תודה רבה!!!

לקראת הסוף…

01/05/2017 704 צפיות 6 תגובות
תודה רבה!!!

זו הודעת המשך לכל אלו שקראו את המכתב שכתבתי: "לך, מנהלת יקרה!"
אז בשעה טובה ומוצלחת, בסימן טוב ובמזל טוב, ועוד המון המון ברכות…
המנהלת היקרה שלי, הצליחה להגיע לאנשים שיושבים שם בצמרת, והגברת החליטה סופסוף
להזמין אותנו למבחנים, אז בע"זה מבחני קבלה יהיו לי ביום ראשון.
תאחלו לי בהצלחה במבחנים, כי אני צריכה את ההצלחה הזו. מאד.


תגובות (6)

בהצלחה!! את נרשמת לתיכון??! משהו לא מסתדר לי, את נשמעת טיפה יותר גדולה מילדה שעולה לט׳…

01/05/2017 18:29

תודה!!! נכון, אני צוציקית קטנה וגם תינוקת… אבל תחשבי על זה שאת די זקנה…
חחח…
וכמה פעמים כבר אמרו לי שאני גם נראית וגם נשמעת יותר גדולה… צריך להכיר אותי…
היום היו לי מבחנים…

07/05/2017 20:25

איך היו המבחנים?? ומסתבר שאת בגיל של דיני אחותי ???? (אגב, לא בגדתי. הטיסה שכתבתי עליה היתה מזמן, כרגע אני בונה על נסיעה לחודש תשרי תשע״ח. את נרשמת ל״דור דיעה״?

08/05/2017 17:41

המבחנים היו בסדר… לא כאלו קלים, אבל העיקר שעברנו את זה!!!
אז לפני שאני אגיד משהו אני חייבת לציין משהו כדי שתביני, אנחנו בבית חצי חבד"ניקים חצי ספרדים… הולכים לפי המנהגים של ספרד, ומשלבים בפנים את הדברים של חב"ד. זה קצת מסובך, אבל תנסי להבין…
נגיד בפסח, אנחנו הולכים לפי ההלכות של הספרדים, אבל עושים התועדויות וסעודת משיח…
ובקשר ל"דור דיעה", עוד לא חשבתי על זה אבל ההרשמה נגמרת בכ' באייר, לא?
כי ת'כלס, עכשיו כשזה גם לעולות לט', אז חברות שלי גם חשבו להירשם אבל בגלל שאנחנו מהאזור של נתניה וחובה להגיע למפגשים, ואין שום דבר באיזור המרכז!!!
חוץ מכפר חב"ד, קיצור זה תקע אותנו…
ועוד שאלה אחרונה כי אני לא רוצה לחפור… את באה לכנס של בנות אח"ת?

14/05/2017 15:48

אני לא באה לכנס, ז״א אין באזור שלי סניף שלהם…

17/05/2017 18:48

ואוו, זה באמת מוזר… תשמעי, אני תקועה בחור שככל הנראה אין כאן נפש דתית חיה, ואפילו אצלנו יש סניף!!! ב"ה יש כמה בנות שזורמות עם זה, אחרת באמת הייתי מתמוטתת!!!! חבל שאת לא באה…

27/05/2017 22:17
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך