חייבת דחוף המלצות לספרים =<

Galoosh 03/09/2014 986 צפיות 5 תגובות

~ אני רוצה לקרוא עכשיו המון ספרים (מרתונים של ספרים).
אוקיי. אל תמליצו לי על:
~ ספריו של ג'ון גרין – אחד אני רוצה להשאיל, ואחד קראתי כבר.
~ 13 סיבות (שמעתי שיש סדרה שלוש עשרה. אם אתם מוצאים ואוהבים אשמח אם תגידו לי).
~ ספרים גסים שלא מתאימים לגיל שלי
~ דברים שלא אהבתם
~ משחקי הרעב, מפוצלים
~ ספרים של סדרות

בהמלצה אני צריכה תקציר קטן, לא כמו הספויילרים בוויקיפדיה. משהו נורא כללי.
אוקיי. בינתיים בחרתי כמה ספרים [וואו. נורא מלא!]:
~ שומרת אחותי
~ המעגל
~ מחפשים את אלסקה

אני לא פורייה במיוחד ><
_לא אימה ומדע בדיוני מופרח מידי_

אני בתחרות בבצפר של קריאה ואני חייבת לנצח! יש פרס מה זה שווה =^.^=


תגובות (5)

אני יכולה להמליץ לך על פלא, שזה מסופר על ילד שנולדת עם עיוות בפנים וזה מספר על ההסתגלות שלו בבית ספר. נשמע משעמם אבל זה ממש לא ככה, זה די קליל למרות הנושא שדי קשה, וזה ספר די נחמד סיימתי אותי ביום וחצי,).
גם הספר אם אשאר הוא ספר מושלם, הוא מסופר על ילדה שמספר את נוקדת המבט שלי בתור 'רוח' כביכול אחרי שעברה תאונה, וזה אחד הספרים המושלמים שקראתי.
על המעגל אני מבינה שאין לי מה לספר לך, הוא ממש יפה!
ואשמת הכוכבים זה של גרין אז אני אשתוק.

03/09/2014 16:21

    שנולד* מנקודת המבט שלה…* חח

    03/09/2014 16:23

    תודה רבה

    03/09/2014 19:16

    תודה רבה

    03/09/2014 19:17

תקראי את הבלוג של החיים שלי. מסופר על ילדה שלא יודעת לקבל החלטות אז היא מחליטה לכתוב בלוג ונותנת לאנשים אקראיים לבחור ולהחליט במקומה (זה הרבה יותר מעניין ממה שזה נשמע)

תקראי גם את הספרים של נאווה מקמל עתיר, נכון שזאת סופרת ישראלית אבל הספרים שלה מדהימים. מבחן קבלה, ושקופה. מבחן קבלה קראתי מזמן אז אני לא כל כך זוכרת ושקופה- על שתי נערות שכל אחת מתמודדת עם הקשיים שלה בחיים עד שהן מגלות את הקשר ביניהן.

אני ממליצה גם על מבצע מלכה, ספר קליל ונחמד שמתאים לנערות מתבגרות. מסופר על חבורת נערים בכיתה יב' שהחליטה להפיל את מלכת השכבה מהשלטון.

אלו ספרים שאני ממש מקווה שתקראי ותאהבי!

נ.ב- קראתי את המעגל ולא כל כך אהבץי, אבל לשיקולך. :-)

04/09/2014 22:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך