Pepper
סורי על העצבים אבל רציני!מה עובר עליכם?! וסורי אם פגעתי במישהו בתגובות שלי או איך שהוא בסיפורים שלי (מקווה שלא), גמר חתימה טובה וצום קל למי שצם (אני כן)

מה עובר עליכם?!

Pepper 03/10/2014 637 צפיות 5 תגובות
סורי על העצבים אבל רציני!מה עובר עליכם?! וסורי אם פגעתי במישהו בתגובות שלי או איך שהוא בסיפורים שלי (מקווה שלא), גמר חתימה טובה וצום קל למי שצם (אני כן)

1)לפני כמה שעות לקחתי שיר בספרדית מתורגם לעברית ובערך חצי שעה עבדתי ושיניתי אותו כדיי שיהיה אפשר לשיר אותו בעברים וקיבלתי רק תגובה אחת, עכשיו לא מזיז לי מספר התגובות משנה לי זה שהתגובה הייתה "אהבתי" וזהו! תחשבו שכל שיר או סיפור שעולה לכאן, עבדו עליו הרבה זמן וזה מאוד מעצבן שיש תגובות כאלה, לפחות תכתבו- "אהבתי, יפה שתרגמת" או " תרגום יפה, כל הכבוד" ואם יש שאלה בסוף תענו עליה!
2) העלתי סיפור בשם 'נקמת אחים' להרשמה נרשמו בערך תשע דמויות, לפרק הראשון היו חמש תגובות חיוביות ששמחו אותי מאוד, העלתי פרק שני והיו שתיי תגובות, העלתי פרק שלישי והיתה תגובה אחת, אני חייבת לציין שכולן היו חיוביות אבל לאן נעלמתם? כאילו, פרק ראשון קוראים ומבקשים להמשיך ופרק שני לא קוראים? איפה ההיגיון??? או כמו שחברות שלי אומר- מה עובר עליכם?!


תגובות (5)

לאנשים יש חיים חוץ מלקרוא סיפורים באתר… אם אומרים לך תמשיכי לא חותמים על התחייבות להיות מגיב קבוע, אפילו לא אומר הרבה אם הם אוהבים את הסיפור, מחמאות זה נחמד אבל מפזרים אותם כאן קצת יותר מדי. חוץ מזה שלא תמיד יש מה להגיב.

04/10/2014 01:22

    אז שיכתבו "יפה, אין לי זמן להגיב עוד אבל תמשיכי" זה מספיק שלפחות אני ידע שהם קראו! אני תמיד כותבת כאן

    04/10/2014 09:19

את יודעת, כיפור. צום. תענית. אין חשמל. אסור. אז לא קיבלת תגובות. נבכה ביחד? (ציני)

04/10/2014 20:01

    את בת? אם כן בת כמה? אם תגידי אני יסביר לך למה אני עצבנים!

    04/10/2014 21:28

    אני בת.

    05/10/2014 11:54
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך