מחפשת.

♡Angel♡ 18/08/2017 718 צפיות 3 תגובות

אני מחפשת.
אני מחפשת ולא מוצאת את מה שאני רוצה. אני רוצה אותך וכבר חיפשתי באלפי בחורים שלא שווים ואין להם כלום ממה שיש לך. אני מחפשת, אני מחפשת מישהו אחר שישלים לי את הלב כמו שאתה עשית לפניי שעזבת. אני מחפשת פינה לברוח, פינה שאניי יכולה לעזוב הכל ופשוט לשכוח. אני מחפשת חדר חם ואוהב, מישהו שמבין מחבק ודואג, אני מחפשת לאהוב מישהו שיאהב אותי יותר, אני מחפשת את החיוך שימיס אותי ברגע שאביט בו, ואני מחפשת את המגע שאני אתמכר אליו כל פעם מחדש.אני מחפשת אותך כי יש בך כל מה שאני מחפשת, ולא באף אחד אחר. וזה לפעמים ככ משגע לדעת שאני לא שלך, שאני מעולם לא הייתי ולעולם לא אהיה ליידך. ואחרי הכל, אני בחיים לא אמצא מישהו כמוך, תמיד אמרתי לך שאתה מיוחד, מקווה שאולי תבין את זה יום אחד. אתה כועס עליי ואני כועסת על עצמי, אני אוהבת אותך אבל אתה שונא אותי, ואחרי הכל אני אמשיך לחפש ללא הצלחה, כי לא משנה איפה ובאיזה מצב אני אהיה, אני תמיד אחפש אותך.


תגובות (3)

אנגל יקרה, אם חיפשת משהו או מישהו, זה לא המקום למצוא.
כוותיקה באתר, את בוודאי מודעת לכך שזהו אתר לפרסום סיפורים/ שירים/ פריקות וכיוצ"ב. זה לא אתר מציאות/ אבידות.
אם התכוונת לפרסם יצירה פרי עטך – מקומה באחת מסוגות 'אהבה'.

כדי להפוך את זה לקריא, וכדי שהקורא לא יקבל חושך בעיניים, יש לעמד את הקטע על-ידי חלוקה לפסקאות, מעברי שורה בין נושאים, והוספת שורות רווח.

אני לא מכיר את המילה 'ככ'. אולי התכוונת ל-'כך', או אולי 'כל-כך' ואפילו 'כ"כ' – לכותבת וותיקה, ממש לא מתאימה שגיאה ילדותית שכזו.
"לידך" – עם יו"ד אחת! לא שתיים.
"להתמכר [ב]כל פעם מחדש" – לחלופין, להחליף את סדר התאורים: קודם ההתמכרות, ואחריה החיפוש. במצב המוחלף, אפשר לוותר על הבי"ת.

יותר מדי פסיקים, ופחות מדי נקודות. במשפט תקני יש נושא יחיד ונשוא יחיד. בין שני משפטים תקניים, מפרידה נקודה.

כיוון שאינני מצרכני סוגות 'אהבה' – לא אגיב על התוכן.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

18/08/2017 02:34

    לקחתי לתשומת ליבי, אך אני אמשיך לכתוב איך שאני אוהבת לכתוב, ולא משנה לי איך, אני פשוט מבטאת את עצמי. כמשתמשת וותיקה באתר הנני יודעת שזהו אתר מציאות , כי יש כאן סיפורים נפלאים, וגם אתר אבידות כי אנשים מאבדים דברים/אנשים ומוצאים כאן את מה שהם היו צריכים לשמוע.
    אשמח אם לא תתקן את השגיאות כתיב שלי כי זה פשוט לא עניינך.
    ותעשה טובה, בפעם הבאה שתנסה להטריל… תנסה לעשות את זה יותר טוב.

    18/08/2017 23:10

    לקיחה לתשומת הלב, פירושה להפנים ולבצע. "אני אמשיך לכתוב… ולא משנה לי איך" – סותר את משפטך הקודם. לבטא את עצמך זה חשוב מאוד, אבל גם לביטוי יש מסגרת נכונה.
    מדור ההודעות – אינו מקום להעלאת יצירות, אלא כשמו – להודיע הודעות הקשורות לתכני האתר.

    בעניין אבידות ומציאות, צדקת, אני מקבל את דברייך.

    תיקון שגיאות כתיב, מהווה את עיקר הפעילות שלי באתר זה. מי שאוהב לכתוב, כדאי שיכתוב נכון. בעזרת הביקורת, אני מנסה כמיטב יכולתי לעזור למושא הביקורת להשתפר בכתיבתו.
    אם את לא מעוניינת להשתפר, מה בדיוק המטרה בפרסום יצירתך במסגרת זו?
    לטמון את הראש בחול, לא יעלים את שגיאות הכתיב!

    את המילה "להטריל" לא מצאתי במילון אבן-שושן, לא במילון לועזי-עברי, ולא במילון ההווה.
    אם הכוונה לתיקי 'טרולי', אלו בעלי הגלגלים, הרי שאני "מטריל" כמיטב יכולתי. אשמח אם תעזרי לי להשתפר בכך.
    אם הכוונה לדמויות החמודות מן הסרט "טרולים" – כלל לא ניסיתי "להטריל", וממילא אי אפשר לבצע זאת טוב יותר.

    תנו לחיות!! חיות.

    20/08/2017 00:10
2 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך