Thinkfast
ממש נחמד לי לכתוב על הקומיקס שמעניינים אותי, אבל אם יש אנשים שספציפית נהנים לקרוא את השטויות שלי גם, ורוצים שארחיב בעניין- תגידו לי, אין לי בעיה ^^

כשמשהו הופך אותך למאושרת (אני חייבת לדבר על קומיקס, מצטערת)

Thinkfast 14/12/2014 2200 צפיות 8 תגובות
ממש נחמד לי לכתוב על הקומיקס שמעניינים אותי, אבל אם יש אנשים שספציפית נהנים לקרוא את השטויות שלי גם, ורוצים שארחיב בעניין- תגידו לי, אין לי בעיה ^^


*מכיל מעט ספוילרים בקטעים מסוימים.

YOUNG AVENGERS:
הקליפ הזה שבה את הלב שלי. אני אוהבת את הפאנלים שהיא בחרה משתי הריצות של Young Avengers ומ-Avengers: The Children's Crusade (ויש כאן עוד פאנלים מקומיקס אחרים, כמו Hawkeye, אבל הם ממש מעטים). והשיר הזה 3>
באמת, שאם יש קבוצה שובה, מדהימה, שוברת לב, משעשעת ומעוררת הזדהות יותר מהיאנג אוונג'רס, ספרו לי, אשמח לקרוא עליה.
הם בני נוער מדהימים. היו לכל אחד מהם המון נפילות וטעויות, וכל כך קשה להפסיק לאהוב אותם. את יכולה לשנוא אותם לרגע ולהתאהב בהם מיד בעמוד שאחר כך. הם פשוט אנושיים, ומזכירים לך כמה את נופלת וכמה את יכולה לזרוח שוב, בדיוק כמותם. והם פשוט… הם מדהימים, הם מדהימים, ואני ממש ממליצה לכם לקרוא את הקומיקס שציינתי כאן עליהם.
יש את Avengers: The Children's Crusade שהגיע אליי בשבוע שעבר (וגרם לי לצרוח ולקפוץ כשהאחים שלי הביאו לי את הפתקית של דבר הדואר הממתין לי), ועוד לא התחלתי כמו שצריך כי אני מפחדת לסיים איתם (למרות שיש את הריצה של קיירון גילן וג'יימי מקילווי, זה לא אותו דבר וחלק מהדמויות האהובות עליי לא שם, וגם… יש כאן כמה מיתות… והאומנות של ג'ים והכתיבה של אלן לא יוכלו להשתוות לאחרות), אבל קראתי כמה קטעים שחלקם הצחיקו אותי וחלקם גרמו לי כמעט לבכות. זה מדהים. זה קרוסאובר, אז הוא מכיל קטעים עם דמויות מהאוונג'רס, מהאקסמן ומאקס-פקטור. זה לא מבלבל בכלל, אבל אם אתם מתעניינים גם ביאנג אוונג'רס ואולי רוצים נתח מקבוצות אחרות ודמויות אחרות (כמו הסקרלט וויטץ' ושאר משפחת מקסימוף), זה מקום טוב להתחיל לקרוא בו.

Comics I Just FUCKING NEED TO READ (and some of them i won't read in the next months ’cause im waiting for their volumes):
Gotham Academy- DC COMICS
האומנות שם ממש ממש חמודה, וזו הפוגה דיי אדירה מכל ה"גיבורי על! גיבורי על! נבלי על!". זה מקום שמזכיר קצת את הוגוורטס, עם דמויות שהיה לי קשה שלא לדמיין כהארי, רון, ג'יני, ג'ורג', פרד ומאלפוי. זה כנראה משהו שמושך אותי לסדרה הזו. זה, והביקורות הטובות, האומנות, והעובדה שיש שם עמוד שבאטמן מופיע בו (אבל בתור ברוס וויין ולא בחליפה) והוא נראה, כאילו, The hottest on the A list.
דוגמאות לאומנות:
http://cdn.bleedingcool.net/wp-content/uploads/2014/10/Gotham-Academy-1-2014-Page-9.jpg?8a87b5 – הוא הכי ג'ורג' ופרד וויזלי שיש, ג'ינג'י, ואפילו סוחב בתיק שלו זיקוקים.
http://comicstoread.files.wordpress.com/2014/10/gothamacademy1a.jpeg – Super hot Bruce Wayne.
http://www.themarysue.com/wp-content/uploads/2014/08/TMSGothamAcademy02_BC_variant.jpg
http://fronttowardsgamer.com/wp-content/uploads/2014/10/GOTHAM-ACADEMY-PG3.png – הוא מזכיר לי את סוורוס סנייפ, ואני רצינית, זה גורם לי לרצות לקרוא את זה.

Batgirl (with the new creative team)- DC COMICS
בחוברת 35 של באטגירל השתנה צוות היוצרים, ועכשיו יש לנו אומנית בשם באבס טר (זה מצחיק, כי הכינוי של ברברה גורדון, באטגירל, הוא באבס), וכותבים בשם קמרון וברנדן. לא תכננתי לקרוא את הסדרה של באטגירל, אבל עכשיו, עם הצוות החדש, האומנות הנפלאה והסיפורים המרעננים- אני חושבת שאקרא את הסדרה הזו כשייצא האוגדן שמכיל את החוברות מחוברת מספר 35.
דוגמאות לאומנות:
http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/comicsalliance.com/files/2014/07/batgirl-tarr-stewart.jpg

http://www.comicbookresources.com/imgsrv/preview/0/0/1/BG-37-5-a1aef.jpg – אני אוהבת את איך שהבחור הזה נראה.

Black Canary & Zatanna: Bloodspell- DC COMICS
אז אני תמיד רציתי לקרוא על בלאק קאנרי, ואם מציעים לי לקרוא בספר אחד גם על זאטאנה, למה לא?
יש המון ביקורות טובות על הקומיקס, ואחת מנקודות החוזק שמעלים בהמון ביקורות היא הקשר בין זאטאנה לדיינה. ויש המון הצצות לעבר של שתיהן, אז זה נחמד כדי ללמוד על הדמויות, ובנוסף הקומיקס יצא ב-2014, אבל הוא חלק מהיקום הקלאסי, הקודם של דיסי, ולא חלק מההמשכיות של ה-NEW 52, לשמחתם של הרבה קוראים.
בונוס, אומנות ממש נחמדה, והאופן שבו ג'וי מצייר כל אחת משתי הדמויות הראשיות באופן שונה- מתאים למציאות, ומגוון.
דוגמאות לאומנות:
http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/comicsalliance.com/files/2014/05/ZBC04.jpg
http://geekmom.com/wp-content/uploads/2014/05/Bloodspell_Lineup.jpg
https://fangirlsarewe.files.wordpress.com/2014/09/tumblr_n6fm1hm2i51s5xt2fo1_1280.jpg

Young Avengers (2013 run by Kieron Gillen and Jamie MecKilvie)- MARVEL COMICS
אז נכון דיברתי על היאנג אוונג'רס קודם? ממש מתחשק לי לקנות את האומניבוס של הריצה של שנת 2013, שנעשתה על ידי ג'יימי מקילווי וקיירון גילן. כי אני כבר מתגעגעת לילדים הללו, למרות שעוד לא קראתי את Avengers: The Children's Crusade. קראתי את הווליום הראשון של הריצה שלהם (הווליום הראשון מכיל את חמשת החוברות הראשונות, והאומניבוס מכיל את כל חמש עשרה החוברות של הסדרה), אבל… אם להודות באמת, האנגלית שלי השתפרה קצת, ואני לא בטוחה כמה הבנתי אז. ומבחינתי, בשביל היאנג אוונג'רס, וכדי להראות את התמיכה שלי ביציאה של ריצה שלישית לכותר הזה, אני אקנה את האומניבוס בכמעט מאתיים שקלים. מקווה שזה יעשה לכם משהו, מארוול (אבל אני כבר מריחה את הריצה החדשה מתקרבת, אפילו קאסי חזרה!).
דוגמאות לאומנות (שחלקן אפשר לראות בסרטון, אבל בטח לא תזהו את ג'יימי, אז ככה תוכלו לראות מה הסגנון שלו):
http://static.comicvine.com/uploads/original/3/31666/3274508-young+avengers.jpg
http://multiversitycomics.com/wp-content/themes/zillionlabs/images/timthumb.php?src=https://multiversitystatic.s3.amazonaws.com/uploads/2014/01/yaselfie.jpg&q=95&w=593&zc=1&a=t
http://www.blueravencomics.com/wp-content/uploads/2013/02/YOUNG-AVENGERS-2-Preview-4.jpg
http://comicsbeat.com/wp-content/uploads/2013/01/youngavengers_03.jpg

Lumberjanes- BOOM! Studios
זה פשוט נראה כמו קומיקס חמוד להפליא, ששמר על ביקורות טובות לאורך כל הדרך, ומתאים לכל הגילאים. זו סדרת קומיקס אופטימית, קצת מזכירה את גרוויטי פולס, קצת מזכירה דברים אחרים- דברים שאני חושבת שכל אחד יכול לאהוב. האומנות שם מקסימה וחמודה, ואני אוהבת לראות את הדמויות שם כי כל אחת בעלת מידות גוף שונות, מראה שונה, דבר שמבדיל ביניהן ואנושי.
דוגמאות לאומנות:
http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/comicsalliance.com/files/2014/08/Lumberjanes_005_coverA.jpg
http://robot6.comicbookresources.com/wp-content/uploads/2014/05/lumberjanes3-noelle-stevenson.jpg
http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/comicsalliance.com/files/2014/08/LJ05.jpg
http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/comicsalliance.com/files/2014/01/Lumberjanes01.jpg

אוקיי, אני יכולה להמשיך ככה עוד, אבל כדאי שאפסיק. ויש סיפור שעלה לי אתמול ואני צריכה לכתוב!
מה דעתכם על הקומיקס שהראיתי פה? משהו מעניין אתכם? בא לכם לספר לי על משהו שקשור לקומיקס? רוצים לדבר איתי על קומיקס?
אני כאן בתגובות (:


תגובות (8)

האמת שאני בקושי מכירה את הנוקמים הצעירים, שמעתי משם רק על רפטיל, אני מאוד אשמח אם תוכלי להרחיב עליו משהו.
נ.ב
ייאי! עוד מארוולית ^^

15/12/2014 08:12

    רפטיל לא ביאנג אוונג'רס ולא קשור לקבוצה, הוא ב-Avengers Academy וב-Avengers Arena. לא קראתי עדיין את אוונג'רס אקדמי ששם אפשר לקבל את כל המידע עליו, אבל קראתי את האוגדן הראשון של אוונג'רס ארנה והוא באמת חמוד שם (אבל אוונג'רס ארנה זה מקום כאוב ולא נחמד ונטשתי את הסדרה, אולי אקרא את זה שוב).
    אני מאוד אוהבת קומיקס של מארוול, וכרגע בבית חוץ מחוברת גרועה אחת על הארלי קווין החדשה, כל הקומיקס שלי הוא של מארוול. אבל כפי שאת רואה, יש לי תכנונים גם לדברים של דיסי.
    היאנג אוונג'רס בכללי בעלי סדרות מעולות, אז אני ממש ממליצה לך עליהם ואולי גם את תתאהבי.
    מה דעתך על הקומיקס שהראיתי כאן? משהו מעניין אותך? D:

    15/12/2014 11:11

    אני לא מסתדרת טוב אם קומיקסים. קראתי את של מיס מארוול (החדשה) וממש לא אהבתי את זה ובישן (הראשונה, קרול) הכתוביות לא היו ברורות והעלילה היתה מוזרה מרגע לרגע-היא הרימה גנבים במכונית שלהם באוויר, דיברה איתם איזה שלוש-חמש דפים ואז זרקה אותם לקיבינימט -_-, רציני? אז אני בנתיים נשארת אם הסדרות והסרטים, בקרוב יחסית הנוקמים שתיים מגיע לארץ! ונכון רפטיל חמוד??? אבל קוראים לו המברטון! למה מארוול למה?! זה נשמע כמו איזה כלי נגינה דומה לאבוב! (וואו כמה נושאים הכנסתי לכאן!)

    15/12/2014 16:05

    1. יש המון קומיקס, ואני יכולה להגיד בלב שלם על חלק מהקומיקס שצוינו פה שהם מעולים. יש המון קומיקס שמתאימים למתחילים. את בטוחה שלא אהבת את מיס מארוול ללא קשר לכך שזו לא קרול? על קרול יש סדרה מעולה בשם קפטן מארוול. כמה קראת ממיס מארוול? חוברת? אוגדן? את כל תשע החוברות שיצאו?
    בכל מקרה, אם את רוצה המלצות על קומיקס או כיוון למקומות שיכולים לעזור לך ומעט הסברים, בשמחה (המון פעמים את לא יכולה להיכנס לעולם הקומיקס של מארוול או דיסי מבלי לדעת רקע בסיסי, מה מתאים למתחילים ומה לא, ומבלי לקרוא על מה שקורה ביקומים עכשיו של החברות).

    2. ההסבר שלך קצת מסורבל מידי בשבילי, לפי מה שהסברת באמת שאין פואנטה. אבל מה קראת? יש לך תמונה או שם של מה שקראת? על מה הגנבים הללו דיברו?
    אם קראת במחשב אז יכול מאוד להיות שהמלל יהיה פחות ברור לך, אבל באמת אשמח אם תגידי לי מה ספציפית קראת, כי יכול להיות שהתחלת ממקום שלא מתאים למי שאין לו ידע קודם.

    3. לא קראתי הרבה עליו, הוא היה סופר חמוד באוגדן הראשון של אוונג'רס ארנה. קוראים לו המברטו לופז, אני מנחשת שזה קשור למוצא שלו (ארגנטינאי? ספרדי?).

    15/12/2014 17:26

    אגב, עכשיו, בגלל גימיק מחורבן של מארוול (הם מנסים להתאים את עצמם לסרטים, הטיפשים האלה), וונדה ופייטרו כבר לא הילדים של אריק (מגניטו)… לא קראתי את Axis אז אין לי פרטים רבים אבל מישהי סיפרה את זה ופשוט… אני שונאת את מארוול כרגע ומתכחשת לקיום הדבר הנוראי הזה.

    16/12/2014 17:48

וונדה ופיירטו לא הילדים של אריק?! ומה אם פולריס? למרות שלא נראה לי, ידוע שהרבה אף אחד לא ידע את זה, גם לא אריק, אבל אין סיכוי שמארוול יבטלו משהו כזה גדול.
בקשר למיס מארוול-
קראתי את זה במחשב והכתב לא היה ברור וכל מה שהם דיברו עליו היה זה שאחד מהם קרא לה "marvel girl" ואז היא אמרה לו "it's m.s marvel for you!" ואז חבר שלו התפלא שהיא מרימה את המכונית בלי שום מאמץ ומשם הכתב היה יותר מידי לא ברור שלא היה ברור יותר מכמה מילים פה ושם.
ולחוברת קראו "מיס מארוול" חלק 1, ניסיתי לקרוא חצי ממנה ואז פשוט התיאשתי וסגרתי את זה.
ובמיס מארוול החדשה, שהיא לא קרול העלילה כמאט הרדימה אותי והיתה הזויה ברמות מטורפות. זה מתחיל בזה שמזמינים אותה למסיבה וההורים שלה לא מסכימים לה אז היא מתגנבת לשם ובטעות שותה וודקה ואז היא רואה את קפטן אמריקה, מיס מארוול (קרול) ואיירון-מן שלבושים כמו מלאכים (אבל אם החליפות) אם חזירים מעופפים והצעיף של קרול הוא איזה חמש מטר אורך (לא שזה קשור אבל הוא תפס את רוב הרקע), ואז הילדה אמרה שהיא רוצה להיות מושלמת כמו קרול וקרול אמרה לה ש"זה לא יבוא בכזו קלות" ונעלמה. ואז הילדה חשבה על זה שהיא רוצה להעלם והיא הפכה לממש קטנה, ואז היא רצת להציל מישהי שטבעה והיד שלה ממש גדלה, מה שוזר מאוד כי זה לא הכוחות של מיס מארוול. ובקיצור בשלוש מילים:
מארוול, לאן הדרדרתם…

17/12/2014 17:19

    1. מארוול כבר עשו את זה. הם עשו את זה. הם פאקינג הרסו כל דבר שהאמנתי בו ואני מתכחשת לעובדה שוונדה ופייטרו לא הילדים של אריק אוקיי.
    2. אממ אני באמת לא מבינה את זה…
    3. באמת? כולם מתים על מיס מארוול החדשה. אני כל כך הולכת לקרוא את זה.

    בכל מקרה, אני לא חושבת שקראת מספיק קומיקס (והבנת כמו שצריך את מה שקראת כי אמרת שזה לא היה ברור לך מה הולך שם בגלל הכתב וכאלה- וזו באמת בעיה כשהכתב לא ברור), כדי לקבוע לעצמך האם זה מדיום טוב או לא. אני יכולה להמליץ לך על כל מיני קומיקס, ולדעתי עדיף לך לקנות אותם ולא לקרוא באינטרנט כדי שיהיה לך ברור יותר (וכמובן שאני אתחשב בגופן של הכתב כשאני אמליץ לך). אז, את רוצה לקרוא קומיקס ולהיחשף להמון דמויות מעולות וסיפורים מעניינים, או שאת רוצה להיתקע בסדרות המעטות והסרטים המעטים שמאוד כיפים אבל לגמרי פחות שווים מהקומיקס? DDDDDDDDDD:
    (תגידי כן, את לא תצטערי)

    17/12/2014 18:44

השומרים.

22/01/2015 16:18
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך