יום נעים

Stolen Heart 16/04/2017 609 צפיות 6 תגובות

הגעתי למסקנה שלעולם לא אהיה טובה מספיק, תמיד ארגיש נחותה.
אני פורשת מהאתר, לא שלמישהו אכפת.
יום נעים.


תגובות (6)

הו. אבל לא הבנתי את ההסקת מסקנות, למה שתפסיקי לכתוב?
ואני חושב שכולנו נרגיש תמיד נחתיים בדרך כזאת או אחרת…פשוט תקיפי את עצמך בדברים ואנשים שעושים לך טוב. וסתכלתי במראה. סתכלי טוב טוב

16/04/2017 14:37

את מוותרת על עצמך? אם לאף אחד לא אכפת, למה את מפרסמת את הפרישה הגדולה בחוצי חוצות? את באמת מאמינה שאת לא טובה?
ראיתי כל כך הרבה אנשים שהכריזו שהם פורשים, והם תמיד חוזרים בחזרה. אם כתיבה זה משהו שמושך אותך, את לא תוכלי לדכא את זה.
אבל, אם זה מה שאת רוצה – בהצלחה בהמשך. :)

16/04/2017 14:38

אמממ… יש מישהו שאני מתה על איך שהוא מנגן. זה לא שהוא כי טוב, הוא לא, אבל אני מתה עליו, הוא נותן לי תחושה מוכרת. תמיד יש מישהו יותר טוב גם אם את פאקינג אגדה, תמיד יש יותר טוב. זה לא בריא להסתכל ככה . אני מכירה את מה שאת מרגישה יותר טוב משנדמה לך. תשארי פה עם ציפיות לכלום אולי, זה פיתרון.

16/04/2017 17:40

אני תמיד מרגיש שאני טוב בדברים אך אף פעם לא עד הסוף. אף פעם לא מתמחה במשהו מסוים. אצלי זה מעצלנות.
בכל אופן, אני חושב ש90 אחוזים מהאנשים באתר מרגישים רוב הזמן כמוך. הישארי כאן, זאת הפינה ה'שפויה' שלנו.

16/04/2017 21:48

אני בטוחה שכל אחד מרגיש נחות בשלב מסוים או בדבר מסוים בחיים. זה שאת מרגישה כך לא תמיד אומר שאת דווקא כזאת וזה לא אומר שתישארי כך לעד. אפשר להשתפר, בכל דבר אפשר להשתפר ולעלות.
אם כבר הגעת למסקנה משלך ואת לא מנסה להישאר ולהשתפר ולעבוד, אני מצטערת לומר אבל זה נראה כאילו התייאשת וויתרת לעצמך. זה לא מה שעושים.
אני מקווה בשבילך שתחזרי לכתוב…גם לי קרה כמה פעמים שיצאתי ל"הפסקה" ואז חזרתי.

17/04/2017 13:22

זה רק איך שאת חושבת זה לא אומר שזה נכון. זו לא חוכמה לוותר רק מתוך הנחה מוטעית. ני יודע? אולי יום אחד תהיי סופרת מפורסמת?

17/04/2017 23:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך