זקוקה לעזרה שלכם

שלום, כותבי האתר!
יש לי שאלה שמאוד חשוב לי לקבל תשובה עליה, ואני יותר מאשמח למי שישקיע כמה דקות לענות לי, זה ישמח אותי מאוד :)
אני כותבת סיפור שקוראים לו צבע הדעת. כרגע הפרק השני עלה לפני כמה שעות ומי ששם לב, לוקח לי המון זמן לעלות פרקים וכל פרקים הם מעל חצי שעה קריאה..
בפרקים ובסיפורים שאני כותבת אני משתדלת לכתוב ולהשקיע כמה שיותר כי זה מאוד מאוד חשוב לי לתת הכי טוב שאני יכולה מעצמי, גם כשאני מאוד עסוקה (כמו השבוע) ואורך הפרקים בא בהתאם.
חשוב לי לשאול אם לדעתכם הפרקים ארוכים מידי, כי מבחינתי הם באורך של פרקים של ספרים אמיתיים (פחות או יותר) אבל גם לי קשה לקרוא סיפורים ארוכים מידי (בדרך כלל). חשוב לי לדעת מה את מעדיפים, כי אתם הקהל שקורא (או חלקכם לפחות) את הסיפור וחשוב לי שחווית הקריאה תועבר בצורה הכי טובה שאוכל להעביר לכם!
אם יהיו הרבה אנשים שכן יכתבו שהם מעדיפים פרקים יותר קצרים, אני אשתדל מאוד (למרות שזה ממש קשה לי לקצר) ואני אשמח תמיד לחוות דעת על הסיפור שלי^^

רציתי להוסיף שגם מי שלא מכיר אותי, אני כותבת פה באתר לא הרבה זמן (כמעט שנתיים אני חושבת), ובזמן האחרון התחלתי יותר להעמיק בתגובות בונות ובעצות, כי אני פה לעזור לכם כדי שלא תעשו את הטעויות שאני עשיתי :) אני שמחה מאוד לראות שאנשים נהנים מהם ואם מישהו מוצא את עצמי כאדם שיוכל לעזור לו, תמיד אפשר לשלוח לי בצור קשר כל דבר או שאלות ועצות ואני תמיד פה :)
תודה רבה על ההקשבה. אני מעריכה את זה מאוד.
תס.


תגובות (12)

אז ככה , אני לא מכירה את הסיפורים שלך אבל אני יפנה זמן כדי לקרוא אותם :) …ואני חושבת שתעשי מה שאת אוהבת ומי שיקרא ויגיב אז שיהנה ..ומי שלא אז לא . כיאלו אני מתכוונת שתעשי מה שבאלך ומי שאוהב את הסגנון שלך יקרא תסיפורים, אבל אם בכול זאת את רוצה לדעת , אז אני מעדיפה סיפורים קצרים בהמשכים( לא קצר בהגזמה) כי זה לא כמו לקרוא ספר ..נכון שהמילים והקטעים וכול זה , מרגיש כמו ספר אבל ספר יותר נוח לדעתי , בסופו של דבר זאת החלטה שלך בהצלחה ;)

23/07/2015 01:30

אני מאוד אוהבת את הסיפור החדש שלך, וממליצה לכולם לקרוא אותו.
בנוגע לאורך של הפרקים, לדעתי את עושה עבודה טובה וההשקעה ניכרת בפרקים. כמו כן, הרעיון לכתוב פרקים ארוכים כמו בספרים הוא רעיון טוב, כי את בונה את דרכך כסופרת. אני הייתי רוצה להיות מסוגלת לכתוב פרקים ארוכים. מעריצה אותך על כך.
המשיכי איך שנוח לך.
מצפה לפרק הבא.

23/07/2015 03:28

אני יותר אוהב לקרוא סיפורים שהם בערך שבע/שמונה דקות אבל תעשי מה שאת רוצה ואוהבת… את יכולה לרשום את ההקדמה של הסיפור החדש?? סליחה שהכל באותה שורה אני פשוט כותב בפלאפון…

23/07/2015 09:31
uta uta

הסיפור שלך מדהים, גמרתי לקרוא את הפרק השני עכשיו. מדהים. האורך בסדר, אני לא רואה בעיה כלשהי בסופו של דבר זה הסיפור שלך אז תחליטי מה שאת רוצה. אני רק רוצה עוד פרק ;))

23/07/2015 10:15

אני אולי לבד במחשבה הזו אבל האורך של הפרקים במחשב לפחות,מרתיעים מאוד בעיני והאמת הם הסיבה שאני לא קראתי את הפרקים למרות שאני ממש רוצה,אולי באתר תכתבי פרקים של רבע שעה אבל במחברת תכתבי של חצי שעה,כי זה באמת אורך של פרק בספר איכותי..אבל לחלוטין בחירה שלך;)

23/07/2015 11:51

עכשיו סיימתי לקרוא את פרק 2. אהבתי מאוד את הסיפור ואת הכתיבה שלך! אני אישית לא אוהבת פרקים ארוכים מידי. אבל תכתבי איך שאת אוהבת(: נ.ב – את מעלה דמות בתחרות אצלי בסוף ?

23/07/2015 18:05

האמת את "צבע הדעת" כבר מזמן רציתי להתחיל לקרוא והסיבה שעדיין לא התחלתי היא בגלל ה30 דקות האלה. אבל אל תקצרי! אם את רוצה שלכל פרק יהיה מוקדש נושא אחר פשוט תכתבי כמו שרצית ואז תחתחי את הסיפור לשני חלקים (15 דק' כל אחד זה בסדר). ובפרקים עצמם תכתבי למשל: פרק 1, פרק 1.5, פרק 2, פרק 2.5 וכך הלאה. אני לא רוצה שתוציאי מהספר קטעים שלמים בשביל לקצר את זמן הקריאה. וכמו שאמרת זה אורך פרק כמו בספר – ונכון, אבל הפרקים בסיפורי אתרי כתיבה תמיד היו קצרים יותר ולא סתם.

24/07/2015 09:48

    אה! ושכחתי להגיד שזה הסיפור בהמשכים שאני קורא פה (כל הזמן לא היה לי כוח להתחיל לקרוא משהו). אז אני מצפה ממש להרבה! :)

    24/07/2015 09:52

    **הראשון

    24/07/2015 09:53

    תודה רבה על כל העצות ועל כל מה שכתבתם! זה מאוד מאוד חשוב לי ואני אתייחס להכל. אני מאוד מקווה שלמי שהיה קשה להתחיל לקרוא את הסיפור שלי בגלל שהוא ארוך יתחיל ואני מאוד משתדלת לקצר אבל עדיין שיהיה באורך מכובד^^
    תודה על הכל!

    03/08/2015 21:27

אני הרבה זמן רוצה להתחיל לקרוא את "צבע הדעת" אבל אין לי זמן. אני מאוד אוהבת סיפורים ארוכים, ובגלל זה אני ממש לא רוצה שתקצרי, את כותבת מהמם ובגלל זה אני אתחיל לקרוא ברגע שתגמרי את הסיפור כי אני לא אוהבת להיות במתח. אבל לדעתי הסיפורים שלך באורך מושלם….

06/08/2015 15:18

לא קראתי את הסיפור שלך אבל אני בהחלט לא יודע איך לענות לך על השאלה…
נגיד אני גם כותב לעצמי במחשב/על נייר ואז מעלה למחשב, וכשאני רוצה להעלות לאתר אז אני מקצר את הפרק. למרות שבפרקים ארוכים יש יותר עסיסיות… בפרקים ארוכים את צריכה להשאיר את הקורא כל הזמן במתח. שאף פעם לא ישעמם כי ברגע שמשעמם לקורא (וזה קרה לי בכמה ספרים שאני קורא עכשיו לא מהאתר) אז הוא מדפדף ורואה כמה נשאר ויכול להיות שיישבר לו, שיימאס. מבינה למה אני מתכוון? מקווה שלא. כי אם לא אז את קונה ספרים נכונים שלא משעממים. (זאת אחת מהטעויות הרבות שיש לי בחיים).
מה שכן את יכולה לקחת שהוא באורך של חצי שעה, ולחלק לחלקים שכל חלק יהיה בערך עשר דקות. שם הסיפור פרק 1 חלק א'. ואז יוצא לך פרק 1 (בערך…) בכמה חלקים קצרים.
מקווה שעזרתי :) גוד לאק

12/09/2015 23:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך