כולם להיכנס קשור לאתר ולכותבים בו דחוף!!!

girl 06/08/2015 750 צפיות 11 תגובות

נמאס לי פשוט נמאס מהאתר הזה כל פעם שאני מעלה סיפור חדש את מדלגים על זה ולא קוראים וגם אם קראתם למה אתם לא רושמים ביקורת!? אני לא רוצה תגובות של תמשיכו ,מהמם וכאלה אני פשוט רוצה ביקורת כדי להשתפר וככה גם עוד שנמצאים באתר אתם פשוט לא נותנים צ'אנס יש הרבה ותיקים פה שמכירים את הסיפורים שלהם! וכאלה שמתחברים ופשוט יוצרים חבורה שרק הם מגיבים אחד לשני אבל מה עם מי שהצטרף אתם לא נותנים הזדמנות וזה כבר מעצבן כי סך הכל ביקשנו ביקורת ממי שיודע לכתוב אני באמת אוהבת את הסיפורים פה של כמה כמה ממכם אבל אני שוקלת לפרוש בגלל שאין אף אחד באתר הזה שאכפת לו ממישהו אחר! אלא רק מעצמו אני באתי לאתר הזה כדי לכתוב לקבל ביקורת כדי לשפר את הכתיבה אבל אני מבינה שהאתר הזה הוא לא לדבר כזה אז… זהו אין לי עוד מה להגיד בטוח גם מההודעה הזו תתעלמו אבל אני כבר ניסיתי.


תגובות (11)

אני מבינה אותך אבל לא יודעת איך לשנות את זה. אני מנסה לכתוב ביקורת לפעמים אבל גם אני צריכה להשתפר חוחו ;)

06/08/2015 20:51

אני הצתרפתי אתמול כתבתי קטע ודווקא הגיבו תגובה אחת!

06/08/2015 20:53

אני ותיקה פה ואני ממש מבינה אותך

06/08/2015 21:08

בס"ד יואו אני ממש מבינה אותך, זה קשה שאין תגובות! אבל יש פה אנשים מדהימים!! אני לא מתכוונת אלי.. אני יודעת שמהרגע שהייתי חדשה היו תמיד כמה או לפחות אחד שהגיבו לי, ויש לי המון הכרת הטוב אליהם על הכח וההרגשה הטובה שהם נתנו לי. אני ממש מצטערת אם ראיתי סיפור שלך ולא הגבתי!! (למרות שהשם שלך לא זכור לי) את מבינה, יש כאן המון סיפורים ולפעמים סיפורים נעלמים, ואני מכירה את ההרגשה הקשה הזאת שלא מגיבים, זה מתסכל ומעליב, אבל באמת שרוב האנשים פה לא עושים את זה מכוונה רעה. אולי יש גם כאלו שחושבים רק על עצמם, ברור שיש מצב, רק אני לא פגשתי אף אחד מהם עדיין ברוך ה'. כל מי שפגשתי היה מדהים ונתן לי הרגשה טובה ופירגן. אני ממש ממש מקווה שיהיו לך תגובות בהמשך!! אל תתייאשי! וגם תשתדלי לכתוב כותרת טובה שגורמת לאנשים ללחוץ על הסיפור שלך. לפעמים רק צריך כותרת טובה, ואז כשאנשים נכנסים הם כבר רואים שאת כותבת יפה, אבל צריך לגרום להם ללחוץ ולהיכנס! באמת שאני איתך ומבינה אותך מאד!! מקווה שיהיו לך המון קוראים ומגיבים בקרוב, או לאט לאט, העיקר שיכירו אותך בסוף. בהצלחה!! שיהיה לך חופש כיףף:)

06/08/2015 21:23

    תודה רבה נסיכה של שבת ממש עודדת אותי בתגובה שלך את מקסימה שיהיה לך גם חופש נעים!

    07/08/2015 00:47

תקשיבי, אין אחד שמתחיל במיליונים. ברור שזה מאכזב שאין תגובות וקצת מעצבן אפילו, אבל אם תשימי לב לא כל הכותבים הישנים מקבלים כל כך הרבה תגובות כמו שאת חושבת.
אישית אני קיבלתי הרבה תגובות פעם כי היו לי הרבה סיפורים בבחירת עורכים, אבל עכשיו יש לי מקסימום 4.
זה מעצבן ומעליב אפילו אבל הדרך היחידה להתמודד עם זה זה לככת לקרוא סיפורים של אחרים ואפילו לבקש. תגיבי להם והם אולי יגיבו לך – זה מה שקורה לפעמים ולדעתי זה עדיף מלשבת ולהתלונן ולדבר בזלזול כזה כאילו אנחנו חייבים לקרוא את כל הסיפורים של כולם.
אני משתדלת להגיב ביקורות בונות לרוב הסיפורים שתופסים לי את העין אבל לפעמים אני עושה את זה ואני מקבלת תגובות לא יפות בחזרה. יש אנשים שקוראים ואין להם משתמש כי לא ממש בא להם או יש כאלה שפשוט נכנסו בטעות או משהו. תעריכי את מה שיש לך ואז תבקשי עוד.

06/08/2015 22:46

    לא אמרתי שחייבים לקרוא את כל הסיפורים אני מתכוונת למי שצפה בסיפורים כל כך קשה לו להקדיש דקה מהחיים שלו להגיב

    07/08/2015 22:00

    אבל אם את אומרת את זה אז למה שמישהו אחר לא יאמר את זה, גם לו יש זכות.
    אני לפעמים קוראת סיפורים ולא מגיבה כי אין לי זמן ואז בסוף שוכחת או שפשוט אני לא ממש רוצה להגיב.. זה מעצבן אבל אין מה לעשות.

    08/08/2015 00:03

    אני לא אמשיך להתווכח איתך יותר זהו

    08/08/2015 11:29

היי אני חושבת שאת צודקת במיליון אחוזים!!
לא כל כך קשה להגיב ואני מזמינה את כולם כאן לקרוא דברים ולהגיב עליהם!
כן אנשים להגיב זו לא מילה גסה!
כל הכבוד שמישהי חשבה לומר את זה!
GO GIRL

08/08/2015 19:03

    תודה רבה זה עניין שנורא מעצבן באתר הזה ואני רואה הרבה בקשות של אנשים לקרוא ובסופו של דבר זה לא עוזר אני מקווה שאנשים ישימו לב יותר!

    08/08/2015 19:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך