לופה
אז כן... אני מקווה שתצטרפו...

משחק כתיבה

לופה 25/06/2016 964 צפיות 7 תגובות
אז כן... אני מקווה שתצטרפו...

מה אתם אומרים, שנבחר עולם, נבחר זמן, נבחר דברים מיוחדים שקורים בעולם, וכל אחד יצטרך לכתוב ספר שלם (נגיד… עשרה פרקים לפחות?) על דמות מאותו עולם?

לדוגמה, ממלכה סטייל ימי הביניים, קסם הוא דבר אסור.

כול אחד לוקח את זה, מפתח לו דמות ומפתח לה סיפור שלם. בעיה, שיא, פיתרון, אהבה אם הוא רוצה.

לא צריכה להיות אינטרקציה בין הדמויות שסופרים שונים כותבים. אם אני כותבת על דמות אחת אני יכולה לפתח לה סיפור שונה לגמרי שמתעסק בבעיה שונה לגמרי שמתרחשת בעולם.

הרעיון הוא ליצור עולם שכמה שיותר דמויות נמצאות בו, בדיוק כמו העולם שלנו, ולהראות את הסיפורים של אלה שבדרך כלל לא מקבלים ספרים משל עצמם. זו מעין סדרה כזאת, הכול באותו מקום אבל הדמות והסיפור משתנה. אם מספיק אנשים ירצו להשתתף, אני אעלה עוד פוסט עם החוקים של העולם ושל המשחק כתיבה הזה, או מה שהוא לא יהיה.


תגובות (7)

זה נשע ממש נחמד, אבל לצערי לא אוכל להשתתף, כי כבר יש לי יותר מדי רעיונות וסיפורים בראש, ואני לא יכולה להרשות לעצמי להתעסק עם עוד אחד XP
אבל בהצלחה! D:

25/06/2016 11:22

נשמע מגניב

25/06/2016 14:27

ממ.. יש לי סיפור שכבר כתוב, התחלתי להקליד אותו לא מזמן, יש לי כבר 15 פרקים שהם החלק הראשון שלו… אשמח להבין מה יהיה צריך לעשות, אולי אשתתף אבל אני עדיין לא בטוחה. גם יקח לי זמן להקליד אני רק בפרק 6

25/06/2016 15:06

או שאולי קלטתי לא נכון? אשמח להסבר, אני לא כל כך.. מכירה את ה'משחק' הזה, ולא כל כך הבנתי מההסבר

25/06/2016 15:08

    מצטערת על ההסבר הגרוע שלי, לא הצלחתי לגמרי להעביר את מה שאני חושבת… וזה די בעייתי…
    בכול מקרה, אני אנסה שוב. זה לא קשור לשום סיפור שכתבת בעבר. אני אעלה חוקים מסוימים, ואת תצטרכי (כמובן, רק אם תרצי להשתתף) להמציא לך דמות או כמה דמויות שיחיו בעולם הזה וינהגו לפי הכללים שלו (או דווקא ימרדו בהם) ובכללי לספר את הסיפור שלהם בתוך העולם הזה. אני מקווה שזה יותר מובן עכשיו… :)

    25/06/2016 16:06

אני אשמח להשתתף, זה נשמע ממש נחמד:) מתי יהיו הסברים מפורטים יותר?

27/06/2016 12:42

בקרוב מאוד :) אני עוד חושבת על משהו מיוחד

27/06/2016 15:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך