הסופר המהולל
אני לא אפגע מקריאות 'מה זה הבקשת צומי הזאת?!' כי, סך הכל, זו המטרה שלי. לקבל צומי...

מה לא בסדר בי?!

הסופר המהולל 19/10/2014 786 צפיות 5 תגובות
אני לא אפגע מקריאות 'מה זה הבקשת צומי הזאת?!' כי, סך הכל, זו המטרה שלי. לקבל צומי...

מה לא בסדר בסיפורים שאני מעלה לעזאזל?
הכתיבה לא טובה?
העלילה לא טובה?
ההתפתחות לא טובה?
מה קשה בלהסתכל על סיפור כמה דקות, לתת תשומת לב קצרה, להגיב וללכת?
זה מעצבן! כאילו, רק אם אני אעשה הרשמה יהיו קוראים?
רק אם אני אעשה סיפור שכולו פנטזיה-פנטזיה-פנטזיה\מתח-מתח-מתח [יוטה, לא מתכוון לפגוע, אין לי בעיה עם זה פשוט אני לא כותב ככה…] עם הרשמה יהיו קוראים?
זה מעצבן אותי שיש בערך עשרה אנשים שרף התגובות שלהם עולה על שלוש תגובות, ושלכל השאר שתי תגובות זה כבר שיא!!!
ואני לא מצליח להיכנס לבחירת עורכים לא משנה כמה זמן אני מנסה, כי רק ככה יסתכלו על סיפורים שלי.
בינתיים יש לי רק קורא אחד פה ושם ואת שנהב ואלין שאני חופר להם בצ'אט עד שהם מסתכלות על הסיפור.
בבקשה-בבקשה-בבקשה תסתכלו [ולו לכמה דקות ולהגיב!] על הסיפורים שלי!


תגובות (5)

זה לא צומי, ואני מבינה אותך.
כשאני ניביתי לחרוג מהסיפורי ערסים ישר פסלו את הסיפורים שלי, אז בלית ברירה חזרתי לסיפורי הערסים.
אני אעבור על הסיפורים שלך ואגיב על כאלה שאני אוהב (:

19/10/2014 20:43

אני ממש מבינה אותך.. זה באמת מתסכל רצח, וגם לי זה קורה (אם לא כאן אז באתרים אחרים)..
כאילו, זה נותן לך להרגיש שכל ההשקעה שלך שווה לתחת כי אף אחד לא באמת מעריך את זה..
בכל מקרה, כיוון שאני חדשה פה יחסית, לבקשתך אני אעבור על מה שכתבת עד עכשיו ואגיב על מה שימצא חן בעיניי, ואם תרצה ביקורת – בכיף :)
כמובן, אתה מוזמן להציץ במה שפרסמתי עד עכשיו (:

19/10/2014 21:33

דבר ראשון, צומי זה לא דבר רע (לא שאני אומרת שזה צומי) אני חושבת שכל אחד צריך צומי וכל אחד צריך מחמאות, בין אם זה על תספורת ובין אם זה לסיפורים. ךא יצא לי לקרוא את הסיפורים שלך, אבל אני אשמח לקרוא ואפילו להגיב על כאלה שאהבתי. יש סיפורים שאני קוראת, אוהבת, אבל פשוט לא יודעת מה להגיב כי תגובה כמו 'אהבתי' נשמעת לי דלה (אולי זאת רק אני) בכל מקרה, יש לי תגובות ארוכות, דרמטיות וחסרות תוכן בעליל כמו זאתי, אז פשוט 'אהבתי' או 'נחמד' זה לא ממש התגובות שלי בדרך כלל. ושוב לגבי הצומי (בתור אחת שמודה שהיא חייבת צומי מדי פעם) זה ממש לא נורא לבקש שיגיבו על הסיפורים שלך.
ויש אנשים שאוהבים לקרוא פנטזיה, ויש אנשים שאוהבים סיפורי אהבה וכו… לא כל חובבי הזאנרים יכולו להגיב לך וצריך לקבל את זה.
אוף תגובה ארוכה אבל -בקיצר- אשמח לקרוא ולהגיב על הסיפורים שלך ^^

19/10/2014 21:35

הממ א', צומי או לא, זה לא רע. כי בסה"ך רוב האנשים זקוקים לתשומת לב. בעיקר כאן באתר, המון זקוקים שישימו לב לספורים שהם מעלים, כי הם מעלים את זה כדי ש..נו, אחרים יראו, יגיבו, משהו..
ב', לכל אחד יש ספורים משלו. יש ספורים שמשאירים אותך פעור פה ואתה לא יודע מה להגיב, יש כאלה שלא כולם מבינים אותם, ויש כאלה שחלק לא מתחבר אליהם. יש כל מני. אל תוותר על הסגנון שלך, תמשיך ככה, עם הזמן כל מני אנשים יראו את הספורים, ולבסוף יהיו יותר תגובות.
ג', אני בדרך כלל קוראת את מה שמבקשים לקרוא בצ'אט של האתר, ולפעמים גם מדפדפת באחרונים. אני אגיב בשמחה אם אתקל בספור שלך, או אם תבקש:)

19/10/2014 22:54

אתה לא חופר~
אני אוהבת את הרעיונות שלך.
ואהמ, עצלנות. זה התירוץ שלי.

20/10/2014 14:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך