לא פרשתי בכלל הסיבות בתוכן

DarkBear 26/08/2014 662 צפיות אין תגובות

לא פרשתי בכלל לא אני אמשיך לכתוב לכם אבל זה יהיה עוד חודשיים, סיבות:
המחשב שלי מת משהו בכרטיס מסך שלו כנראה נשבר, ומחשב חדש או תיקון לא יודע מתי יהיו.
אבל עוד חודש חודשיים על בטוח המחשב יחיה.
וזה כי אני עובר דירה אז גם מחשב לא אוכל כי כל הבית קופסאות.
אבל בזמן שאין לי מחשב אני עובד על אנימה חדשה (אמשיך גם את הקודמת) ששם יהיה הכל דרמה קרבות קטעים עצובים קטעים מצחיקים וכ"ו.
נ.ב אני כותב את זה דרך הלפטופ של אמא שלי מצאתי כמה דקות פנויות.
אה שכחתי, רציתי לתת לכם שיטה שעוזרת טיפה בכתיבה אבל רק אוהבי רוק או אנימה יוכלו לממש את זה אז לכל אוהבי דאבסטפ פופ ומזרחית זה בחיים לא יתממש עם המוזיקה שלכם.
את הרעיון קיבלתי שצפיתי בכמה AMV (לוקחים קטע מאנימה רוב המקרים קרב ושמים ברקע שיר, ברוב המקרים שיר רוק).
לדוגמה אם אתם רוצים לכתוב קטע קרב אז אם יהיה ברקע שיר רוק כזה או OST שזה סאונדטראק של אנימה שמותאמים לקרב.
במקרה עם בא לכם לכתוב קטע עצוב אז תשימו OST עצובים, אני ממליץ לכם שבקטעים עצובים לכו על OST של ONE PIECE הם מלכים בקטעים עצובים.
לדוגמה כל פעם שאני כותב קטע קרב אני שם ברקע את השיר: Requiem for a Dream.
ובקטעים עצובים אני שם ברקע את: Behind Blue Eyes של Limp Bizkit.
בקטעים מצחיקים אז זה פשוט בא טבעי לאלה שצופים באנימות (במיוחד בואן פיס ובנארוטו).
מקווה שעזרתי ולהתראות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך