basic
אה ואני ממש מקווה שמישהו יגיב לי על זה אחרת אני סתם אצא מוזרה

מישהו מוכן להסביר לי למה האתר הזה מת?

basic 25/07/2018 780 צפיות 8 תגובות
אה ואני ממש מקווה שמישהו יגיב לי על זה אחרת אני סתם אצא מוזרה

אוקי אז ככה, לא הייתי מחוברת לפה מאז 2016. וב2016 הייתי ילדה קרינג׳ית בטירוף שלא יודעת מה קורה מסביב. אבל לפחות הייתי טובה בלכתוב :)
יום אחד (היום. כן) החלטתי שאני צריכה לראות מה עם האתר כי לא התחברתי מלא זמן, אז יצרתי חשבון חדש. ובהתחשב לעובדה שאני לא הייתי פה הרבה זמן, האתר הזה פאקינג מת. מה קורה פה? מישהו יכול להסביר?


תגובות (8)

שאלת מה קורה פה. הבעיה היא שלא קורה פה דבר.
האתר זה באמת מת, ממש מת. יש הרבה משתמשים ורק שיבעה, אולי פחות ואולי עוד יותר פחות, מהם פעילים.

25/07/2018 20:52

אני היצטרפתי היום בפעם הראשונה, ומתישהו גם אח שלי יצטרף. אפשר לנסות לעשות ביחד משהו גדול וכל אחד יספר לחברים שלו על האתר, והוא יחזור.

25/07/2018 23:47

    זה בהחלט יכול לעבוד, אבל זה דורש מאמץ גם מאיתנו. אנחנו צריכים להיות פעילים יותר. זה לא חייב להיות בפרסום פרקים, שהרי כתיבה דורשת השקעה (כל אחד בקצב שלו), אבל כן לפחות בהתייחסות לסיפורים של אחרים. אם יהיו כאן יותר משתמשים, יהיו כאן יותר סיפורים ויותר תגובות ומשהו יתחיל לזוז. הסיבה שהרבה משתמשים פורשים מאתר ובקושי מצטרפים אליו היא העדר הפעילות באתר, לכן זה גם צריך לבוא מאיתנו ולכן הקריאה לאנשים היא לא המעשה הכרחי היחיד כדי לגרום לאתר לנוע.

    26/07/2018 09:01

אז נסכם שכל אחד מיתנו באתר (או לפחות מי שרואה את זה) יהיה פעיל ויתן תגובות להמון סיפורים, וגם נספר לחברים שלנו ולאנשים שאנחנו מכירים שאולי ירצו להיכנס על האתר וככה הוא יחזור לחיים.

26/07/2018 11:34

מה שעוד אפשר לעשות זאת תחרות. לפעמים תחרויות גורמות לאנשים לעשות יותר ויותר דברים כדי לנצח, ואפשר לפתוח תחרות של מי מכניס יותר אנשים, וגם האנשים שנכניס יצטרפו לתחרות. אבל לא חייבים. אפשר פשוט להביא אנשים בכיף.

26/07/2018 11:37

זה בהחלט אפשרי. היו תקופות שהיו פה תחרויות וזה הניע אנשים.
אני מקווה שאנשים באמת יקרוא את ההודעה הזאת והתייחסו אליה.

26/07/2018 12:00

אני מתחילה להביא אנשים, ניראה אם זה מצליח או לא.

26/07/2018 13:22

האמת לאף אחד לא ברור, אני הצטרפתי לאתר לפני המון זמן והוא היה מאוד פעיל, לא ברור לי מה קרה שכולם פשוט נעלמו ממנו, צריך להתמיד ולהגיב לכל מי שכותב בכדי להחיות אפילו טיפה את האתר, אני מקווה לראות שאתם אלו שתצליחו במשימה :)

04/08/2018 16:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך