לזכור את זה

23/10/2017 726 צפיות אין תגובות

טליה תקשיבי אם תפגעי בי כנראה שבאמת לא כדאי לי להיכנס לזה. למרות שאני כבר כל כך בתוך זה. חשבתי על זה ולא יכול להיות שבחורה מינית כמוך בתולה ושכבה רק עם מישהי אחת. אם פגעת בכולם כנראה שבגדת בהם או משהו כזה. וזה כל כך חבל, אני לא יודעת מה איתם, אבל אני באמת התכוונתי לתת לך הכל. אני מחבבת אותך והשפעת עליי כל כך. את כנראה לא מבינה עד כמה. בקטע שאני רק מתחילה לחשוב עלייך ואני נהיית רטובה לגמרי. ואת כנראה גם לא מבינה מזה שמישהי כמוני מציעה לך מערכת יחסים של סקס בלבד. כי בהתחלה חיבבתי אותך ורציתי לצאת איתך ואת לא רצית. אז אמרתי אוקי אז לפחות זה. כי כל כך השתוקקתי אלייך פשוט. רק סקס. ממישהי כמוני, ששומרת על הגוף שלה כמו מקדש. זה לרדת הכי נמוך שאפשר מבחינתי אבל באמת שלא היה אכפת לי. באמת חבל. לא קלטת שברגע שהייתי נכנסת לזה הייתי נותנת לך לעשות לי מה שבא לך כי אני רוצה לנסות הכל. הייתי בכיס הקטן שלך ויכולת לנצל את זה לטובה ובחרת שלא לעשות כלום. אז אולי זה עדיף. אני אמצא מישהי שבאמת שווה אותי ואני אתן לה הכל. והיא תהנה מכל רגע ולא תשחק בי. יכולת פשוט להגיד לי לא ולקטוע את זה במקום להמשיך עם הדבר הזה. לא יודעת למה משכת אותי ככה… מכל הניצול הזה שהיה פה זה הכי פגע בי. ואת מתחילה להצטייר לי כאחת שפשוט לא שווה את זה. בלי לפגוע כן? אני לא חושבת שהיה אכפת לך ממני מתישהו בכלל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך