מרוגז קלות
אני אכתוב את ה"רציתי להוסיף" הזה וזהו, כי אני מדמם על המקלדת: כל מסר אנטי-התאבדותי שנמצא בטקסט הוא אמצעי הומוריסטי בלבד, ובנוסף, כרגע גיליתי איך זה מרגיש לנסות לנשום כשחפץ ארוך ומחודד נעוץ לך במעיים. תהנו.

מסר קצר מטעם אדון האופל

מרוגז קלות 11/11/2014 1002 צפיות 15 תגובות
אני אכתוב את ה"רציתי להוסיף" הזה וזהו, כי אני מדמם על המקלדת: כל מסר אנטי-התאבדותי שנמצא בטקסט הוא אמצעי הומוריסטי בלבד, ובנוסף, כרגע גיליתי איך זה מרגיש לנסות לנשום כשחפץ ארוך ומחודד נעוץ לך במעיים. תהנו.

שלום לכם.
אני הוא שליט הגיהנום, אדון הרשע, התגלמותו של החטא וסוף כל הטוב: השטן.
בקיצור, אתם יכולים לקרוא לי בני.
ובכן, אני פונה אליכם בגלל בעיה משמעותית שמעיבה עלי בימים אלו ומאיימת על כל השגרה פה במעוז הרוע: התאבדויות. אתם יודעים כמה אנשים רעים יש בעולם הזה? אפילו הבחור שאני מצמיד לו את הקלשון שלי לגב כדי שיכתוב את החרא הזה הולך ישר למטה ברגע שאני אסיים איתו. אתם יודעים כמה זמן לוקח לטפל בתיק של כל נאשם? הוכחות לפשע יש לנו תמיד, מה שמקצר את התהליך הרבה יותר מאשר אצלכם, אבל אז צריך להעביר את התיק לוועדה של אתיקאים ופילוסופים למיניהם שישקלו את חומרת הפשע בהתאם לנסיבות, מה שעושה לי כאב ראש ששקול לכאב של כל אלה שהגיעו הנה ביחד. זה בפני עצמו חתיכת חנית בתחת. ואז המתאבדים באים, ובבת אחת עושים את סדר היום שלי מחורבן פי מאה! כל כך הרבה מהם אנשים מרירים, קטנוניים וגועליים שבחיים שלהם לא עשו טוב לאף אחד עד שאני צריך לטפל במאות אלפי מקרים בבת אחת, שלא לדבר על האבולה שמסתובבת עכשיו.
לכן אני יוצא עכשיו עם הכרזה רשמית: מהיום ההתאבדות נחשבת לפשע חמור גם בגיהנום, וכל מי שיתאבד ילך ישר לגיהנום. זה ילמד אתכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מכוונים לעצמכם אקדח לראש. יש אנשים שיאמרו שזה רעיון מטופש ושיש לי בעיות בהגיון, בגלל שאז כל המתאבדים יגיעו להגיהנום, אבל אני אומר: אני השטן! אמורות להיות לי בעיות מהסוג הזה! ומי שיערער עלי יקשר לסלע ונשר שינקר את הכבד שלו, ואז הכבד שלו יצמח מחדש, ואז הנשר יבוא שוב ביום שלמחרת וכן הלאה, או שהוא ייתקע בתוך אגם כשמעליו יש עץ פרי והוא לא יכול לאכול או לשתות מהם לנצח, או… טוב, נגמרו לי הרעיונות. ובכן, כך או כך, נתראה בגיהנום.


תגובות (15)

אתה מאוד, מאוד ציני.
לפחות אני מקווה שאתה…
טוב נהניתי וצחקתי קצת פה ושם.
קטע חמוד.
ודיי יפה XD

11/11/2014 21:29

אתה גאון. אם הייתי רואה אותך עכשיו הייתי קדה בפניך ומוחאת כפיים.
(god save the king (of hell

11/11/2014 23:00

זה פשוט גאוני.

11/11/2014 23:24

זה היה נהדר, פשוט גאוני.

11/11/2014 23:32

חחחחחח מקסים
אגב היה מאוד אירוני לומר 'אתם עושים לי המון בעיות בגיהנום' ואז במקום 'אתם מגורשים לגהינום' לרשום 'אז אתם מגורשים לגן העדן, נמאס לי מכם עכשיו אתם הבעיה של המלאך' אבל זה יהיה ממש מוזר לכתוב כאילו שזה מעודד אותם למות ואז זה הופך להיות מאוד אירוני עם המון הומור שחור ואז כבר אנשים ישנאו אותך ויסכלו אותך באבנים ואתה תמות וזה יהיה ממש מוזר אם לוקחים בחשבון שאתה השטן..
כתיבה טובה אגב

12/11/2014 06:10

    התגובה הזאת היא גאונות.

    12/11/2014 12:06

זה היה נחמד. אהבתי את ההוא עם יום ההולדת שלך יותר (למרות ששוב, הוא לא ממש מעניין אותי, כי אתה אינך קיים).

12/11/2014 12:05

יפה מאוד… כתיבה יפה מאוד… אין לי מה להוסיף יותר.

12/11/2014 16:07

-מתפחלצת מצחוק מול המחשב-
גאונות לשמה.

12/11/2014 16:30

הצגת את הדברים בצורה מעניינת ובהחלט היה נחמד לקרוא את הקטע אבל המסקנה שהגעת אליה מעוררת שיעמום, אסור להתאבד גם ככה, הקב"ה קבע את זה. כך שלא הבאת איזשהו יציאה מיוחדת מהקופסא, או חידוש מרענן.

12/11/2014 23:15

    חחח מי בכלל מקשיב לקב"ה?!

    13/11/2014 01:54

    א. הודעה קצרה מטעם השטן: גם את הולכת למטה.
    ב. נו באמת. את חושבת שכל הפואנטה של הסיפור היא מסר אנטי התאבדותי? מה אכפת לי מה אנשים עושים עם החיים שלהם? זה לא תפקידי בחיים להתערב בענייניהם של אנשים אחרים אם אני לא מכיר אותם אישית או שאני חושב שהם מועילים לאנושות או שפשוט ממש אכפת לי מהם.
    ג. החוק גם קבע את זה, ולחוק אני מקשיב, ובכל זאת כתבתי את זה. זה לא אומר משהו?

    13/11/2014 18:47

    דניאל תשובה מאוד בוגרת "ממרום שנותך" הצלחת להוציא מעצמך תשובה ילדותית של ילדים בכיתה ו'
    ומרוגז קלות הדבר היחיד שהבנתי זה שפשוט התחשק לך לכתוב ועשית את זה.
    בצורה קצת יותר מקורית מאוסף הכותבים באתר.

    14/11/2014 15:00

    יוקי, התכוונתי להגיד (בצורה שנראתה לי משעשעת) שיש אנשים שלא אכפת להם ממה שכתוב בתורה (ובכול אלפי הספרים הנלווים אליה), כך שמבחינתם יכול להיות שאין איסור על התאבדות, ועבורם הסיפור של אינטלקטואל קלות מחדש המון.

    25/11/2014 15:59

נחמד סוף סוף לשמוע מה יש לבני להגיד, זו נקודת מבט מעניינת על נושא שאפילו פה באתר יש אנשים שמוצאים לנכון לנופף בו כאילו זו ההחלטה הכי קלה בעולם, והכתיבה עוד יותר חיברה ובמיוחד הדעה אישית שלך..בסך הכול, מאוד אהבתי.
עכשיו אם רק מישהו יצליח לגרום גם לילדים פה להבין שהחיים לא כל כך נוראיים ושהתאבדות זה לא הפתרון, אני אהיה עוד יותר שמח..

30/11/2014 19:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך