יומו!!!! אל תגידי לא ראיתי לא הרחתי לא קלטתי!!!

Thinkfast 24/08/2014 875 צפיות 3 תגובות

וואו. אז אמ רציתי להגיד לך יום הולדת שמח, אבל לא חשבתי שזה נכון לכתוב לך באחד הסיפורים שלך/בברכה אחרת שנכתבה כאן. אז בשביל זה, החלטתי לכתוב את ההודעה הזו!! כי זו האלטרנטיבה היחידה ולא נראה לי שאת בודקת את הפייסבוק לעתים תכופות ככה שלא תראי את הברכה הבלתי מושקעת בעליל שכתבתי. בצירוף כמה לבבות.
אז!! יום הולדת שמח, את ממש מקסימה, מצחיקה וכיפית ואני כל כך אוהבת את התקופות שבהן היינו עם עדן בסקייפ והתבדחנו וחפרתי לכן על סטיב. שיט. ואני אוהבת אותך!! זה נחמד כשיש לך זיכרונות טובים מבנאדם. את הענקת לי כמה זיכרונות טובים שאני עוד מתאבלת שהם נגמרו כל כך מהר. (הכל באשמת העדן פריור)
(נראה לי שכל המכתב הזה נועד להתאבלות)
(נו טוב אין שמחה בעולם מבלי מעט עצב)
(אולי הרבה עצב)
(את יודעת שבטח מלא אנשים מתים עכשיו? ילדים קטנים, מבוגרים)
(את יודעת שבטח ברגע זה ממש מישהי מתאבלת על אהוב מחורבן שדפק אותה?)
(את יודעת שאמא בטח בוכה עכשיו על קבר הבן שלה?)
(את יודעת שאני דפוקה? וול, זה ברור מכל הסוגריים. בעצם מכל השורות שכאן. זה כאילו המסר המועבר פה בין השורות הוא "אני דפוקה דפקו אותי פלז". אפילו לא קלטתי בעצמי. אבל את מדברת עם טיפשה.)
(אני לא כל כך מצטערת שזה בא על חשבונך, מגיע לך)
(אני לא יודעת למה, אבל זה כנראה מגיע לך, או יגיע לך, אז אני פשוט מקדימה את העתיד לבוא)
אני יכולה רק לאחל לך המון אושר, הצלחה ובריאות וזה. למרות שברור שתמותי למרות כל האיחולים שלי, ואני בטוחה שהדרך תהיה רוויית סבל D:
את יודעת שאני צוחקת, כן? כלומר, לא על הברכות והדברים הנחמדים, אלא על שאר הדברים. למרות שזה נכון. אני לא חושבת שאני מברכת כל כך טוב, אלא אם יש לי מצברוח קלישאתי. אולי זה עדיף על פני כל זה?
dunno but im really thinking this is what you deserve
its hard to keep serious yknow
com'on bby come home lets celebrate with lots of swill and s#it
today is the day
today is the dayyyyyyyyy
and come tomorrow you'll be
huh dunno keep being fuckin' charming
סליחה. באמת. בטח לא מה שרצית. אבל..
אני אוהבת אותך ♥♥♥

(יו איך אנשים מוסיפים סרטונים ותמונות אני לא מ בינההההההההה)


תגובות (3)

חחח מורייי♥
נחנקתי רק מהכותרת^
טוב הדרך אל האושר באמת מלאה במכשולים >

24/08/2014 16:07

    יומו♥3♥

    24/08/2014 16:09

    נו זה מחק לי חצי מהתגובה ><
    זה לא משנה מה רציתי ומה כן, משנה מה יש♥
    אוהבת אותך♥♥♥♥♥

    24/08/2014 16:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך