crazyteen
משהו השתנה בחברה הזו ועם השנים הדרישות המינימאליות מתרחבות וזה מוזר, מרגיש מוזר כאילו אישה לא יכולה להיות אישה מבלי להיות מטופחת וזה הזוי.

לא מטופחת

crazyteen 04/01/2016 869 צפיות 5 תגובות
משהו השתנה בחברה הזו ועם השנים הדרישות המינימאליות מתרחבות וזה מוזר, מרגיש מוזר כאילו אישה לא יכולה להיות אישה מבלי להיות מטופחת וזה הזוי.

את יותר הגיינית ממני
אבל את יודעת זה די הגיוני שתהי כך
בדרך כלל נשים יותר הגייניות מגברים
וכי אני לא הגייני,
אבל את לא יותר מטופחת ממני, ואני לא נחשב לגבר מטופח,
אז זה מוזר כי בדרך כלל נשים מטופחות יותר מגברים,
זאת אומרת שאת אישה לא מטופחת בכלל
את יודעת בתחילה זה לא הפריע לי, נראית שונה ועם הזמן האי טיפוח היה בסדר ויכלתי להסתדר איתו בעודי גבר שאוהב נטו, אבל שמנת לאחרונה ואי הטיפוח שלך פוגע קצת, הנשים הכי פחות מטופחות שפגשתי
היו יותר מטופחות ממך,
תמיד אמרנו שאני נשי לידך בקטע של המראה
חח וזה יותר בעייתי ממה שזה משמע משום שגבר צריך להרגיש גבר, אני לא יודע אם אני נמשך אלייך כבר.
אני כן חושב מחשבות עלייך אבל עדיין משהו מוזר..
אני כן מרגיש את הרצון לעשות אהבה,
או את הדחף הזה כשאני איתך, לרוב זה קורה רק שאני כבר מחומם אז אני לא יודע כלכך, אולי אני צריך להתייעץ עם מישהו בר סמכא, אני באמת לא יודע אבל אני חושב שבגלל העולם הזה או החברה או בגלל משהו אצלי, אני רוצה שתהי מטופחת קצת יותר.


תגובות (5)

אם זה אמיתי אז… פשוט תן לה לקרוא את זה. בהצלחה:)

04/01/2016 01:55

חח לא כלכך

04/01/2016 02:26

אבל אני פוחד שהוא יהיה

04/01/2016 02:27

זה זיעזע אותי עד עמקי נשמתי. זה שתגיד לה את זה כמעט בטוח יגרום לההפך. אבל אם תתן לה להרגיש טוב יהיה לה כיף להשקיע. זו הפסיכולוגיה של בנות. בכללי חשבתי שאתה בת וזו דרך מתוחכמת להראות כמה מיינדסאט דפוק היום. אבל לא, כל מה שכתבת כנה. בגלל זה זה מצמרר. אני לא שופטת, אנשים אוהבים דברים יפים וזה טבעי לגמרי גם אני. אבל סתם אף פעם לא הפריע לי טיפוח ברמה כלשהי כל עוד בכללי די נמשכתי. שום דבר לא מושלם בין כה וכה. ומה שכתבת הזכיר לי בחור שפגשתי שהייתה לו אובססיה לזה, הוא היה ממש ממש 'מטופח'. לי אישית אין *** (בן כמה אתה? חח) להשקיע למשל לצבא, אז אני נראית בסדר וממש לא אכפת לי. לפעמים בסדר מינוס אבל אז באמת אין לי כוח שיראו אותי. קיצר יש מין הדרה משונה כזו לכל דבר מושלם ופשוט חשבתי שזה ילדותי ועשה לי חררה. כאילו כמה בדחיפות מישהי עושה שעווה קובע את מידת האושר של מי שיהיה איתה??? לא מכירה אותך, אבל זה סתם הזכיר לי. אני חושבת שכל עוד נעים להסתכל על מישהו, כל השאר זה בולשיט. לא חושב? (בולשיט.. או בונוס (: ובעיקר מסיח את הדעת)

04/01/2016 14:15

את צודקת במאה אחוז, וזה באמת לא הפריע לי כבר שנה ומשהו אבל כשזה מגיע למין זה בעייתי

04/01/2016 18:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך