)
יוקי, אני לא חושב שיש כאן מנצחים ומפסידים..
אורפז, עשית עבודה מדהימה, ובאמת שאם היית בוחרת את כולם לא היית שופטת טובה.. ובלי קשר, אהבתי ושימחו אותי מאוד התגובות שלך על השירים שלי וגם שעליתי לשלב הבא (הקודם) :)
אז לסיום, אני רוצה להגיד בהצלחה לכווולן, היה מגיע לכן לעלות לגמר :))
תום

13/10/2015 21:16

    תום היקר,
    אתה כותב מוכשר ביותר בתחום השירה (לא קראתי סיפורים שלך כי אני בדרך כלל לא ממש קוראת סיפורים אלא רק שירים) ואני בטוחה שגם בסיפורים אתה כותב מצוין, אני דווקא רואה אצלך עתיד מזהיר בתחום הכתיבה ואני מאוד אשמח לדעת שאתה ממשיך לכתוב שירים כי השירים של התחרות היו פשוט מעולים!
    תודה רבה לך,אני אשמח לקרוא ולהגיב על עוד המון שירים שלך ואני מקווה שלא תפסיק אף פעם לכתוב כי יש לך כישרון ואם יש כשרון אז צריך לנצל אותו!
    בקיצור אל תפסיק לכתוב והיית נהדרררררר!♥

    13/10/2015 21:33

    וואו ממש תודה :) שימחת אותי מאוד :) גם השירים שלך מאוד יפים

    13/10/2015 21:35

    תודה רבה לך♥
    ואני שמחה מאוד לשמוע((:

    13/10/2015 21:36

יהייייייייייייייייי איזה יופי לנו!!!!!
אורפז כל הכבוד על ההחלטה המהירה!
השלב הבא נשמע קשה אבל יהיה כיף!!!
אז ישש וביי!

13/10/2015 21:21

    חחחח אני לא הייתי קוראת לזה מהירה כי אני חשבתי את מי להעלות עוד מהבוקר ורק לא מזמן הגעתי להחלטה חח..
    כן קשה אבל אני בטוחה שתצליחו, יש סיבה שהחלטתי לעשות אותו כך ואני אתן הסברים על השלבים בסוף התחרות(:
    וכמובן היה מגיע לך לעלות כי את כותבת מוכשרת כל כך♥♥

    13/10/2015 21:35

    מממ… עכשיו סיקרנת!

    13/10/2015 21:37

    שמחה לשמוע♥

    13/10/2015 21:39

תס! תס! תס! תס! תס! תס! תס! תס! תס! תס! תס!
יאיי!!!
כל כך מגיע לך!!!
תייצגי את אחוותנו בכבוד בגמר ואני בטוח שעם הכישרון שלך את יכולה לנצח שם.

13/10/2015 22:07

בלאק, אתה לא עושה לאורפז חיים קלים יותר…
טוב, אבל גם אני בצד של תס (בעיקר בגלל שהיא כותבת מדהים, אל גם בגלל שאני לא ממש קוראת סיפורים של שאר המתחרים.)
באמת, כל כך מגיע לך. מאחלת לך ניצחון, תס.
בהצלחה לכולם!
קטניס אוורדין, סוף.

14/10/2015 17:52

איזה כיף שעליתי לגמר !!!!!!!!!!
וואי נשמע ממש קשה השלב הבא אבל אני ממש עמוסה עכשיו אז כנראה שאעלה אותו עוד שבועיים בערך… תודה ושוב תודה :)
ביי ביי :)

15/10/2015 19:27

שאלה בקשר לחוקים – אפשר לכתוב עוד דברים בשורות הבנויות מראש, או שאלו השורות וזהו? (במילים אחרות: אפשר להוסיף לשורות הבנויות עוד מילים?)

16/10/2015 22:56

    אממ לא מלבד לשנות מזכר לנקבה או ההיפך.
    בהצלחה(:

    17/10/2015 11:57
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך