ChocolateChip
מקווה שלמישהו המחפש את החיוך זה עזר :)

מושג כפשוטו #3

ChocolateChip 19/03/2020 396 צפיות 2 תגובות
מקווה שלמישהו המחפש את החיוך זה עזר :)

"השמחה"- הדבר שכולם רוצים להרגיש מחפשים אחריו בטוחים הוא רחוק. חושבים "אם רק היה ככה הייתי שמח…", טוענים שהכל שחור, קשוח. באמת צריך ללכת רחוק בכדי להגיע לשמחה? האם היא מסתתרת או שסתם צריך לחפש? איך זה שאנחנו לא מגיעים עם חבילה ומפה בכדי לדעת מה העולם רוצה ממני? מתי אוכל לנוח ופשוט להיות שמח מכל דבר? האם בכלל צריך להיות שמח?
אני יכולה לספר שהשמחה מוצאת אותי. נדמה לי שנולדתי עם כל הרגשות בתוכי כולל שמחה. לא פלא שהרגשות משתנים, הם כולם צריכים אוויר. בכל פעם שמשהו קורה הוא עובר במוח, נכנס מהר משנה משהו וממהר לפנות למקרה הבא. הדרך של המוח לפרש את המקרה הוא הדרך שלי להחליט מה נכון. אם קשה למישהו והוא בוכה לידי כדאי שיהיה לי טיפה של עצב ואכפתיות בשבילו, כך גם השמחה. ככה אני מוכיחה לעצמי שאני יודעת איפה היא, שהמרחק הוא מזוייף. להיות תלוי בסביבה במה שקורה, זה לא החיים שלי! בשלי אני השולטת! כשארצה ואצטרך אני אחפש בתוכי את השמחה. אדאג שתמיד יהיה דרך למצוא אותה בכל זמן. צריך את כל הרגשות אך היא כנראה מה שאני הכי אוהבת… תבחרו בעצמכם מה להרגיש! תמצאו אותה, את מה שעוזר לכם להרגיש בנוח. מה שעוזר לשים חיוך ולראות שהכל טוב. אל תפחדו משאר הרגשות! בזכותם אנחנו בעלי בחירה וחופש. בזכותם אנחנו בני אדם, השוני בינינו ובין שאר יצורים ורובוטים.


תגובות (2)

אני יודעת שזה ממזמן אבל הלוואי והיית ממשיכה. מהמם.

30/03/2020 00:31

    תודה רבה, ואם תבדקי בתאריכים זה לא כזה ישן לפני שבוע שבועיים… פשוט כתבתי המון מאז.

    30/03/2020 00:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך